Здравейте колеги,имам нужда от съвет.Наскоро си купих антирадар и захранването му както знаете е от запалката.Обаче мен ме дразни тоя кабел и се замислих да ли немога да взема 12V от друго място.Сетих се за плафона но там тока е постоянен и трябва да го спирам (антирадара) от самото копче.Затова се чудя от къде да го захраня така,че като огася колата да спира и той и съответно като запаля да се пуска и той.Ако имате идеи споделете.Колата е Брава 1.6 16V.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свързване на радардетектор
Collapse
X
-
Re: антирадар
Ок.ама искам да е около огледалото за обратно виждане защото там съм закрепил радара.И няма смесъл да ползвам радара заедно с габаритите.Все пак благодаря.damqn_84 написа:колега моя го вързах за лампите по таблото в смисал там кадето ти свети за копчетата на парното хващаш го за една лампа и като си пуснеш габаритите тои си тръгва дано да съм помогнал
Коментар
-
Колега вместо забележки да си прайм дай няква идея как да го свържа това от някъде дето има ток само кат работи двигателя.Pecho написа:Колега, наистина ли си купил антирадар (забранен за употреба в много страни) или радар детектор? Ако е второто, моля коригирай се (вкл. заглавието, което не е особено описателно).
Коментар
-
Колега, забележката е уместна! Разликата е от Трабант до Мерцедес. Иначе нищо не ти пречи да си пуснеш кабел под таблото, под пластмасите до дясната врата, "тавана" и си готов. Другият начин е да си го включваш и изключваш. Мен лично ме дразни да пищи постоянно в града (ясно е, че може да се намали звукът). За извън града може да е постоянно влючен. Където карам, всичко знам.sasho_35 написа:Колега вместо забележки да си прайм дай няква идея как да го свържа това от някъде дето има ток само кат работи двигателя.Pecho написа:Колега, наистина ли си купил антирадар (забранен за употреба в много страни) или радар детектор? Ако е второто, моля коригирай се (вкл. заглавието, което не е особено описателно).
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Правим си забележки, колега, защото утре като тръгне някой да търси информация по същия въпрос, може и да не я намери (все пак става дума за две съвсем различни устройства!). Между другото, ако беше ползвал търсачката, сигурно щеше да откриеш идеи по въпроса. Например, да си пуснеш кабел от контактния ключ, да вземеш такъв плюс от буксата на аудиото и пр.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=479887#479887ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Работата е,че като паркирам и забравям да го изключа от неговато си копче,защото сега е свързан към плафона и там има постоянни 12v.svetkos_ написа:Колега, забележката е уместна! Разликата е от Трабант до Мерцедес. Иначе нищо не ти пречи да си пуснеш кабел под таблото, под пластмасите до дясната врата, "тавана" и си готов. Другият начин е да си го включваш и изключваш. Мен лично ме дразни да пищи постоянно в града (ясно е, че може да се намали звукът). За извън града може да е постоянно влючен. Където карам, всичко знам.sasho_35 написа:Колега вместо забележки да си прайм дай няква идея как да го свържа това от някъде дето има ток само кат работи двигателя.Pecho написа:Колега, наистина ли си купил антирадар (забранен за употреба в много страни) или радар детектор? Ако е второто, моля коригирай се (вкл. заглавието, което не е особено описателно).

Коментар
-
Май не си изчел линковете постнати от Pecho... В плафона има и снопове кабели от, които може да се вземе +12 само при конкакт.sasho_35 написа:Работата е,че като паркирам и забравям да го изключа от неговато си копче,защото сега е свързан към плафона и там има постоянни 12v.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колега ако бях намерил снопове с кабели нямаше и да питам,явно при мен няма.Vladim написа:Май не си изчел линковете постнати от Pecho... В плафона има и снопове кабели от, които може да се вземе +12 само при конкакт.sasho_35 написа:Работата е,че като паркирам и забравям да го изключа от неговато си копче,защото сега е свързан към плафона и там има постоянни 12v.
Коментар
-
Аз моя радар датектор го захранвам като си изкарах кабел от таблото.Кабела е след бушона за моторчето за парното и си сложих още един предпазител защото на практика правя още един токов кръг след ключалката.Най-културно и обратимо става като просто завиеш кабела за едното краче на предпазителя и го пъхнеш (предпазителя). Така направих аз и нямам проблеми.Като бъдещ електро инженер не съм привърженик на рязането на кабели из колата и взимането на ток от където ти падне при подобни маломощни инсталации._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар