здравейте...Значи звех си комфорт модул за вдигане на прозорците защото фабрично не поддържам тази функция, алармата ми има канал за управление на модула.В момента няма как да отида в сервиз да ми го свържат а и искам сам да си го направя. Та въпроса ми към Вас е следния. От къде да шунтирам захранването на ел.стъклата и те да станат с постоянно захранване за да може модула да ги управлява когато ключът не е на колата защото всички знаете че повечето ни коли като махнеш ключа и всичко умира
от къде е най добре да прекъсна захранването на ел.стъклата за да свържа модула и кой е управляващия канал +или + Става въпрос за фиат купе след 96та Ако някой е правил подобна интервенция ще съм му изключително благодатен а ако е наблизо може и да намаже някоя бира Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Алармата е милениум...горе долу за цената си е добра
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инсталация на комфорт модул
Collapse
X
-
колегата май за друго питаше Да кажем че и моята съдба е същата
))Нека и аз се пробвах , но след кратко замисляне разбрах каде ми е грешката Та сега питам акде е оригиналния комфорт на Мареа (компютър на стъклата ) или как там му се казва Защото иначе ще е голям игра да се отварят сички врати по отделно Аз пробвах от предната врата кадето е управлението за сички , но за да стигне ток до моторчето на стъклото първо минава през модул ( така наречения комфорт) и после отива на прозорчето Някой друг слагал ли си е такова нещо и как го е направил ето така излглежда моя модул който си купих http://www.topspeed.bg/album/7c73575...d41cb.jpgП.П. Да поясня какво питам , ако някой знае каде се намира оригиналния комфорт модул за стъклата на мареа да пишеБлагодаря предварително
Коментар
-
re
Намираш кабела на който когато вдигаш стъклото има (+) ,прекъсваш го и работиш по схемата която е за модула който си купил.За другото стъкло аналогично.Модулът се захранва с постоянен (+).И не е нужноevgeni85 написа:аре стига спам момчета.....Говоря за кола БЕЗ комфорт модул...как да го свържа..Ако приложиш схема ще е по лесно.От къде да шунтирам захранването на ел.стъклата и те да станат с постоянно захранване за да може модула да ги управлява когато ключът не е на колата защото всички знаете че повечето ни коли като махнеш ключа и всичко умира .Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Аз за модула ще му намеря ток но без постоянно захранване към стъклата няма как да стане...модула ще си включва реленцата на ел.стаклата но няма да има ток за моторчетатаValentin_V написа:Трябва да погледна как стоят нещата с управлението на купето и ще ти помогна. Вече 8 сем години откакто не се занимавам с авто аларми и не си спомням та трябва да мерна на колата. Обаче съм сигурен че не ти е нужно да има захранване на стъклата за да работи модула.
Коментар
-
Оригиналния модула на купето седи от страни на бушоните (същия като на типо,темпра,делта,дедра и т.н.),с преместването на 1 кабел стъклата вече ти бачкат без контакт,но е безмисленно,защото след като сложиш комфорт модул тй си подава + към моторчето като заключиш вратите и прозореца ти се затваря.
Коментар
-
Не подава ли ток само на релетата за прозорците които трябва да направят веригата към моторчетата?имам предвид ..тока към релетата, който вдига прозорците постоянен ли е дори при махнат ключ?pugsy написа:Оригиналния модула на купето седи от страни на бушоните (същия като на типо,темпра,делта,дедра и т.н.),с преместването на 1 кабел стъклата вече ти бачкат без контакт,но е безмисленно,защото след като сложиш комфорт модул тй си подава + към моторчето като заключиш вратите и прозореца ти се затваря.
Коментар
-
+- винаги си има,идеята е като дадеш на контакт и кабелчето пусне втори плюс копчетата почват да ти работят.Като е изключен контакта на 2-та кабела към моторчетата има 2 минуса,идеята на комфорт модула е да се прекъсне кабела по който тече + като се затваря прозореца,в комфорт модула си има релета които обръщат - с + и така ти затвавря прозореца.Дано да си ме разбрал,че май малко сбъркано го написах.
Коментар
-
Аз те разбрах (онзи ден бях разглобил цялата кола и точно това не доумях ) , сега вече ми се изясниpugsy написа:+- винаги си има,идеята е като дадеш на контакт и кабелчето пусне втори плюс копчетата почват да ти работят.Като е изключен контакта на 2-та кабела към моторчетата има 2 минуса,идеята на комфорт модула е да се прекъсне кабела по който тече + като се затваря прозореца,в комфорт модула си има релета които обръщат - с + и така ти затвавря прозореца.Дано да си ме разбрал,че май малко сбъркано го написах.
))Благодаря !!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар