Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Купе не пали (съмнения за бензинова помпа/предпазители/реле)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Купе не пали (съмнения за бензинова помпа/предпазители/реле)

    Колата е купе 1,8 16v. Сутринта отивам на работа и вечерта не мога да запаля. Не се чува помпата и след замерване се оказа, че не стига ток до нея. Замерването е направено когато колата е на контакт! Тук въпроса е дали трябва да се върти ключа за да има напрежение към помпата или е достатъчно колата да е на контакт?И някой да знае къде се намират предпазителите за помпата (ако има такива)Всяка идея е добре дошла

    #2
    Предпазителите поне при bravo/brava .... са под капака на мотора, пред филтъра за купето - там са 2 реленца мисля и 2 бушона (10А май). Когато дадеш на контакт също трябва да има напрежение до помпата - нали тогава подкачва .... това е, ако греша нека някой колега ме поправи.
    Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
    Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

    Коментар


      #3
      кола

      ток има в първите секунди около 10-15 после гасне аоко стартираш тогава пак идва кода гасне ли
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Замерването стана след повече от 10-15 секунди, така че ще замеря наново. Предапзителите в коша са ок! Под шофьорската седалка има една кутия но не намирам никакъв бутон. Фиат кода си гасне! Върти си стартера но не се чува помпата при даване на контакт! Ще пиша отново като напрявя замерване на помпата през първите секунди!Ново инфо:След повторно замерване имаме 12В на буксата към помпата! Явно ще купувам нова помпа До колко е нормално да зи замине помпата без никакви признаци на това? Изобщо има ли признаци на заминаваща си помпа?

        Коментар


          #5
          Един съвет.Въпреки ,че има 12В на помпата,пробвай да смениш двете релета които се намират под жабката(те са за бензиновата помпа).Имах подобен проблем,който се указа че наистина идва 12 в,но само когато меря без натоварване.Когато свържа помпата и релетата изключват,явно от натоварването.И все пак ако вадиш помпата,пробвай я за 2-3 секунди директно на акумулатора.Успех!
          COUPE 1.8 16V
          Volvo XC90 T6

          Коментар


            #6
            Задължително преди да поръчвам нова ще пробвам старата, но първо ще видя тези релета за които ми спомена. Кофтито е че колата е до работата ми, на сравнително оживена улица и няма много възможност да се ровя! Утре ако не успея да я подкарам ще трябва да викам пътна помощ да я прибера.

            Коментар


              #7
              Това http://www.polak.ch/coupemanual/1800ccFuelsystem.htm мисля че ще ти е от полза.Разгледай го преди интервенциите.

              Коментар


                #8
                Малко развитие по темата. Вчера сутринта прибрах колата и докато през деня бях на работа, тъста имаше време да я погледне. Оказа се че бензиновата помпа си бачка, а проблема е в слаба връзка някъде по пътя - подозирам буксата към помпата. Благодаря на всички колеги с идеи - всичко е добре когато свършва добре

                Коментар


                  #9
                  Пак сме с подобен проблем. Сега ситуацията е следната: вместо да имам 12в към помпата, имам 9в и малко. Идеи?

                  Коментар


                    #10
                    Колега когато мериш с ел. мултицет не трябва да му вярваш какво показва. Мериш някоя отечка и той ти показва, че има 12В но реално ако трябва да протече ток няма да стане. Затова си направи една пробна лампа и с нея проверяваш от помпата напред или обратното.

                    Коментар


                      #11
                      При моето купе предпазителя за помпата е на предния ляв калник.
                      Обичам си работата.

                      Коментар


                        #12
                        Оказа се че е от бутона който спира помпата при катастрофа. Да ама по това което четох по форумите този бутон в повечето случаи се намира под и около седалката на шофьора. Явно при купетата или поне при моето бутона е точно до ръчката за отваряне на предния капак. Разбутах го и му повдигнах гумата и взе че проработи! Благодаря за идеите от колегите!

                        Коментар


                          #13
                          И отново същия проблем, но този път истинския виновник се намери... най-накрая. Оказа се типичен проблем за една стара кола - лоша връзка. До бутона който спира помпата при катастрофа има жълта букса с много кабели ... та единия от тях се оказа за помпата и точно той беше проблемния, дори беше нагорял в следствие на недоброто контактуване. Явно предния път съм го бутнал неволно и така се е "оправил" проблема.

                          Коментар

                          Working...
                          X