Фиат Брава 1.6i 16V при всички изключени консуматори - консумация от акумулатора 150мА - дали е нормално или да копам тук-там . Пр включване косумацията за 2-3 секунди е 40мА , после става 150 и така си остава....Проверих - не е от алармата..Нормална ли е тази консумация?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава - косумация 160mA от акумулатора- норманлно ли е?
Collapse
X
-
Re: Фиат Брава - косумация 160mA от акумулатора- норманлно л
Абсолютно ненормална консумация е 150 мА, освен ако нямаш мощен СД плеяр. Ако имаш пробвай със свален панел, така би трябвало да падне. Но при 150 мА консумация няма да ти подпечатат гаранцията при покупка на акумолатор и освен това зимата ако не движиш колата често нищо чудно да ти се наложи да викаш някое такси да ти дава ток сутрин(макар че при бензинов мотор по рядко се случва). Нормалната консумация е до 30-40мА.А сигурен ли си в уреда с който мериш?lz3gh написа:Фиат Брава 1.6i 16V при всички изключени консуматори - консумация от акумулатора 150мА - дали е нормално или да копам тук-там . Пр включване косумацията за 2-3 секунди е 40мА , после става 150 и така си остава....Проверих - не е от алармата..Нормална ли е тази консумация?Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
-
Сега си спомням за един случай преди доста години когато монтирах авто аларми сложих на един голф 1 аларма и след 2 дни идва с оплакване че пада акомулатора за един ден и с нов пробвал и пак така. Та меря аз консумация от 200ma и почвам да вадя предпазиттеше по колата и случайно пипвам реле което грее оказа се че това реле не е нужно всичко работи та се оказа че той го намерил това реле под седалката и видял празно място и го боднал там, голям смях падна с него. А доста често съм имал случай с скрита консумация на плеари дори и със свален панел дори сегашния ми плеар на купето има този дерт нов е и си харчи 100ma без да работи и съм го направил през контакт.Обичам си работата.
Коментар
-
От касетофона е най-вероятно. Моето Сони има консумация 250мА ако му са включени постоянно и двата плюса. За това в книжката към него си пише единият постоянен за паметта, а другият през контакт. Не че им има нещо, просто си харчат по-евтините модели. Така със свързан касетофон през контакт, както си му е по схемата имам консумация 20мА с пусната аларма и зимата до сега проблеми съм нямал.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
При такава консумация и толкова НЕкаране е нормално.dima78 написа:Да не отварям нова тема.. за пунтото от подписа - харчи ми 36мА на стенд бай с пусната аларма и едно МР3. След 3-4 мес без ход батерията нямаше сила за 1 лампа.. това нормално ли е/?Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
а дали на тоз модел моем свалим консумацията.. колко ли е без аларма и касфон?sok1 написа:При такава консумация и толкова НЕкаране е нормално.dima78 написа:Да не отварям нова тема.. за пунтото от подписа - харчи ми 36мА на стенд бай с пусната аларма и едно МР3. След 3-4 мес без ход батерията нямаше сила за 1 лампа.. това нормално ли е/?Пунто - 06/1996 - M3 (1.2 MPI)
ZFA17600002376672
Коментар
-
Човек, искаш да не караш колата по 4-ри месеца и да не ти пада акумулатора?п.с. поне си разкачи "-"-та клема.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Квото и да правиш оловния акумулатор има вътрешен саморазряд - огромен спрямо другите акумулатори. Повече от 3 седмици в топло време такъв акумулатор не бива да стои без заряд. В студено време 2 седмици е приемливо. Това ако искаш акумулатора ти да живее с всичкия си капацитет. Този в момента ако вообще се е съвзел е на 1/2 от капацитета си поне и връщане на зад няма. Щом не я караш по 4 месеца защо ти е кола? Не е заяждане, просто не се връзва, всичко по нея се скапва.dima78 написа:а дали на тоз модел моем свалим консумацията.. колко ли е без аларма и касфон?sok1 написа:При такава консумация и толкова НЕкаране е нормално.dima78 написа:Да не отварям нова тема.. за пунтото от подписа - харчи ми 36мА на стенд бай с пусната аларма и едно МР3. След 3-4 мес без ход батерията нямаше сила за 1 лампа.. това нормално ли е/?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
На жената е.. а тя взе че роди преди месец..Danchojn написа:Квото и да правиш оловния акумулатор има вътрешен саморазряд - огромен спрямо другите акумулатори. Повече от 3 седмици в топло време такъв акумулатор не бива да стои без заряд. В студено време 2 седмици е приемливо. Това ако искаш акумулатора ти да живее с всичкия си капацитет. Този в момента ако вообще се е съвзел е на 1/2 от капацитета си поне и връщане на зад няма. Щом не я караш по 4 месеца защо ти е кола? Не е заяждане, просто не се връзва, всичко по нея се скапва.dima78 написа:а дали на тоз модел моем свалим консумацията.. колко ли е без аларма и касфон?sok1 написа:При такава консумация и толкова НЕкаране е нормално.dima78 написа:Да не отварям нова тема.. за пунтото от подписа - харчи ми 36мА на стенд бай с пусната аларма и едно МР3. След 3-4 мес без ход батерията нямаше сила за 1 лампа.. това нормално ли е/?
А на акумулатора взема му измисля поне една ключ маса.. поне тия 36 ма му спестя.
Пунто - 06/1996 - M3 (1.2 MPI)
ZFA17600002376672
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар