Тази сутрин пътувам до работа 18км , спирам тръгвам да гася колата, и гледам касетофота примигна и угасна сам. Излизам, натискам копчето на алармата да заключи , нъцки .Централното не бачка, а звуковия сигнал отслабва всеедно елек. в акум изчезва постепенно. Обаче след около 10 сек всичко се възстанови всеедно няма пробелм , алармата и централното заработиха и колата пали от раз!
Според вас каква е причината
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?
Collapse
X
-
Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
Re: Изведнъж акум. се скапна, след 10 сек се оправи сам?
окислени клеми на акомулатораbmahob написа:Тази сутрин пътувам до работа 18км , спирам тръгвам да гася колата, и гледам касетофота примигна и угасна сам. Излизам, натискам копчето на алармата да заключи , нъцки .Централното не бачка, а звуковия сигнал отслабва всеедно елек. в акум изчезва постепенно. Обаче след около 10 сек всичко се възстанови всеедно няма пробелм , алармата и централното заработиха и колата пали от раз!
Според вас каква е причината
-
не са
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Проверих стегнати са. Но май е касетофона , че при палене и гасене на колата взе да спира и той, а по принцип е направен да не се влияе от стартирането на колата. Обаче го направи 1-2 и после пак си продължи да работи нормално и да не се влияе от паленето на колата
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
.При палене , стартера прекъсва почти навсякаде захранването където не е нужно,освн за запалване и после го възтановява , впрочем аз съм с чисто нов акомулатор трябва да пробвам.И да потвърдя дали е така.Но попринцип е така и един колега искаше дирекно да пали на газ, но точно поради този факт се чудеше от къде да хване + за газовия клапан, задане му спира захранването при пускане на стартертера.bmahob написа:Проверих стегнати са. Но май е касетофона , че при палене и гасене на колата взе да спира и той, а по принцип е направен да не се влияе от стартирането на колата. Обаче го направи 1-2 и после пак си продължи да работи нормално и да не се влияе от паленето на колата
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Няма такъв филм! Просто при завъртане на стартера напрежението в акумулатора пада с няколко волта и затова повечето консуматори прекъсват!Относно колегата и проблема му също бих посъветвал да провери клемите. Попадал съм на кола чийто клеми бяха идеално почистени и пак имаше подобни проблеми. Ту имаше ток, ту нямаше... в крайна сметка се оказа, че има малък луфт между жицата и клемата. А за всеки случай е добре да се премери напрежението на акумулатора и при запален мотор също!Fiat_Punto11 написа:.При палене , стартера прекъсва почти навсякаде захранването където не е нужно,освн за запалване и после го възтановява...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Без да съм голям експерт, обаче си мисля че контактният ключ е така направен, че да прекъсва захранването на повечето консуметори в момента в който ключа е завъртян до позиция стартер.Поне на Либрата имаше някакви релета и прочие щуротии.Ако искаш застани пред колата и виж дали ти изгасват фаровете докато върти стартера.Защото крушките ще мъждукат дори и да им пуснеш само 6 в
Коментар
-
Възможно е някоя клетка на акумулатора да се опитва да прекъсне. Отиди в някой сервиз за акумулатори да го премерят при товар.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Мислиш ли, че за 15 години шофиране нямам наблюдения над автомобилите? Фаровете не гаснат, а светят много слабо при завъртане на стартера. Да не говорим, че гледайки много пъти схемите на инсталацията не съм попадал на прекъсващи релета! Да не водим излишни спорове, въпросът е коментиран и друг път.pr_00f написа:...Ако искаш застани пред колата и виж дали ти изгасват фаровете докато върти стартера.Защото крушките ще мъждукат дори и да им пуснеш само 6 в
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Да разгледаме един средностатистически контактен ключ: (снимка)Ако отляво надясно номерираме квадратите с номера 1-4, и разгледаме квадрат номер 3 (посочен с червена стрелка), ще видим че когато ключът е на позиция СТАРТЕР (червените точици), в този момент веригата в този сектор прекъсва. От там минават фарове, стъкла, вентилация.... Зелените точици показват позиция КОНТАКТ.В квадрат номер 1 (зелена стрелка) веригата НЕ прекъсва, когато сме на стартер. През тази верига са захранени габарити (чрез тях и фарове за мъгла), и разни други неща, които не гаснат при СТАРТЕР. В квадрат номер 2 (другата зелена стрелка) е свързването на ЕКУ и физическия СТАРТЕР.В номер 4 е специфичното свързване на габаритите, за да работят и без контакт.
Коментар
-
Вярно е това че изгасват всички консуматори!! Малко преди да завърти ми изгасва всичко ,като врътна до край ключа си пали и така..... Относно до касетофона само той е вързан директно към акумулатора...!! Предишния ми беше скапан и като палех ми изгасваше за 3-4 сек и пак се вкл... С новия нямам такива проблемиpr_00f написа:Без да съм голям експерт, обаче си мисля че контактният ключ е така направен, че да прекъсва захранването на повечето консуметори в момента в който ключа е завъртян до позиция стартер.Поне на Либрата имаше някакви релета и прочие щуротии.Ако искаш застани пред колата и виж дали ти изгасват фаровете докато върти стартера.Защото крушките ще мъждукат дори и да им пуснеш само 6 в
Коментар
-
Въпроса е обаче че вчера 2-3 пъти угасна при завъртане на стартера и угасване , а днес и от снощи вече всичко е ОК
.
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар