Здравейте!Карам Фиат Типо - "двувалката" (149С2.046)!Днес установих, че акумулатора се презарежда - когато запаля колата, на празен ход на клемите има 14,97V.Дайте съвет, къде да търся проблема!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатора се презарежда! ПОМОЩ!
Collapse
X
-
Re: Акумулатора се презарежда! ПОМОЩ!
Причината е в реле-регулатора, намира се на самото динамо и не подлежи на ремонт!leoni написа:Здравейте!Карам Фиат Типо - "двувалката" (149С2.046)!Днес установих, че акумулатора се презарежда - когато запаля колата, на празвн ход на клемите има 14,97V.Дайте съвет, къде да търся проблема!
-
Re: Акумулатора се презарежда! ПОМОЩ!
Точно това направих първо - свалих динамото и смених реле регулатора, но промяна нямаше. Забравих да спомена, че лампата за акумулатора свети постоянно, но по-бледо от това когато е само на контакт.Свалих бобината, изчистих я. Изчистих всички клемни връзки по системата, но промяна няма.hit-ko написа:Причината е в реле-регулатора, намира се на самото динамо и не подлежи на ремонт!leoni написа:Здравейте!Карам Фиат Типо - "двувалката" (149С2.046)!Днес установих, че акумулатора се презарежда - когато запаля колата, на празвн ход на клемите има 14,97V.Дайте съвет, къде да търся проблема!FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Re: Акумулатора се презарежда! ПОМОЩ!
Провери дали ти е нормално напражението към възбудителната намотка на алтернатора, а също и за пробил диод. Ако на твоя модел имаш голям куплунг (май беше червен) над алтернатора на височината на главата на двигателя между двигателя и купето (от лявата страна като стоиш пред колата), провери и него (през него минава захранването на възбудителната намотка).leoni написа:...лампата за акумулатора свети постоянно, но по-бледо от това когато е само на контакт...ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Re: Акумулатора се презарежда! ПОМОЩ!
В алтернатора влиза един дебел червен кабел, който отива до разклонителна кутия, т.е. нямам куплунг. И друга тънка сива жичка, която отива до реле за активизиране на Р.Т.С. (което не знам какво означава и къде да го търся) и от него на лампата за акумулатора на таблото.Pecho написа:Провери дали ти е нормално напражението към възбудителната намотка на алтернатора, а също и за пробил диод. Ако на твоя модел имаш голям куплунг (май беше червен) над алтернатора на височината на главата на двигателя между двигателя и купето (от лявата страна като стоиш пред колата), провери и него (през него минава захранването на възбудителната намотка).leoni написа:...лампата за акумулатора свети постоянно, но по-бледо от това когато е само на контакт...Прикачени файловеFIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Точно така, нея смених, но не даде никакъв резултат!Утре ще ходя на сервиз, да видим какво ще кажат, защото днес съм разглобил всичко по системата, почистил, абе пълна профилактика..., но....Mitko написа:Там където влиза тънкия кабел в алтернатора е изправителната плочка с четките. Нея ли си сменил?
Намерих един дефект...Възможно ли е, ако семеринга на коляновият вал изпуска масло и дистрибуторната капачка да се омаслява, да прекъсва колата..?
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Ясно, утре ще отварям пак колата, но може би няма да се справя със семеринга - сервиз...Mitko написа:Абсолютно защото маслото поврежда изолацията на кабелчетата на датчика за обороти и тези кабелчета почват да дават на късо."leoni написа:Намерих един дефект...Възможно ли е, ако семеринга на коляновият вал изпуска масло и дистрибуторната капачка да се омаслява, да прекъсва колата..?FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар