Светна ми лампата на акумолатора. Замерих с мултицет и се оказа, че не зарежда алтернатора. Отидох на майстор и се оказа от реле регулатора. Смениха го ама сега се оказа че и някакъв диод е за смяна. Ама утре щели да го правят че сега го нямали. Въпросът ми е следния колко може да служи въпросния диод и за какво точно служи? Сега зареждал алтернатора, но не достатъчно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диод на алтернатор на Темпра
Collapse
X
-
Re: Диод на алтернатор на Темпра
Диодите не са консуматив-на практика живота им е вечен...освен,ако не им се случи нещо извънредно...В алтернаторите са обикновено 6 бр.силови-двупътен трифазен изправител -силовата верига,и 3 бр.-еднопътен трифазен изправител- контролната верига-за лампата и регулатора...Fiat 127 написа:Светна ми лампата на акумолатора. Замерих с мултицет и се оказа, че не зарежда алтернатора. Отидох на майстор и се оказа от реле регулатора. Смениха го ама сега се оказа че и някакъв диод е за смяна. Ама утре щели да го правят че сега го нямали. Въпросът ми е следния колко може да служи въпросния диод и за какво точно служи? Сега зареждал алтернатора, но не достатъчноEx. Grande Punto Driver
-
Re: Диод на алтернатор на Темпра
Типът от сервиза каза че са избивали някаде. Дано не ме изръси много. Колко горе долу могат да струват тези работиvesko.t написа:Диодите не са консуматив-на практика живота им е вечен...освен,ако не им се случи нещо извънредно...В алтернаторите са обикновено 6 бр.силови-двупътен трифазен изправител -силовата верига,и 3 бр.-еднопътен трифазен изправител- контролната верига-за лампата и регулатора...Fiat 127 написа:Светна ми лампата на акумолатора. Замерих с мултицет и се оказа, че не зарежда алтернатора. Отидох на майстор и се оказа от реле регулатора. Смениха го ама сега се оказа че и някакъв диод е за смяна. Ама утре щели да го правят че сега го нямали. Въпросът ми е следния колко може да служи въпросния диод и за какво точно служи? Сега зареждал алтернатора, но не достатъчно
Коментар
-
По принцип въпросния диод струва лев - два най-много. Аз имам същия проблем от година. Отначало като запалех лампата на акумулатора изгасваше със закъснение. След това светеше около 20-тина секунди и тогава изгасваше. В крайна сметка се стигна до варианта при който след запалване само намалява силата на светене на лампата. И така вече година време. Мисля, че са те пързулнали леко като са ти казали, че не дозарежда - дрън, дрън
Когато ходих в сервиза да питам за смяна на въпросния диод ми казаха следното: диода струва 2лв. да речем; за да се смени трябва да се цепи алтернатора, при което заминавали и двата лагера още 20лв. и труда и цялата работа отивала към 40лв. за един диод от 2лв .....
Затова съм решил като правя смяна на четките тогава да направя един цялостен ремонт. Все пак пиши колко пари са ти взели, защото може при тебе ремонта да не толкова сложен.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Казаха 16 лв реле регулатор и 30 лв работа. Това преди да намерът че диодът е прецаканbrat_John написа:По принцип въпросния диод струва лев - два най-много. Аз имам същия проблем от година. Отначало като запалех лампата на акумулатора изгасваше със закъснение. След това светеше около 20-тина секунди и тогава изгасваше. В крайна сметка се стигна до варианта при който след запалване само намалява силата на светене на лампата. И така вече година време. Мисля, че са те пързулнали леко като са ти казали, че не дозарежда - дрън, дрън
Когато ходих в сервиза да питам за смяна на въпросния диод ми казаха следното: диода струва 2лв. да речем; за да се смени трябва да се цепи алтернатора, при което заминавали и двата лагера още 20лв. и труда и цялата работа отивала към 40лв. за един диод от 2лв .....
Затова съм решил като правя смяна на четките тогава да направя един цялостен ремонт. Все пак пиши колко пари са ти взели, защото може при тебе ремонта да не толкова сложен.
Коментар
-
Сега се обадих в сервиза /Ади 95 се казва/. Значи сменили са ми реле регулатора, някаква стартерна намотка и работата 98лв всичко. Мисля си че леко са ми отрязаха главата до кръста. Колеги как мислите вие възможно ли е да е толкова скъпо? Сега монтирали всичко и щели да ми се обадят да ми кажат наред ли е всичко. И да не е наред си я взимам от там и нема да стъпя повече. Нито са ми званяли да ми кажат колко ще струва нито да ме питат дали да я сменят.
Коментар
-
А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд. Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста
Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Диодът нищо му е нямало. Смениле са релерегулатора 16 лв, 2 лагера 15 кинта общо, стартерна намотка 37 лева бройката.brat_John написа:А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд. Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста
Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми 
Коментар
-
Колега, за да не те люшкат наляво и надясно докато ти вземат колкото са решили, подхождаш принципно: Казват ти , повреден ти е алтернатора!Питаш, колко ще ми струва ремонта?Казват ти 100лв.Веднага им отговаряш, втора употреба алтернатор го дават за 60лв. / при италианеца, например / , тогава какво ще му ремонтираш?Слагаш втора употреба и си вземаш повредения за резервни части! И имаш диоди, колкото искаш, че можеш да предложиш и останалите части ! По-добрия вариант ли е ???Остава, само когато парите са ограничени.... - да мислим!Fiat 127 написа:Диодът нищо му е нямало. Смениле са релерегулатора 16 лв, 2 лагера 15 кинта общо, стартерна намотка 37 лева бройката.brat_John написа:А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд. Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста
Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми 
Коментар
-
Прав си. Ама и аз съм ди виновен. Друг пат ще им седя на главата и се ги питам непрекъснато кво има да се прави, а не да я оставя и да чакам да ми се обадят. А между другото възможно ли е сега слид ремонта да са ми по силни фаровете? Вчера вечерта ми направи впечатление, че фаровете ми светят по силно. Преди нищо не виждах, а крушките са ми уж някакви ксеноновиhit-ko написа:Колега, за да не те люшкат наляво и надясно докато ти вземат колкото са решили, подхождаш принципно: Казват ти , повреден ти е алтернатора!Питаш, колко ще ми струва ремонта?Казват ти 100лв.Веднага им отговаряш, втора употреба алтернатор го дават за 60лв. / при италианеца, например / , тогава какво ще му ремонтираш?Слагаш втора употреба и си вземаш повредения за резервни части! И имаш диоди, колкото искаш, че можеш да предложиш и останалите части ! По-добрия вариант ли е ???Остава, само когато парите са ограничени.... - да мислим!Fiat 127 написа:Диодът нищо му е нямало. Смениле са релерегулатора 16 лв, 2 лагера 15 кинта общо, стартерна намотка 37 лева бройката.brat_John написа:А въпросният диод дали са го сменили??? Все пак искай им една разбивка на това какво са ти сменяли и колко ти вземат за труд. Честно казано 30лв. за смяна на реле регулатор ми се виждат доста
Но пък ако всичко е направено както трябва следващите 10 години не би трябвало да имаш проблеми 
Коментар
-
Реле регулатора е Мобилелтрон за 16 лв. Такъв са ми сложили. Не знак що за стока е. Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавераlu40 написа:Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех
Коментар
-
мисля че ги сглобяват в БГ аз съм ползвал комутатори на тази фирма нямал съм ядовеFiat 127 написа:Реле регулатора е Мобилелтрон за 16 лв. Такъв са ми сложили. Не знак що за стока е. Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавераlu40 написа:Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Да се надявам и аз да нямам ядове. Ще се опитам да намеря мултицет да замеря да видя как зарежда ама тия от сервиза казаха че нема проблеми техната кожа.stef написа:мисля че ги сглобяват в БГ аз съм ползвал комутатори на тази фирма нямал съм ядовеFiat 127 написа:Реле регулатора е Мобилелтрон за 16 лв. Такъв са ми сложили. Не знак що за стока е. Имали някакъв проблем ако зарежда повече. Може ли да прегори некоя далавераlu40 написа:Колега,ако ти се струва,че фаровете светят по-силно,провери си зарядното напрежение-да не би реле регулатора да е фалшив/имах такъв случай-при 3000 об. качваше към 15 в./Успех
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар