Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Алтернатор Стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Алтернатор Стило

    Колеги, някой сменял ли е релето и четките на Стило JTD ?Зарежда ми само до 13.4в и не знам къде да търся нови и колко струват.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Ето въпросния модул, на скромната цена 130лв. Колектора на алтернатора сменя ли се ? Че е тръгнал и той.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      На мен на либрата също толкова ми зарежда и така си карам цяла година. Колектора се сменя. Сваля се старият лепи се нов и се качва на струг да се направи нужният размер............. Реле и четки си търси оригинални, евтините са големи боклуци и не се знае колко ще изкарат и какви напрежения ще дават.

      Коментар


        #4
        При мен от както я имам зарежда 13,8 и не мърда нито нагоре,нито надолу.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Re: Алтернатор Стило

          emzo написа:
          Колеги, някой сменял ли е релето и четките на Стило JTD ?Зарежда ми само до 13.4в и не знам къде да търся нови и колко струват.
          Как проведохте измерването?

          Коментар


            #6
            При включени/изключени фарове, парно и обороти от 1500 до 4000.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Е защо да сменяш изправителния блок? Смени четките и лагерите, евентуално и колекторните пръстени. Продават се четки и не са скъпи. Колекторни пръстени също не ми се е случвало алтернатор за който да няма /даже и екзотични/. При този проблем е добре да се проверят диодите, особено 3-те допълнителни- те подават ток за самовъзбуждане и обикновено има някой изгорял от тях. Също се намират и не са толкова скъпи. Не е лошо да се измерят и намотките за пробив, но това се случва само при сериозното им прегряване . Успех. chaveto -чети повече преди да пишеш! Първо- пиша да провери диодите, а не да сменя блока!Какви са допълнителните диоди за самовъзбуждане!? Боже мой, защо пишеш? Разгледай една схема на съвременен такъв и ще видиш за какво са и как са вързани. Лампата подава тока само за начално възбуждане, за да присветва трябва д а са изгорели поне 2 от допълнителните. Не пишете като не сте в същия час! В ЛС съм му казал от къде пазарувам.

              Коментар


                #8
                Колега @BaiLamarin колегата няма да сменя изправителният блок, иска да смени реле регулатора. Изправителният блок е греца.Какви са тези три диода които служат за "само възбуждане" Аз до колкото знам алтернаторите са трифазни и чрез трифазен грец се изправя напрежението. Ротора е вързан към реле регулатора, посредством четките и колектора. Схемата на реле регулатора е елементарна и всеки може да си я направи и с повече желание да си я вгради в алтернатора. Даже има опция с която да си регулираш напрежението.Колега @emzo Косер мисля, че предлагаха доста части за алтернатори,стартери....................... и до колкото знам предлагат качествени регулатори.Все пак обаче регулатора може да е здрав и от някъде другаде да идва проблема.Регулатора следи напрежението и според него възбужда ротора, но следенето става вътре в самият алтернатор и една лоша връзка................. може да повлияе на зареждането. Включително и проблем в диодната плочка и статора.ЕДИТ: сега се сетих, че при някои изпълнения зареждането зависи и от крушката на таблото. При промяна на мощността на крушката се променя и зареждането.

                Коментар


                  #9
                  Утре ще ремонтирам и моя алтернатор и после ще кажа колко ми е излязла работата и частите, при мен се налага да го ремонтирам лед като вчера отидох да си заверя гаранцията на новият акумулатор и се оказа че зарежда само 12.51/2в което неможе да се каже че е зареждане...
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                  Коментар


                    #10
                    както казах -още една болест по колата.Снимай колектора и четките.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      И при мен като при iakkvu.emzo, да не те сърбят ръчичките да разглобяваш?
                      Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                      Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Напоследък забелязвам, че доста хора със Стило се оплакват с проблеми в електриката и електрониката. Май това ще се окаже слабото място на Стило, как мислите? При предното семейство - Браво, Брава и Мареа сякаш нямаше такива проблеми.

                        Коментар


                          #13
                          GTipo написа:
                          emzo, да не те сърбят ръчичките да разглобяваш?
                          С пподходящи инструменти е супер лесно. Или другояче казано - да Жоре, май май ..... само едно нещо не се обадило при мене - Еърбеговете и OCS-а, да чукна да дърво и да не дърпам дявола за опашката.Чакаме инфо от томсан
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Преди малко свалихме динамото и отидохме да го разглобим и замерим, оказа се че всичко е здраво освен релето, след проверка за ново реле по номер на алтернатора ни беше предложено оригинално ДЕНСО на цена от 54лв , искам не искам се съгласих и го поръчахме и довечера ще бъде тук и ще го монтираме на динамото .Пускам снимки на оригиналното реле за да видите четките в какво състояние са, а довечера като взема цялото динамо ще снимам и колектора.
                            Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                            Коментар


                              #15
                              Te и моите четки са така, кажи ми номера на релето да си го намеря по-евтинко Денсо ли е алтернатора и колко Ампера е ?
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X