Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравото изгуби токовете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бравото изгуби токовете

    Колеги здравейте,от 3 години съм нямал никакви сериозни проблеми с фиата,но вчера се случи нещо което немога да разбера и аз какво е.Както си карах и сменях скоростите 3-4 и изведнъж колата загуби мощност и след секунда угасна на пътя..и от тогава немога да я запаля-почва да върти,имобилайзера не е проблем понеже ми гасне кода на таблото,въртя около 5-6 сек. и ми светва лампата на инжекцията,което според мен означава че компа отчита че няма ток и няма да може да запали.има ток колата,върти си стартера по таблото има ток светлини абсолютно всичко.както и да е,издърпахме колата пред нас.осъмних се в газовата,закарах колата до един комшия Газаджия-добре че ми е на 100 метра,да провери дали е от нея.извади ми единия кабел от свещта,сложи негова свещ и ме накара да завъртя на стартер.завъртях и ми каза че не съм за него.беше доближил свещта до двигателя но нямаше искра..нямам ток до кабелите.от какво би могло да бъде и как да направя сам тест за да разбера кое точно е заминало?благодаря на тези които изчетоха поемата надявам се да успея да разбера какво и е
    1.6 16v Abarth

    #2
    Виж първо бобината.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      има ли някакъв вариант да я проверя при положение че нямам резервна и кола от която да взема за пробата ?
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #4
        Бобините са две в общ корпус (за 1ви с 4ти и 2ри с 3ти цилиндри). Малко вероятно е и двете едновременно да са пробили и да не работят. Потърси ток и по другите цилиндри. Метода си го видял от майстора.На бензин колата си пали и работи дори на два цилиндъра, но почти не може да се кара така. На газ не знам как е.
        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

        Коментар


          #5
          Пробвай като въртиш да държиш педала на газта до дупка натиснат и то поне 6-7 сек, може да се е позадавила от толкова опити.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #6
            аз така опитвам да я паля колега държа газта натисната но след 6-7 сек. почва да свети лампата за грешка което значи че едва ли ще запали от там нататък.после като дам на контакт да паля няма грешка,появява се чак след 6-7 сек. въртене на стартер..
            1.6 16v Abarth

            Коментар


              #7
              като излиза без диагностика няма да минеш но се съмнявам в фазовия сензор
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                по принцип съм забелязал че когато е проблем в някой от датчиците (правил съм опити като ги откача) като дам на контакт още тогава си ми светва грешката,а сега дава грешката чак когато се усети че няма ток и няма да запали.затова изключвам вариант да е от датчик.пробвал съм с датчика на термостата като откача и датчика дето брои събите.кой и къде се намира фазовия сензор или той е същото? ще пробвам за другите цилиндри дали има искра но нямам резервна свещ нито ключ да извадя някоя от моите
                1.6 16v Abarth

                Коментар


                  #9
                  едва ли е от бобината защото дори и на 2 цилиндъра ще се мъчи да запали. точно защото не светва апсолютно веднага за това си мисля фазов сензор намира се зад зъбното колело на смукателния разпределителен вал. препоръчвам ти диагностика защото няма как да съм сигурен а труда за смяната на тоя датчик е доста и се налага да се свали ангренажния ремък
                  ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                  ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                  Коментар


                    #10
                    колега не ме шашкай дано да се окаже че е нещо по токовете .. утре се надявам моя човек да ми каже какво и е,на диагностика сигурно ли е че ще изкара грешка ако е повреден този датчик?благодаря за съветите
                    1.6 16v Abarth

                    Коментар


                      #11
                      според моито скромно мнение щом светва лампата на чека значи и грешка ще има записана. а ти чуваш ли бензиновата помпа да работи -да не е изгорял бушон и за това да не дава ток от разстояние е трудно затова огледаи бушоните и ако не е от там на диагностика
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        колега карам я на газ само в момента че трябва да купувам нова бензинова помпа.не е от нея,до сега си е палела без проблем само на газ.и от газовата не е проблема както вече казах
                        1.6 16v Abarth

                        Коментар


                          #13
                          Ако имаш датчик на коляновият вал и на разпределителният е напълно възможно да е прескочила зъб и понеже не идват белезите и затова светва след известно време лампата. Просто провери всичките неща които могат да се проверят без диагностика. Ремъци, жици, конектори.............

                          Коментар


                            #14
                            така ще направя,но по принцип съм чел тук из форума че и да прескочи един зъб не е проблем.а и нямаше ли да се чуе нещо ако прескочи ? ще пиша при развитие
                            1.6 16v Abarth

                            Коментар


                              #15
                              колеги проблема е РЕШЕН оказа се бушона който захранва бенз. помпа,инжекторите ( 25А ).. а причината за изгарянето му е че съм прекъснал кабела на бенз.помпа докато съм монтирвал резервоара и е давало на късо..очаквах нещо по-голямо,но добре че се разминах само с това
                              1.6 16v Abarth

                              Коментар

                              Working...
                              X