Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с зареждането на акумулатор - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с зареждането на акумулатор - РЕШЕНО

    Здравейте Колеги!Имам едно питане за един мой приятел който има проблем с зареждането на акумулатора. Мерихме с мутицета показва 12.5 V при запален двигател,12.1 при загасен.Съмненията ни останаха в алтернатора,обаче премерихме директно него и показва 13.8V с пуснати всякакви консуматори.Колеги помагайте,проверихме за кофти кабели и всичко е наред, лампата не свети .Мерихме кабелите от клемите до алтернатора и нямат съпротивление. Възможно ли е от лош акомулатор да става мизерията .. Мерси предварително

    #2
    щом всичко което изписа е наред според мен вече акомулатора е за смяна.зареждането е добре 13,8 със включени консуматори е нормално смисъл това е границата не трябва да е повече.няма ли вариант да намерите акомулатор за 2-3 дена и да видите как е с него.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      Щом има такъв пад върху кабелите от акумулатора до алтернатора все ще има съпротивление при тях, мерете пак, особенно масата.

      Коментар


        #4
        Мерихме кабелите,мултицета пищи -означава че нямат почти никакво съпротивление.Четох из нета че имало някакъв регулатор на напрежението към акумулатора от който също можело да стават мизерии. Между другото сменихме акумулатора с такъв с по малък ампераж и зарежда 13.10V което пак е малко, но е малко по добре ... Чакам съвети

        Коментар


          #5
          Моя уред пищи под 300 ома, а това е титанично съпротивление при ток 50А примерно, говорим за стойности по-малки от 1 ом, дерзай с кабелите, пак ще повторя , не е релето. Можеш да пуснеш успоредни кабели за проба от АЛТ-АКУ

          Коментар


            #6
            Проверка на силови вериги с оммер/веригопроверител-цифров или аналогов, в повечето случаи е заблуждаваща...Може да се провери с DC амперклещи, но уреда е все още екзотичен и скъп за любителска употреба.Конкретно в случая- проверете междинната връзка Акумулатор-Алтернатор на стартера-за разхлабване или окисляване, и кабела от нея до Алтернатора-да не е закъсан в обувките и от там с намалено сечение...
            Ex. Grande Punto Driver

            Коментар


              #7
              колега като търсиш пад на напрежение във верига с китаиски уред мери на волтаж под товар и където покаже волтаж там е пада
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #8
                При изправна силова верига няма начин на алтернатора да паказва 13.8V а на батерията 12.5V. Според мен не е от батерията. Още повече, че автомобила пали с този акумулатор, който явно не се зарежда а все още държи.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Ами да почти не се зарежда мога да кажа...Даже имаше и моменти на бутане

                  Коментар


                    #10
                    Ако мериш с мултицет, съпротивлението трябва да е под 0.1ом. И дори тогава пак не е гаранция. Маже да има изгнил кабел или окислен. Вообще търсете проблема там.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря ви колеги за вниманието което ми обърнахте , оказа се кофти маса ... Темата вече може да бъде заключена

                      Коментар


                        #12
                        Еми браво.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар

                        Working...
                        X