eh4ev07, аз доколкото разбрах въпросната VISA е някакъв софтуер който работи под DOS и съответно не може да ползва USB. Аз малко прибързах и си купих комбинацията обд-кабел плюс преходник преди да разбера, че мойто ECU не се поддържа. Има ли възможност да инсталирам VISA и да преправя преходния кабел, така че да мога да свържа ECU-то с един по-стар лаптоп (на възрастта на колата) със съответните портове.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нов софтуер за връзка с ECU - http://www.multiecuscan.net
Collapse
X
-
НЕ си струват подобни експерименти просто си намери адаптер за виза (колега от форума предлагаше да изработи за 30 лв) но ти трябва и два ком порта за повече информация прочети тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=819Тертер написа:eh4ev07, аз доколкото разбрах въпросната VISA е някакъв софтуер който работи под DOS и съответно не може да ползва USB. Аз малко прибързах и си купих комбинацията обд-кабел плюс преходник преди да разбера, че мойто ECU не се поддържа. Има ли възможност да инсталирам VISA и да преправя преходния кабел, така че да мога да свържа ECU-то с един по-стар лаптоп (на възрастта на колата) със съответните портове.
Коментар
-
Колега пробваи на друга кола да си сигурен че кабела е наред че преди няколко месеца един кабел ваг ком ми изкара всички нерви и се оказа че проблема е в него а беше чисто нов!!!milennyc написа:Колеги не мога да вържа Grande Punto 1,2 65к.с 2008г. Не става поне с ваг ком! Дали е по КАН? Понеже Пинто 3 и гранде пунто в ЕСИ-то ги дават едното по КАН другото с К и Л. Мотора е 199...., не 188....
Коментар
-
Кабела си бачка на 1001% аз се занимавам с диагностика
. Малко по касно видях че е по CAN, управлението е IAW 5SF, а този софт няма такова в базата с данни. Т.е Grande Punto 1,2 8V е 65 к.с е различно от Punto 3 1,2 8V.... и е 60к.с. Punto-то може да си го четеш с Ваг ком и Фиатекускан-а, но Grande не може... дори и да имаш ELM което е по CAN
Коментар
-
В следващата версия май ще има и поддръжка на Гранде пунтоmilennyc написа:Кабела си бачка на 1001% аз се занимавам с диагностика
. Малко по касно видях че е по CAN, управлението е IAW 5SF, а този софт няма такова в базата с данни. Т.е Grande Punto 1,2 8V е 65 к.с е различно от Punto 3 1,2 8V.... и е 60к.с. Punto-то може да си го четеш с Ваг ком и Фиатекускан-а, но Grande не може... дори и да имаш ELM което е по CANWhat to expect in next releases:- PROXI Alignment Procedure- Stilo Dashboard Cruise Control Light Activation- Bosch Motronic Me7.9.10 CF5/EOBD Injection (1.4 16V) (Grande Punto, 500, MITO)- Marelli 6F3 EOBD Diesel Injection (Grande Punto, 500, MITO)- Service Interval Reset for Grande Punto, 500, MITO- DELPHI Electric Steering (Grande Punto, 500, MITO)- Full support for Bluetooth ELM 327 interfaces- Support for more Grande Punto, Punto Evo, 500 modules- Support for more ECUs connected to CAN network- Support for more engine ECUsMarea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Само ако това стане иначе на Гранде има много двигатели ..... да видим какво ще излезнеTIP написа:В следващата версия май ще има и поддръжка на Гранде пунтоmilennyc написа:Кабела си бачка на 1001% аз се занимавам с диагностика
. Малко по касно видях че е по CAN, управлението е IAW 5SF, а този софт няма такова в базата с данни. Т.е Grande Punto 1,2 8V е 65 к.с е различно от Punto 3 1,2 8V.... и е 60к.с. Punto-то може да си го четеш с Ваг ком и Фиатекускан-а, но Grande не може... дори и да имаш ELM което е по CANWhat to expect in next releases:- PROXI Alignment Procedure- Stilo Dashboard Cruise Control Light Activation- Bosch Motronic Me7.9.10 CF5/EOBD Injection (1.4 16V) (Grande Punto, 500, MITO)- Marelli 6F3 EOBD Diesel Injection (Grande Punto, 500, MITO)- Service Interval Reset for Grande Punto, 500, MITO- DELPHI Electric Steering (Grande Punto, 500, MITO)- Full support for Bluetooth ELM 327 interfaces- Support for more Grande Punto, Punto Evo, 500 modules- Support for more ECUs connected to CAN network- Support for more engine ECUs
Коментар
-
Здравейте, изчетох всичките 26 страници, но все още имам неяснота. Купих си VAG KKL и преход за 3 пинов конектор. Когато го свързвам към конектора на двигателя не се свързва. При сканиране ФЕС намира ЕКУ-то :EngineUNKNOWN/UNSUPPORTEDISO Code: 45 85 83 94 B6DONE!Когато свържа кабела към буксата на АБС-а, всичко работи перфектно.Буксата е с два кабела. Колата е Брава 1,8 16v 1997.Означава ли това, че не мога да сканирам двигателя с тази програма?Благодаря предварителноFiat Brava 1.8 16v '97
Коментар
-
Ясно, благодаря. Дали мога да използвам вече закупените кабели с друг софтуер за моята кола? Разбрах, че въпросната Виса работи под ДОС и с 2 КОМ порта, с каквито в момента не разполагам. Изтеглих Унискан, но не ми е ясно дали ще работи през USB, с виртуален порт. А и не виждам деф за моето ЕКУ на двигателя (Хитачи). Мерси предварително.ПП: http://www.beaglesoft.com/232usb.htm Това дали би свършило работа за ползване на друг софт?Fiat Brava 1.8 16v '97
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар