Колеги, проблемче! Днес в голямата жега реших да ида на басейн да се поразхладя! Всичко точно докато си тръгна. Отивам към колата и виждам, че алармата ми е неактивна. Това се случва само когато нямам акумулатор.Ток де
Така подадохме ток запалих и се прибрах. Спирам пред нас.Гася колата и слизам! Обаче перката работи и не спира! Следих я около 10 мин. и не спря! Колата е загряла до 70градуса! Та се наложи да и друпна буксата за да спре! Махам клемите на акумулатора и спира. Слагам клемите тръгва! А сега сте вие даите идея от какво може да е и какво да правя! Термостат ли е какво е!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с работеща перка!
Collapse
X
-
Незнам как е при купето при пунто има пресостат в долния десен ъгъл на радиатора които при високо налагане се притиска от загрятата вода(антифриз) и дава контакт и перката се включва... ако си е отишъл можеби при тебе не се връща назад (и остава на конкакт) при сападане на налягането ....(ако принципа е същия както на моита кола)standox_ написа:Дам грешка, че не уточних. За Купето става дума
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: Проблем с работеща перка!
Нв св чуди а иди в Ямбол в сервиза на Христо да ти я оправят. Иначе ще береш ядове.standox_ написа:Колеги, проблемче! Днес в голямата жега реших да ида на басейн да се поразхладя! Всичко точно докато си тръгна. Отивам към колата и виждам, че алармата ми е неактивна. Това се случва само когато нямам акумулатор.Ток де
Така подадохме ток запалих и се прибрах. Спирам пред нас.Гася колата и слизам! Обаче перката работи и не спира! Следих я около 10 мин. и не спря! Колата е загряла до 70градуса! Та се наложи да и друпна буксата за да спре! Махам клемите на акумулатора и спира. Слагам клемите тръгва! А сега сте вие даите идея от какво може да е и какво да правя! Термостат ли е какво е!
Коментар
-
Преди два месеца имах абсолютно същия проблем. Беше залепил синия термодатчик на радиатора. Причината: бях окъсил кабелите за реостата на първа степен и тока, който минава през датчика му е дошъл в повече. От там е залепил клемите и е въртял втора степен докато има ток. Смених реостата и датчика и досега няма проблем.
Коментар
-
Купето няма датчик на радиатора ...той стои на термостатаHLX написа:Преди два месеца имах абсолютно същия проблем. Беше залепил синия термодатчик на радиатора. Причината: бях окъсил кабелите за реостата на първа степен и тока, който минава през датчика му е дошъл в повече. От там е залепил клемите и е въртял втора степен докато има ток. Смених реостата и датчика и досега няма проблем.
Коментар
-
Значи няма начин проблема да се дължи на същата причина, нали? Щом датчика е на термостата, значи не е от него.Не го приемайте като заяждане. Не съм виждал двигател на купе, но според http://axm-auto.com/index2.php?brand...t=1&subcat=192 има датчик на радиатора и той е същия като на Мареата.
Коментар
-
хехе...незнам....ела и виж моят къде е (на термостата)HLX написа:Значи няма начин проблема да се дължи на същата причина, нали? Щом датчика е на термостата, значи не е от него.Не го приемайте като заяждане. Не съм виждал двигател на купе, но според http://axm-auto.com/index2.php?brand...t=1&subcat=192 има датчик на радиатора и той е същия като на Мареата.
Коментар
-
Колега "evgeni85" , мисля че колегата HLX е прав, още повече Христо в сайта си няма да пише глупости. Датчика на термостата е за стрелката на таблото и другия за подаване на информация на компютъра (ако са два там), а перката се включва от датчика на радиатора. Може би да не си огледал достатъчно внимателно или по-лошия вариант да е махнат и с нещо запушена дупката. Но каквото и да си говорим, най-добре Христо ще може да каже, а в сайта му може да се провери със сигурност и по номера на рамата. Успех
Коментар
-
Добре де...аз сменях и датчик и термостат. Датчика за инжекциона (синия) Е на ТЕРМОСТАТА струваше 25лв до колкото се сещам, а другия за стрелката в купето е на главата. Сменях и един маркуч с коляно и бях свалил и радиатора за да го почистя и на него НЯМА датчици. Но щом казвате явно съм с някакъв специален двигател. Перката се включва когато бордовият отчете по-висока температура от зададената и той дава сигнал към релето на перката (сменях и него)mihr написа:Колега "evgeni85" , мисля че колегата HLX е прав, още повече Христо в сайта си няма да пише глупости. Датчика на термостата е за стрелката на таблото и другия за подаване на информация на компютъра (ако са два там), а перката се включва от датчика на радиатора. Може би да не си огледал достатъчно внимателно или по-лошия вариант да е махнат и с нещо запушена дупката. Но каквото и да си говорим, най-добре Христо ще може да каже, а в сайта му може да се провери със сигурност и по номера на рамата. Успех
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар