Не съм сигурен точно дали е парното. Но когато колата се загрее оптимално, е нормално да духа супер топло. При мен при заврътяна врътката на топло духа хладен въздух. Не е студено, но не е и много топло. Купето се загрява но много по бавно. Това е когато колата е на място и на работи на 1000 оборота. Когато задържа на 3000-4000 оборота, започва да си духа горещо както си трябва. Може би някъде нещо е запушено. Ако някой е имал подобен проблем или знае за какво става върпос ще съм благодарен ако помогнете...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с парното на Фиат Пунто
Collapse
X
-
Re: Проблем с парното на Фиат Пунто
И при мене беше тъка и си мислех ,че губи течност ... и доливах 2 -3 пъти ама след каране ... по 50 км и един ден към 3тия път като реших да доливам проверям а неискаше да доливам и парното заработи с акала си ... , просто не се обезвъдушава хубаво от пърия път и като караш двигателя си гони въздуха лека поелка и иска доливане ... Та виж си течноста иска ли доливане ? При мене се падаше до минимум ...kistbam написа:Не съм сигурен точно дали е парното. Но когато колата се загрее оптимално, е нормално да духа супер топло. При мен при заврътяна врътката на топло духа хладен въздух. Не е студено, но не е и много топло. Купето се загрява но много по бавно. Това е когато колата е на място и на работи на 1000 оборота. Когато задържа на 3000-4000 оборота, започва да си духа горещо както си трябва. Може би някъде нещо е запушено. Ако някой е имал подобен проблем или знае за какво става върпос ще съм благодарен ако помогнете...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Re: Проблем с парното на Фиат Пунто
И при мен беше нещо такова и след обезвъздушаване и доливане както е казал Punto11 , нещата се оправиха . Така че провери си нивото на антифриза , ако е под нивото долей и карай така и после като изтине пак провери нивото. Успех!Fiat_Punto11 написа:И при мене беше тъка и си мислех ,че губи течност ... и доливах 2 -3 пъти ама след каране ... по 50 км и един ден към 3тия път като реших да доливам проверям а неискаше да доливам и парното заработи с акала си ... , просто не се обезвъдушава хубаво от пърия път и като караш двигателя си гони въздуха лека поелка и иска доливане ... Та виж си течноста иска ли доливане ? При мене се падаше до минимум ...kistbam написа:Не съм сигурен точно дали е парното. Но когато колата се загрее оптимално, е нормално да духа супер топло. При мен при заврътяна врътката на топло духа хладен въздух. Не е студено, но не е и много топло. Купето се загрява но много по бавно. Това е когато колата е на място и на работи на 1000 оборота. Когато задържа на 3000-4000 оборота, започва да си духа горещо както си трябва. Може би някъде нещо е запушено. Ако някой е имал подобен проблем или знае за какво става върпос ще съм благодарен ако помогнете...Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V
Коментар
-
Колеги, пробвах по начина по-който сте описали. Нещо не става засега. Започнах да си мисля дали не е от газовата уретба. От тръбите които влизат в купето са прекарали паралелно 2 тръби за изпарителя. И си мисля че може от това да е. Просто се е намалил дебита на течноста към купето. Мислите ли че това може да е възможността...?Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
-
Малко вероятно, а проблеми с прегряване имаш ли?kistbam написа:Колеги, пробвах по начина по-който сте описали. Нещо не става засега. Започнах да си мисля дали не е от газовата уретба. От тръбите които влизат в купето са прекарали паралелно 2 тръби за изпарителя. И си мисля че може от това да е. Просто се е намалил дебита на течноста към купето. Мислите ли че това може да е възможността...?Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
там от оная врътка за обезвъдошаване опита ли ? Дето е на единия маркуч които отива в радиаторчето на купето. Налеи и повече вода , аз и сипвам над максимума ,чак до ръба ... на гърлото горе на радиатора ... ама ти пък може да си с разшитителен съд ма се пак налеи повече вода ... няма да ти навреди ... по добре ще включва реостата за вентилатора ... Но се пак непрекаляваи с водата остави лек аванас ...kistbam написа:Колеги, пробвах по начина по-който сте описали. Нещо не става засега. Започнах да си мисля дали не е от газовата уретба. От тръбите които влизат в купето са прекарали паралелно 2 тръби за изпарителя. И си мисля че може от това да е. Просто се е намалил дебита на течноста към купето. Мислите ли че това може да е възможността...?>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
1.Къде е точно тази врътка. Не мога да я отркия. Ако можеш да ми обясниш по-подробно, защото аз нещо бъркам явно.2.Появи се друг проблем. Поне за мен е проблем де. След като стана по-топло, колата почна да загрява доста. Мислех си че е нормално, щото все по баири карах ама това става вече постоянно. Като карам на равен път, няма проблем - стрелката си седи малко под средата. Така мисля че трябва да е.там от оная врътка за обезвъдошаване опита ли ? Дето е на единия маркуч които отива в радиаторчето на купето. Налеи и повече вода , аз и сипвам над максимума ,чак до ръба ... на гърлото горе на радиатора ... ама ти пък може да си с разшитителен съд ма се пак налеи повече вода ... няма да ти навреди ... по добре ще включва реостата за вентилатора ... Но се пак непрекаляваи с водата остави лек аванас ...Малко като тръгна по наклон и започва да загрява. В голямо задръстване също. Онзи ден си направих експеримент. Карах в задрърстване и след като спрях колата беше пак загряла. Оставих колата да работи, за да видя дали ще се охлади. Включваше се перката няколко пъти и най-доброто което стана е това:
Не мисля че трябва да е така и си мисля че водната помпа не работи както трябва. Който може да помага, че трябва да я оправя тези дни. Дойдат ли по-високи температури не ми се мисли...Благодаря предварително...
Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
-
кола
А перката на радятора включва ли на 2 те степени или не като е загрялапри мен с газова като запаля колата включа на газ като тръгна и след 300 метра почва да си духа както трябва а и зависи къде е изпарителя той заграва ли хубаво и там събира въздух и трябва да се обезвъздуши а ка то местиш врътката топло / студено тя наистина ли върти вътре жилото едва ли да е помпата и термостат провери го поне термостата се вади лесно
Коментар
-
Така:За перката. Няма 2 степени. Има само 1 и тя включва като загрее много колата.Врътката си мисля че върти жилото, защото като завъртя на студено си духа студено. Като завъртя на топло духа топло (само че не достатъчно топло, както споменах по-горе).Както спомена колегата "maskarata" може да са лопатки на водната помпа. Поне това обяснява всички симптоми. Междудругото колега проблема с прегряването започна. Просто трябваше да стане по-топло, явно.Общо взето мисля да започна с обезвъздушаване първо. Доколкото разбрах от няколкото форума които прегледах Пунтото има 2 врътки за обезвъздушаване една на радиатора и една на маркуча, който влиза в радиаторчето на купето. Не мога да ги открия точно къде са тези пробки. Ако някой може да ме опъти ....А перката на радятора включва ли на 2 те степени или не като е загряла при мен с газова като запаля колата включа на газ като тръгна и след 300 метра почва да си духа както трябва а и зависи къде е изпарителя той заграва ли хубаво и там събира въздух и трябва да се обезвъздуши а ка то местиш врътката топло / студено тя наистина ли върти вътре жилото едва ли да е помпата и термостат провери го поне термостата се вади лесноFiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
-
кола
едвали да е помпа ако има нещо счупено ще тропа а по може да е обузвъздушаване зад двигатела има 2 маркуча там има врътка с дълга права отверка се върти като загрее колата от там трябва да излиза въздух -мехури после вода и се затваря / гледай да не се изгориш нещо/ а ELX не е ли с2 степени няма ли климатик датчика на радятора е с 3 кабела и има едно съпротивление до перката
Коментар
-
Единственото нещо което видях е това на снимката. Прилича на болт. Не знам дали е това щото това не мога да го развъртя с отверка:а по може да е обузвъздушаване зад двигатела има 2 маркуча там има врътка с дълга права отверка се върти като загрее колата от там трябва да излиза въздух -мехури после вода и се затваря / гледай да не се изгориш нещо/
Иначе пробката на радиатора я намерих. И доколкото разбрах, трябва да се обезвъздуши и от 2те пробки. Имам няколко въпроса породени от различията във различните форуми.1. Колко трябва да е загряла колата, за да започна обезвъздушаването? Трябва ли да се включи перката или е достатъчно да отвори термостата?2. Трябва ли да е махната капачката на разширителния съд на радиатора по време на обезвъздушаването?3. Трябва ли да е включено парното?
Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар