Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

имам питане за един предпазител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    имам питане за един предпазител

    колата е фиат темпра 1.8 ,а предпазителя е в двигателния отсек .намира се по средата почти между двете чистачки ,там има един капак,голям около 15 см ,черен , и под него има 2 релета и 2 предпазителя.проблема е че когато се запали колата предпазителя започва да пуши ,ако изгори колата гасне,губи искра. кабелите ги проследих,излизат от един сноп от купето,минават през 2 предпазители и 2 релета и пак се връщат в купето.още един въпрос ,куде се намира комутатора на този модел ,на останалите модели ги знам.ще се радвам да ми каже някой или да ми каже къде има схема на този модел темпра1.8 пълна инжекция ,два вала дигитално табло,климатик ,абе всички екстри е,жалко е че се появи този проблем
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    #2
    кола

    Това са важни предпазители за бензиновата пома и за ECU някъде прави късо извади ECU и дай на контакт да видиш дали ще изгори сложи някой по тънки за проба/ кабелите да няма някъде усъсено / Бензиновата помпа работи ли добре да не усъсява някъде Провери релетата и бушоните дали са добре и вътре
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Това са важни предпазители за бензиновата пома и за ECU някъде прави късо извади ECU и дай на контакт да видиш дали ще изгори сложи някой по тънки за проба/ кабелите да няма някъде усъсено / Бензиновата помпа работи ли добре да не усъсява някъде Провери релетата и бушоните дали са добре и вътре
      благодаря много ,по това което написа вероятно има проблем с ECU,защото като го няма предпазителя не може да запали-няма искра (колата е на газ и бензина няма значение.)отделно почват да светят разни чекове за масло ,вода и тнт,които преди не са светели,а предпазителя започва да пуши,но мотора работи.извинявай че досаждам,знаеш ли къде и е комутатора на тази кола ,имам съмнения че е в ECU-то .демек ново ECU или да сложа някакв комутатор (мамкаму ,трябва да се присажда...)
      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
      хюндай акцент 1.5 CNG
      киа каренс +метан

      Коментар


        #4
        проблема ти е в бенз помпа. махни й бушона от таблото вътре и този предпазител ще спре да гори.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          На Темпра 1.8 бушона на помпата е в двг.отсек-един от тия,за които казва колегата,а другия е за ЕКУ.Ключаря го е казал по-нагоре.
          Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

          Коментар


            #6
            Имам същият проблем

            Имам същият проблем!!! от близо година, ходих на два майстора и те така - бензинова помпа, ала - бала 100-150 лв. Да ама не!!!Ама аз съм твърда глава и понеже колата ми е на газ просто прекъснах ел. бенз. помпата при клемите в багажника като сложих един 15 амперов допълнителен бушон в гнездо. Та аман от майстори, добре че не са доктори. Естествено допълнителният бушона не гори! При махнат допълнителен бушон на газ (бензиновата помпа ествено спира да върти) - ПАК ми се случи да изгори въпросният 25 амперов бушон между чистачките. По схемата която имам през него се храни реле и след това са консуматорите - бенз. помпа, блока за искрата, дюзите и още някъква защита мисля.заключението ми е че НЕ БЕНЗИНОВАТА ПОМПА товари този бушон. По лесно щеше да се реши проблема ако е тръгнала бенз помпа просто слагам реле което спира бенз помпа при преминавана на газ и готово. ще надживее колата. Ако сменя бушона веднага пак гори при стартиране и свети дюзата. Но ако изчакам 30 мин слагам нов и карам 2000 - 3000 км докато пак го направи. Чудно, но е така от близо година. Зимата не ми го е правила този номер - но преди 2 дни пак се почна. Ще търся свестен майстор със желание за работа, ако има някой предложения на лично моля.Аз съм машин инженер и знам че тези проблеми дето стават от време на време са НАЙ-трудни за диагностициране! "Майсторите" им е най-лесно им е дай да сменяме от това което е най-вероятно да е причината. и е така. Най-вероятно е бензинова помпа като ти я сменя след това ще кажат - ами кумутатор за искрата още 200лв , след това ще почнат да звънят инсталация и т.н.
            Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

            Коментар


              #7
              Релетата отпред са две.Дясното е за бенз.помпа.Кабелитему минават през щита и влизат в буксата на компа.Само че влизат и излизат без да са вързани на буксата .Проследи ги!Или е кабелен проблем или е помпата.
              Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
              Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006

              Коментар


                #8
                На бравата е едно реле по-голямо и в него са и двете секции за който говориш. Това бялото по-горе Това е за Бравата, която имам. Твърде вероятно да е подобно положението при теб. За съжаление нямам за Темпра. "77" - е 25 амперовият а "78" е 5 ампера.като включи релето се хранят 4,5,6,13 - е колко е просто ако имаш подходящи правотокови ампер клещи(20-30лв). Просто трябва да се замери по отделлно на 4-те изхода на релето - това са проводници в снопа след клемата на релето. Малко вероятно е проблема да е инсталацията между гнездото на 25А предпазител и релето или самото реле - но трябва и това да се вземе под внимание!Захранват се със "+" следните 5 неща. (недомислено нещо)1. Бобина за искра2. Прекъсваш клапан за петролен вакум? - не ми е ясно какво е?3. Лам. сонда - излиза, че "+" слиза и до датчика?!?4. Инжектори 4бр - постояннен "+" на вс инжектори5. Бенз помпа
                Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

                Коментар


                  #9
                  здравейте колеги,бърво да благодаря на всички които оказаха съдействие ,оказа се помпа дала на късо ,за сега колата върви с извадено реле за помпата и си работи само на газ за момента ,още един път благодарности на ключар,пакумба , лу4о и power66 .сега за колегата рокфен - значи на темпрата релетата бяха 2 ,на теб е 1 двойно ,така че има малка разлика .сега може да пробваш да извадиш релето и да видиш кой клон от веригата ти дава на късо,ако е този с помпата ,може да пробваш да го изолираш ,кофти ако е този с компа ,ами дано съм помогнал
                  типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                  хюндай акцент 1.5 CNG
                  киа каренс +метан

                  Коментар

                  Working...
                  X