Vladim написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на електромотора на задната чистачка на Мареа.
Collapse
X
-
Откачих конектора захранващ моторчето и шума спря.(това е под пластмасовия капак на 5-та врата).Изолирал съм го!Както и ти казваш, чистачката се опитва да се върне в нормално положение и от там релето цъка постоянно!п.с.Нямам и много време, но вечер ще гледам да разколача всичко и да оправя проблема
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
-
В този ред на мисли - при мен зачисти самоволното включване на задната чистачка. Дори веднъж ми се стори, че в крайно положение след поредното самоволно изчистване на задното стъкло, чистачката в продължение на 3-4 сек леко се допридвижваше към крайно положение.Преди почти година е отваряна и почиствана оста отзад, че беше блокирала.
Коментар
-
Това ми прилича на кофти контакт между двата контактора на капака у купето. Зачисти ги с финна, или водна шкурка!Airfan написа:В този ред на мисли - при мен зачисти самоволното включване на задната чистачка. Дори веднъж ми се стори, че в крайно положение след поредното самоволно изчистване на задното стъкло, чистачката в продължение на 3-4 сек леко се допридвижваше към крайно положение.Преди почти година е отваряна и почиствана оста отзад, че беше блокирала.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Днес смъкнах всичко, разглобих моторчето, по точно махнах капачето за да виждам забчатките.Имаше следи от ръждива течност вътре, оста е яко клеясала.Пръсках я с един спрей с MOS2, и доста пое но не успях да извадя оста и я дадох на един приятел да свърши тая работа понеже аз не успях!Надявам се утре да си я получа готова
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
При Мареа Уикенд няма контактни пласти, всичко върви по кабел, т.е. има сноп, който се вижда до едната панта и минава от купето към вътрешността на капака.Vladim написа:Това ми прилича на кофти контакт между двата контактора на капака у купето. Зачисти ги с финна, или водна шкурка!Airfan написа:В този ред на мисли - при мен зачисти самоволното включване на задната чистачка. Дори веднъж ми се стори, че в крайно положение след поредното самоволно изчистване на задното стъкло, чистачката в продължение на 3-4 сек леко се допридвижваше към крайно положение.Преди почти година е отваряна и почиствана оста отзад, че беше блокирала.
Коментар
-
Ясно... На едно пет годишно Пежо 406 комби в този сноп му бе прекъснала една жица и не светеше третия стоп на капака... :DAirfan написа:При Мареа Уикенд няма контактни пласти, всичко върви по кабел, т.е. има сноп, който се вижда до едната панта и минава от купето към вътрешността на капака.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Здравейте и аз направих това с чистенето на моторчето всичко тръгна обаче като си пусна задната чистачка и е на инпулси тръгва стига до половината на прозореца и спира после още 1/2 оборот и спира и после прави цял оборот за да се върне в началното си положение,не трябва ли да си прави цели обороти от 1 край до другия и обратно ?Ще се постарая да направя клипче да се види за какво става на въпрос.
Коментар
-
след двудневна борба с посоченото моторче, следвайки упътването на Оги, мога да добавя следното за всички които плануват да минат тази процедура
ще използвам снимката на колегата arsenov )
запомнете позицията на тези зъбни ’колела’ ...след демонтаж/монтажа трябва да са точно в позицията като на снимката на колегата...ама ТОЧНО :D :D :D в противен случай, чистачката придобива много...интересно движение :Dтова също е много ключово, уви го видях със закъснение, та ми се наложи да пренавивам резбата :Darsenov написа:Ако мога само да допълня, че е хубаво да се навият 2 гайки на резбата и след това да се бие с чука. Това е с цел да не се нарани резбата.Fiat Bravo 1.8 16V
Fiat Bravo II 1.9 Multijet
Коментар
-
Малко изравям темата от нафталина, но какво да се прави. Изчетох мненията и ми стана ясно, че странния шум (почти непрекъснато цъкане на реле) е ясно откъде идва. Обаче интересното в моя случай е, че задната чистака се движи нормално. Релето се разцъка преди ден-два в големите студове. Чистачката стои горе-долу на мястото, на което беше и преди може би малко по-надолу. Какво го е накарало тъпото реле да прави такива магарии? Дошло му е времето да се сменя или нещо го е повредило?Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
Почти 4.5 години след ремонта, чистачката изглежда да се движи нормално, но предполагам, че се е натрупал боклук по пистите на зъбното колело и понякога релето цъка като шантаво. Ще трябва да свалям и да разглобявам.rudiem написа:Малко изравям темата от нафталина, но какво да се прави. Изчетох мненията и ми стана ясно, че странния шум (почти непрекъснато цъкане на реле) е ясно откъде идва. Обаче интересното в моя случай е, че задната чистака се движи нормално. Релето се разцъка преди ден-два в големите студове. Чистачката стои горе-долу на мястото, на което беше и преди може би малко по-надолу. Какво го е накарало тъпото реле да прави такива магарии? Дошло му е времето да се сменя или нещо го е повредило?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар