Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ за свързване на аларма на Брава?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко помощ за свързване на аларма на Брава?

    Алармата е българска, Сатурн М6. За свързването имам няколко въпроса, ако може малко помощ за тях.1. Към алармата няма предпазители, трябва ли да се монтират допълнително или не е необходимо?2. От къде най-лесно мога да прекарам кабела за сирената, защото гледах и не мога да видя свободна пролука към мотора. Там където влизат всички кабели в купето просто няма как да мине друг кабел, минават през гума която е много плътна.3. Знам че свързването на кабелите за мигачите трябва да се направи през диод, какви диоди са подходящи? Другите кабели за централното и тях ли трябва да ги свържа с диоди или не е необходимо?Ако може някой запознат с цеветовете на необходимите кабели да ми каже по схемата на алармата кой кабел за кой на колата да свържа, за да не губя време да ги търся с мултицета.Обещавам да направя снимки и след това една тема за монтажа, мисля че ще е полезна и на други хора решили сами да си монтират алармата :D
    Прикачени файлове
    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

    #2
    Трябва в самата аларма да има предпазители. Изводите за вратите, също трябва да са през диоди, вградени в самата аларма. Не, че е проблем да се сложат допълнително.Гумата се пробива внимателно с шило или бургия, колкото да мине кабела.Нищо лично, но се съмнявам да се оправиш без помощ. Има особености при връзването към централното, както и за сигнала за отворена/затворена врата.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Предпазителите са изпълнени като писти на платката на алармата, малко спестена работа, ама за по-евтино така се прави.

      Коментар


        #4
        ре

        2. От къде най-лесно мога да прекарам кабела за сирената, защото гледах и не мога да видя свободна пролука към мотора. Там където влизат всички кабели в купето просто няма как да мине друг кабел, минават през гума която е много плътна. 3. Знам че свързването на кабелите за мигачите трябва да се направи през диод, какви диоди са подходящи? Другите кабели за централното и тях ли трябва да ги свържа с диоди или не е необходимо?
        2.Точно до този голям сноп има една малка дупка с тапичка.Махаш тапичката и си готов.3. 1N5408 и всякакви други 60V 3-5 A.4. За централното не ти трябват диоди.Зелен и червено-черен не ги ползваш.Кафяв-черен и сив-черен ги свързваш за маса.Син-черен и зелен-черен към снопа който излиза от предна лява врата(тънки кабелчета син и бял)На място ще се ориентираш кой отваря кой затваря. Усппех
        Fiat Bravo 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          кола

          да особенно централното може да стане така че като заключваш с ключа пак да се отключва ако е с шок датчик и товар е по лесно
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Днес монтирах алармата, успешно Оказа се че този модел има диоди вътре на самата платка и не е необходимо допълнително да се поставят. Наистина предпазителя за алармата е изпълнен като писта на платката, но аз си я захраних през този за централното, предполагам и за още нещо, но със сигурност централното е свързано през него. При мен се намира най-горе, отделно от другите бушони.Свързването към централното заключване е точно както го е написал колегата gmg_service, за което му благодаря. Белият кабел на инсталацията заключва, а синият отключва. За всеки случай ги пробвах предварително. Всички връзки съм ги направил с поялник и стана много добре. Кабелите съм ги привързал в снопчета със "свински опашки" и стана много подредено.Всички връзки на алармата към инсталацията на колата съм ги направил на буксите при бушоните, но може и на снопа кабели минаващи долу в прага на шофьорската врата. Всъщност само кабела за отворена врата съм го свързал там, защото беше по удобно.Направих и няколко снимки от монтажа и ще направя пост със тях и кой кабел от алармата към кой на колата се свързва, само да ми остане повечко време :D Благодаря на всички, които се включиха в темата!П.С. Най-важното - накрая след монтажа задължително проверка за консумацията на алармата. С мултицет настроен да мери ток в обхвата 10А. Направих две замервания, с изключена и включена аларама. За това е важно обхвата на уреда да е по-голям защото при пускането на алармата консумираният ток достига 8А - нали се задейства централното, мигачите, сирената и уреда трябва да издържи на тази консумация.
            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

            Коментар


              #7
              Колега постни малко снимки ако ги пазиш още. Аз ще монтирам същата аларма тези дни и ще ми е полезно. Благодаря предварително
              Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
              Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

              Коментар


                #8
                Колега ilko-gd, сложил ли си предпазители на мигачите? Имам предвид след 2та жълти кабела, които излизат от алармата.[/b]
                Fiat Punto 1.2 ELX (7л-10л/100)

                Коментар

                Working...
                X