Бях я оставил 20 дена на паркинг, понеже пътувах и като се върнах акумулатора беше умрял. Сложих друг - нов и като запалих лампата на акумулатора остана да свети. Тръгнах леко и имах блокирано колело но се оправи. Сервото не работи и перката на радиатора не се включва да охлажда... Динамото явно не зарежда защото като махна клемите при запален двигател изгасва веднага. Нямах време да ходя на сервиз, но ми казаха приятели че работата е за майстор по динамота и стартери и че ремъка на динамото е свързан със сервото на волана и охлаждането на радиатора. Това ли е проблема и какво евентуално би ми струвало отстраняването ??? И ако има колеги от Варна нека да ме насочат към сервиз да я закарам? Благодаря Ви !Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Браво 1,6 - динамо, акумулатор
Collapse
X
-
Re: Проблем с Браво 1,6 - динамо, акумулатор
Работата си е за майстор, ако не разбираш или не ти се занимава. Все пак провери доколкото можеш дали всички кабели по алтернатора са здраво стегнати. Ремъкът на алтернатора и ремъкът на сервото са различни ремъци. Охлаждането на радиатора няма общо с никакви ремъци. Ремъкът на алтернатора задвижва също и водната помпа, която се грижи за циркулацията на охл. течност. Може би това си имал предвид? А като погледнеш при ремъците - всички ремъци ли са на мястото си, и всички ли се въртят ? Подозирам че има проблем с единия, щом не зарежда алтернатора, и вероянто водната помпа не върти. Това води до бързо покачване на температурата, ако се гледа по уреда на таблото, но радиаторът остава студен, и перката остава изключена.BoZZanI написа:че работата е за майстор по динамота и стартери и че ремъка на динамото е свързан със сервото на волана и охлаждането на радиатора.
-
Re: Проблем с Браво 1,6 - динамо, акумулатор
Кога динамо и водна помпа са се въртяли от един ремък ??!ии кой е тоя ремъка на Сервото?ogi28b написа:Работата си е за майстор, ако не разбираш или не ти се занимава. Все пак провери доколкото можеш дали всички кабели по алтернатора са здраво стегнати. Ремъкът на алтернатора и ремъкът на сервото са различни ремъци. Охлаждането на радиатора няма общо с никакви ремъци. Ремъкът на алтернатора задвижва също и водната помпа, която се грижи за циркулацията на охл. течност. Може би това си имал предвид? А като погледнеш при ремъците - всички ремъци ли са на мястото си, и всички ли се въртят ? Подозирам че има проблем с единия, щом не зарежда алтернатора, и вероянто водната помпа не върти. Това води до бързо покачване на температурата, ако се гледа по уреда на таблото, но радиаторът остава студен, и перката остава изключена.BoZZanI написа:че работата е за майстор по динамота и стартери и че ремъка на динамото е свързан със сервото на волана и охлаждането на радиатора.
Коментар
-
Re: Проблем с Браво 1,6 - динамо, акумулатор
Не съм сигурен че разбирам въпросите ти? Какво искаш да попиташ? Ако все пак питаш буквално това, което си написал - съветвам те да видиш отблизо ремъците на двигател 1.6 и ще ти се изясни в детайли.Ремъкът който върти алтернатора и водната помпа е номер 46738444 (1 на втората снимка).Ремъкът на Сервото е номер 46738445 (4 на първата снимка). Друго неясно има ли?Disturbed написа:Кога динамо и водна помпа са се въртяли от един ремък ??!ии кой е тоя ремъка на Сервото?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар