или каквото е там ... намерих го из дома , по рано е бил сложен на опел аскона питам , защото има два плюса D+ и + ето вижтеимам едно зарядно за акумулатор което като го мерих с мултицета произвежда около 18V мисля на него да сложа алтернатора или генератора или каквото е там много ли ще му дойдат тия 18 волта
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
как да вържа генератора
Collapse
X
-
Humppa -
Добре ами този генератор по земята ли ще се търкаля за да произвежда ток. И аз малко не схващам идеята на колегата. За какво ще свързваш зарядното за акумулатор към генератора, за да зареждаш зарядното ли и аз не мога да разбера?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Намери си стар стартер тогава. Аз мога да ти подаря един. Но за да го захраниш ти трябва поне десет пъти по-голям ток от този, които изкарва зарядното за акумулатора!Zlatev написа:не, просто искам да го ползвам за електромотор, а не да пройзвежда енергия за други цели ми е "генератора" ако е такова ....
А иначе на алтернатора дори да му извадиш електронната плочка се съмняваш да го накараш да се върти... Между другото, като се замисля и стартера не знам дали ще ти свърши много работа, дори да успееш да го развъртиш. Все пак той е предвиден да работи няколко секунди. Ако искаш да се върти с минути ще трябва вероятно да му измислиш и сериозно охлаждане
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Humppa
Коментар
-
добре де само попитах....Ако ти трябва електромотор - имам един трифазен и един от пералня Перла 05. Не ми трябват!не, благодаря и аз имам от перла 05. ще мисля друг вариант, мерси за отговорите !vesko.t написа:Твърдо не става за целта...101%...да не се впускаме в излишни коментари относно теория и практика на ел.двигателите.Zlatev написа:не, просто искам да го ползвам за електромотор, а не да пройзвежда енергия за други цели ми е "генератора" ако е такова ....
Коментар
-
кои каза ... ,че няма как някои не си е учил уроците за правотокови машини ... принципната схема на на правотоков ел.двигател Асинхронен и генератор е една и съща ... имаш 2 плюса понеже е генератор... единия плюс служи за възбуждане на статорната намотка понеже не е с магнит( ако е с магнит с времето се размагнетизират и ...) а е с намотка и има нужа от 1 или 2 процента от мошноста на произвеждания ток ... а другия плюс ти е изхода от ротора от (графитените четки) или 12те волта... смисъл невиждам проблем да стане , но си мисля ,че има сложени диоди след този изход или грец схема ... зада може генератора като е в кола и работи ,ток да протича само в една посока от него към акомулатора, както е предназначен за да не става и консуматор(ел мотор).Щото едно,че ще изтощава акумулатора друго ,че ще изгори ... та зада стане ел.мотор правотоков трябва да премахнеш въпросните диоди ... незнам за каква цел ти е ... че да го караш и със зарядно за акомулатор ... незнам зарядното дали ще понесе консумацията на ток ... незнам ще получиш нунжните обороти на въртнете които искаш.. иначе вразваш си 2та плюса на едно , само се отърви от диодите , на входа за статорната намотка вероятно имаш съпротивления които да ти намалят тока от 12 (1vesko.t написа:Твърдо не става за целта...101%...да не се впускаме в излишни коментари относно теория и практика на ел.двигателите.Zlatev написа:не, просто искам да го ползвам за електромотор, а не да пройзвежда енергия за други цели ми е "генератора" ако е такова ....
на 1-2 процента от тея 12 волта ... дане ги премахнеш и тях ... че няма стане нищо...( еми много научно несъм го обяснил дано си ме разбрал, дано и останалите не ми се сърдят за коментара , но така виждам нещата)
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
зада може генератора като е в кола и работи ,ток да протича само в една посока от него към акомулатора, както е предназначен за да не става и консуматор(ел мотор).Пълна глупост Диодите не са за това в генератора.Колега генератора на автомобилите е променливо токов но със грец схема се изправя напрежението за нуждите със реле регулатора се определя какво напрежение и ток се подава през четките към ротора който е нещо като един въртящ магнит (образно казано) с променливи според оборотите и натоварването магнитни полета които пресичат статорните намотки и индуцират в тях ЕДН ( електродвижещо напрежение) то е променливо няма и как да бъде друго чрез 6-те диода се изправя A кажи как този генератор ще го накараш да се завърти като елекродвигател приемам че диодите ще ги махнем ще махнем и реле регулатора ще остана четките свързани на колектора на ротора. Имаме 3 намотки на статора с изведени начало и краи имаме и два извода от ротора ?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар