Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с подгряващи свещи на фиат браво 1.9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Само да допълня, че наскоро претарпях 2 удара отпред при 2-рият от които спуках радиатора. Залепих го но сълзи леко. Скоро ще го сменям с нов и се чудя дали има нещо общо с повредата ми. Карам така около 1500 километра. Предницата беше смачкана леко но я изправихме. Климатика работи перфектно смисал не е спукан неговия радиатор. Другото, което искам да попитам е може ли да тръгна на дълъг път примерно София - Пазарджик.

    Коментар


      #17
      Ами аз така ходих до София от Варна и обратно. Нямах проблеми, само кофтито беше като ми светнеше лампата и губеше тяга и много трудно изпреварвах. Но пък ми даде много хубав разход, заради бавното каране(100 - 110) .
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #18
        Здравейте пак. Одеве реших да погледна колата и като изфорсирах рязко до 4-5 хиляди оборота турбината си виеше нормално за 1-2 секунди и после савсем слабичко. Това ме кара да мисля, че нещо по маркучите не е както трябва. През уикенда ще се я разглобя да ги проверя.

        Коментар


          #19
          Само да допълня, че като тръгнах от София лампичката изгасна и колата започна да си върви както трябва. Въпреки това чувам виенето на турбината за 1-2 секунди и спира но колата си дърпа здраво.

          Коментар


            #20
            За да не се притесняваш иди и и направи диагностика, но най - добре да е с живи данни в движение под товар. Така най- лесно може да се разбере какво точно става.
            FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

            Коментар


              #21
              Последни новини, колата си е както преди и не съм установил причината. Може би гре6ка в компютъра незнам.

              Коментар


                #22
                Решен е проблема въздушен и горивен филтър смених.

                Коментар


                  #23
                  PAFI написа:
                  Решен е проблема въздушен и горивен филтър смених.
                  колеги аз пук искам да питам какво трябжа да светне и какво трябжа да угасне преди дапаля ??? на мен ми светва жълтот реотанче и червена дюза и червено P след това изгасва всичко и паля.така ли трябва да е и така ли се процедира ??? имам дизел от 1 седмица и осхте сум бос във всяко отношение мерси предварително .

                  Коментар


                    #24
                    Трябва да светнат и да изгаснат:1. Фиат-код (имобилайзер, ако има, жълта2. Контр. лампа за АБС, ако има, жълта; ако има функцията EBD (EBA) - трябва да светне и да изгасне лампата за ръчна спирачка, червена, заедно с другата лампа на АБС3. Контролна лампа за подгряващи свещи, жълта4. Контролна лампа за въздушни възглавници, ако има, червена5. Контролна лампа за ниво на маслото, ако има, червена6. Лампа за грешка в горивната система ("дюза"), червенаТрябва да останат да светят само лампа за незареждане на акумулатора, червена, и лампа за ниско налягане на маслото, червена.След запалване - те също гаснат.

                    Коментар

                    Working...
                    X