Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сериозен проблем с управлението на перката за охлаждане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сериозен проблем с управлението на перката за охлаждане

    ЗдравейтеИмам сериозен проблем с перката на радиатора на моето Coupe 1.8 16V. Преди около две седмици едва не прегрях, защото не ми се включи перката, тогава писах във форума гледах следвах инструкциите но не успях да си реша проблема. При което закарах колата в един сервиз за ел.инсталации на коли, слагат ксенони, аларми и т.н. Държаха ми я един ден след което ми казаха, че са се мъчили да я пуснат но не са успели и най-вероятно компютъра за управление ми бил изгорял, като ми предложиха съответно да я оставя при тях още няколко дни. Имали стругар който щял да ми направи фланец и щели да ми сложели едно обикновено термореле като преправят инсталацията и проблема ми щял да се реши. Естествено не бях очарован от решението им и си взех колата. След което я закарах при Стефчо (по-старите съфорумци най-вероятно го познават) той я държа още един ден при което каза, че съм имал една разпоена писна на някаква платка за оправление и 50A реле ми се било стопило напълно. Бил запоил пистата и намерил друго реле но пак не искала да тръгне. Върна ми колата и каза, че като успеел да си намери неговия жичкаджия ще ми звъннел да я видел и той. Обаче вече седмица не се обажда, аз му звънях не вдига, ходих до сервиза и там го няма. Така че ако знаете някой добър жичкаджия или сервиз за такива неща ще съм ви много благодарен. Че ми писна само да се разкарвам и този я гледа, онзи я гледа и в крайна сметка нищо.Допълнителна информация:Ето сега намерих още информация която може да е полезна:Схемата на инсталацията при мен:Схема 1Схема 2Схема 3

    #2
    Съвсем проста схема, с точно 5 елемента - перка, резистор, 2х релета, термодатчик за компютъра. Всеки средностатистически авто-жичкаджия трябва да е способен да открие проблема точно за около 15 минути, ако има достъп до елементите. Не се притеснявай, просто намери сериозен, ако може и препоръчан човек. Перката - или работи, или не.Резисторът - или е 30 ома, или е 50, или е изгорял. Релетата - или работят, или не. "Ново" реле от моргата, подмяна и луната спи...Датчикът и той не е особено скъп, измерва се съпротивлението му при различни условия, и се разбира дали е в ред, или не. Останалото са кабели, букси, и пак кабели.

    Коментар


      #3
      А дали е проверил останалите писти в кутийката,както и някой кабел може да е прекъснал,на моя тараласник именно пистите се бяха стопили,след като ги възстанових перката си тръгна,ама докато стигна до разглобяването на кутийката на релетата минах по пътя който Оги е посочил.

      Коментар


        #4
        Аз пък ще пусна 1 доклад, защото това си е чиста проба реклама Ама май целия мод. екип е на феста. Или не.Модерирано. Не е. :D Модераторски екип на fiat-bg.org

        Коментар

        Working...
        X