Колеги, само на мен ли лупите на късите ми изглеждат слаби или и при вас е така? Като карам на къси понякога имам чувство че съм на свещи..
Опитахме се да решиме проблема като ги повдигнеме малко, въртяхме врътките дето са над фаровете, подобри се малко, но пак са слаби. Вадихме и крушките, интересното беше че и двете са поставени накриво с наклон надолу, не бяха влезли добре
. Иначе на късити са синкави на цвят, трябва да са ксенонки или не е така? При вас как са късите, имам предвид нормално, без да слагате от скъпите от по 130 лева. Дългите са добре ама ми примигват колегите като карам на дълги
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лупите на Мареята
Collapse
X
-
Re: Лупите на Мареята
Изгорели са ти рефлекторите и трябва или да ги обърнеш или да ги рециклираш. След това резултатът е очарователен.bobist написа:Колеги, само на мен ли лупите на късите ми изглеждат слаби или и при вас е така? Като карам на къси понякога имам чувство че съм на свещи..
Опитахме се да решиме проблема като ги повдигнеме малко, въртяхме врътките дето са над фаровете, подобри се малко, но пак са слаби. Вадихме и крушките, интересното беше че и двете са поставени накриво с наклон надолу, не бяха влезли добре
. Иначе на късити са синкави на цвят, трябва да са ксенонки или не е така? При вас как са късите, имам предвид нормално, без да слагате от скъпите от по 130 лева. Дългите са добре ама ми примигват колегите като карам на дълги 
-
Re: Лупите на Мареята
Колега, мислиш ли че са изгорели?? Обясни с 2-3 думи как става това обръщане / рециклиране / - отваряш ли фара, доколкото знам е силиконизиранAirfan написа:Изгорели са ти рефлекторите и трябва или да ги обърнеш или да ги рециклираш. След това резултатът е очарователен.bobist написа:Колеги, само на мен ли лупите на късите ми изглеждат слаби или и при вас е така? Като карам на къси понякога имам чувство че съм на свещи..
Опитахме се да решиме проблема като ги повдигнеме малко, въртяхме врътките дето са над фаровете, подобри се малко, но пак са слаби. Вадихме и крушките, интересното беше че и двете са поставени накриво с наклон надолу, не бяха влезли добре
. Иначе на късити са синкави на цвят, трябва да са ксенонки или не е така? При вас как са късите, имам предвид нормално, без да слагате от скъпите от по 130 лева. Дългите са добре ама ми примигват колегите като карам на дълги 
Fiat Marea JTD 110 Weekend ELX - 2000г
Коментар
-
Хвърли око на тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=20526В нея добре е обяснено за профилактика на рефлекторните фарове, но доста близко като описание е и до това за лупите. Малко по-различна е схемата вътре, но като отвориш успешно фара (най-неприятната процедура), вътре всичко е лесно. Аз лично рециклирах рефлекторите и съм адски доволен.
Коментар
-
Това с обръщането на рефлектора не дава добър резултат- моите са здрави но са съвсем леко като матирани от горната им страна,обърнах ги и стана мазало, в пъти беше по-зле от преди това и ги разглобявах пак. Незнам защо се получи така ама явно има нещо гнило в работата с обръщането на рефлектора, трябва си рециклиране и това е .Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, думата, която искаш да използваш, се изписва Имитират."Емитират" идва от "емисия". Например централната емисия новини.
Мерси за забележка ще си взема поука че когато пиша мисля все за други неща.
FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Re: Лупите на Мареята
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=33163&highlight=%F0%E5%F6%E8%EA%EB %E8%F0%E0%ED%E5+++%F4%E0%F0+++%EB%F3%EF%E0 колега тук е обяснено перфектно как ставаbobist написа:Колега, мислиш ли че са изгорели?? Обясни с 2-3 думи как става това обръщане / рециклиране / - отваряш ли фара, доколкото знам е силиконизиранAirfan написа:Изгорели са ти рефлекторите и трябва или да ги обърнеш или да ги рециклираш. След това резултатът е очарователен.bobist написа:Колеги, само на мен ли лупите на късите ми изглеждат слаби или и при вас е така? Като карам на къси понякога имам чувство че съм на свещи..
Опитахме се да решиме проблема като ги повдигнеме малко, въртяхме врътките дето са над фаровете, подобри се малко, но пак са слаби. Вадихме и крушките, интересното беше че и двете са поставени накриво с наклон надолу, не бяха влезли добре
. Иначе на късити са синкави на цвят, трябва да са ксенонки или не е така? При вас как са късите, имам предвид нормално, без да слагате от скъпите от по 130 лева. Дългите са добре ама ми примигват колегите като карам на дълги 

1.6 16v Abarth
Коментар
-
Аз пък да ти кажа друго, рециклирани рефлектори + почистени лупи и стъкла + Осрам найт брейкър удряха в земята непочистен фар без лупа на Браво, но с ксенон. А след като сложих ксенон, не искам да ти разправям за какъв кеф иде реч!biker_81 написа:Единия ми рефлектор заедно с лупата са си валео,обърнат е рефлектора и е почистен,с крушка +30% осрам пак не ми харесваше.Сложих ксенон 4300 к,и чак сега почнаха да биват,като пак до някои нови коли с халогенни фарове моите са по слаби.Просто не стават фаровете на мареата.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар