valataat написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ел.джам ел проблем
Collapse
X
-
gdd55 -
ми карал съм БМВта на всичките джамовете им се отварят и затварят независимо дали колата е на контакт или е отворена вратата.gdd55 написа:Ти май изкаш да ти откраднат колата а? :Dvalataat написа:
аз искам да използвам темата да попитам има ли начин да се вдигат и спускат стъклата когато колата не е на контакт? при мен не става ако не е на контакт и това много ме дразни
Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
Коментар
-
gdd55
Не знам то си е твоя работа, но се замисли само колко лесно мога да бракна с една тел през гуменото оплътнение и да ти натисна копчето за сваляне на ел.джама и алармата няма даже да се задейства и посля я касетофонче или най лошото
Коментар
-
Това найстина е неудобно-да неможеш да си вдигнеш стъклото когато не е на контакт.В началото като си купих колата,не бях свикнал и все ги забравях отворени.Има варианти да се вземе захранване от другаде където то е независимо от контакта.А и на моята кола бутоните са до скоростния лост,така че трудно ще бръкне някой
COUPE 1.8 16V
Volvo XC90 T6
Коментар
-
gdd55
На рено 19 бутона за централното е на централната конзола.С поглед го натискам тоя бутон при напълно затворена заключена и каквато си искаш там колаNPD написа:Това найстина е неудобно-да неможеш да си вдигнеш стъклото когато не е на контакт.В началото като си купих колата,не бях свикнал и все ги забравях отворени.Има варианти да се вземе захранване от другаде където то е независимо от контакта.А и на моята кола бутоните са до скоростния лост,така че трудно ще бръкне някой
Коментар
-
Когато не си на контакт,отвори си вратата и пробвай.При мен така работят,но само предните.А ако искаш да не ги забравяш,купи си нова аларма с такава функцияNPD написа:Това найстина е неудобно-да неможеш да си вдигнеш стъклото когато не е на контакт.В началото като си купих колата,не бях свикнал и все ги забравях отворени.Има варианти да се вземе захранване от другаде където то е независимо от контакта.А и на моята кола бутоните са до скоростния лост,така че трудно ще бръкне някой
Успех
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
И на Типото беше така - изключваш от контакт, виждаш че джамът ти не е затворен, отваряш вратата и го вдигаш. След като затвориш вратата, при следващото отваряне вече не действа.Много удобно! На Бравата не е така (предполагам и при Мареа), жалко...lu40 написа:...Когато не си на контакт,отвори си вратата ...
ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
на мареата също не се вдигат при отворена вратаPecho написа:И на Типото беше така - изключваш от контакт, виждаш че джамът ти не е затворен, отваряш вратата и го вдигаш. След като затвориш вратата, при следващото отваряне вече не действа.Много удобно! На Бравата не е така (предполагам и при Мареа), жалко...lu40 написа:...Когато не си на контакт,отвори си вратата ...
Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
Lancia Dedra 1.6 91г.
Коментар
-
Искаш ли да се хванем на бас за 50лв. че няма да можеш да извършиш тази операция с тел отвън!gdd55 написа:Не знам то си е твоя работа, но се замисли само колко лесно мога да бракна с една тел през гуменото оплътнение и да ти натисна копчето за сваляне на ел.джама и алармата няма даже да се задейства и посля я касетофонче или най лошото
Ама на твойта кола ще завираме телта?
А по темата-може да се направи схема, която да държи управлението на джамовете активно след контакт до първото отваряне на вратата например. Така, като отворите вратата да излизате от колата джамовете си минават е режим захранване при контакт.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
gdd55
А ти искаш ли да се хванем на бас за 100лв че ще ти смъкна оплатнения до като броиш до 3 операцията става на горното със скалпел а на долното с голи ръце
Коментар
-
Абе то много неща могат да се направят, въпросът е да е лесно изпълнимо. Ако имаш нещо конкретно предвид - сподели!Vladim написа:...може да се направи схема, която да държи управлението на джамовете активно след контакт до първото отваряне на вратата например...ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
gdd55 -
Лесни неща на този свят няма!Pecho написа:Абе то много неща могат да се направят, въпросът е да е лесно изпълнимо. Ако имаш нещо конкретно предвид - сподели!Vladim написа:...може да се направи схема, която да държи управлението на джамовете активно след контакт до първото отваряне на вратата например...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
И аз това си мислех, но представи си някой те дебне да слезеш от колата, а пък ти бързаш, гасиш колата и излизаш, а джамовете остават активни още 5-10минути!А относно отварянето-ясно ми е деиствието със скалпела само не ми е ясно дали като махнеш горното уплътнение, ще има как да бръкнеш с тел без да я огъваш. А и не забравяй, че уплътнение има и от вътрешната страна. През долното уплътнение ще можеш да отвориш колата с тел, но не и джама!gdd55 написа:А управлението е по добре да се държи активно с таймер за време
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
gdd55
Ако искаш да ти обясня във форума как това става каде се пробива и каква тел се използва,после средната възраст 16 ще почнат да правят магарии.Но все пак говорим ако случайно ел.стъклата са активни а те не са и не там е слабо мясо.Всяка ена кола си има слабо място за оваряне но това е друга тема.Аз лично мога да отворя 9 различни модела коли без ключ но НИКОГА не съм го правил,а просто съм виждал.А за таймера става въпрос да е активен за 1мин за какво ти са 10 мин.Ти като си в колата ако ти е минало времето от 1 мин е необходимо да завъртиш ключа и да го го върнеш за да пуснеш таймера отново
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар