Колеги,Значи онзи ден, в събота, си карам аз. По едно време спирам и а да запаля след това, стартера върти тежко, стрелките играят както когато акумулатора е много слаб. Свалих клемите, почистих ги добре, бяха доста окислени, пръснах ги с контктен спрей, след това никакви проблеми. Днес обаче си карам, надул съм си яко музичката, и по едновреме решавам да си пусна фаровете. В момента, в който ги пускам CD-то ми изгасна за малко, както когато паля двигателя. Спирам аз, гася и музиката пак гасне за секунди. Пускам аварийни и нещо започва да стърже странно от зоната на контактния ключ. Давам на контакт - нищо не свети. "Брех" си викам аз
Давам пак на контакт, всичко изглежда Ок, паля си като пич. И така тази вечер нямах повече проблеми, а палих още 3-4 пъти.Та какво не е наред според вас?P.S. Аумулатора не съм го сменял никога. Имам колата от 4 години, той си беше с нея, не знам общо на колко лета е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатор, клеморед или нещо друго???
Collapse
X
-
Както го описваш според мен ти е заминал клемореда на контактния ключ и не контактуват добре пластинките.Мисля, че стърженето, което чуваш идва от искруване от слаба връзка, която понякога напълно се губи и въобще нямаш контакт.Акумулатора с едно замерване на майстор може да го провериш и евентуално да го изключиш като възможен проблем-тъкмо ще му разбереш и състоянието.
-
А защо когато не беше на контакт CD-то не работеше, аварийките също? Свързани ли са нещата с клемореда? Не съм изобщо наясно. А пък в движение, пускам фаровете и ЦД-то гасне? Тогава клемореда има ли значение? Наистина не му разбирам
The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Друго което може да провериш преди да го смениш е връзката на кабелите към клемите на акумулатора,.Може там да има слаба връзка от която да прекъсва захранването,което наистина е преди клемореда. За самата смяна не мога да кажа как е-не ми се е налагало да го правя.Успехstyle34 написа:А защо когато не беше на контакт CD-то не работеше, аварийките също? Свързани ли са нещата с клемореда? Не съм изобщо наясно. А пък в движение, пускам фаровете и ЦД-то гасне? Тогава клемореда има ли значение? Наистина не му разбирам
Коментар
-
Re: Акумулатор, клеморед или нещо друго???
Имам същия проблем със колата.Даже при мен да включа дълги и се рестартира сд-то.На дупки премигват фаровете....ужас.Клеморед ли се оказа колега?style34 написа:Колеги,Значи онзи ден, в събота, си карам аз. По едно време спирам и а да запаля след това, стартера върти тежко, стрелките играят както когато акумулатора е много слаб. Свалих клемите, почистих ги добре, бяха доста окислени, пръснах ги с контктен спрей, след това никакви проблеми. Днес обаче си карам, надул съм си яко музичката, и по едновреме решавам да си пусна фаровете. В момента, в който ги пускам CD-то ми изгасна за малко, както когато паля двигателя. Спирам аз, гася и музиката пак гасне за секунди. Пускам аварийни и нещо започва да стърже странно от зоната на контактния ключ. Давам на контакт - нищо не свети. "Брех" си викам аз
Давам пак на контакт, всичко изглежда Ок, паля си като пич. И така тази вечер нямах повече проблеми, а палих още 3-4 пъти.Та какво не е наред според вас?P.S. Аумулатора не съм го сменял никога. Имам колата от 4 години, той си беше с нея, не знам общо на колко лета е.Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар