:D Някой някога срещал ли е нещо подобно? Лятото може да взема да разпарчатосам някои Минск или Зил да му преработя камерата и инсталацията; конвертор 12DC-220AC и да се получи нещо :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хладилник в колата?
Collapse
X
-
Това си заслужава да се види
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
Виждал съм NEO на 12V в един мерцедес. До колкото помня май цената му била около 120 пари, но си е бая мъничък. Другия лесен вариант ти е една хладилна чанта - и тя е на 12V. Гледай това дето ще го препряваш за в колата да не е с огромна консумация. Ако не се лъжа икономията идва от употребата на пиезо елементи вместо компресор, а и компресора има нужда от охлаждане.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Новите автомобилни хладилници и чанти работят с елемент на Пелтие.2000_16V написа:Виждал съм NEO на 12V в един мерцедес. До колкото помня май цената му била около 120 пари, но си е бая мъничък. Другия лесен вариант ти е една хладилна чанта - и тя е на 12V. Гледай това дето ще го препряваш за в колата да не е с огромна консумация. Ако не се лъжа икономията идва от употребата на пиезо елементи вместо компресор, а и компресора има нужда от охлаждане.Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
И само поддържат предварително охладените напитки или сандвичи.За по-дълъг период от 14 часа има наченки и на охлаждане на топли напитки.vesko.t написа:Новите автомобилни хладилници и чанти работят с елемент на Пелтие.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мога да споделя малко опит покрай кемперджийството. Забравете за хладилник на акумулатор. Ако е само за да ви държи бирата студена докато идете до поляната - да, защото двигателя работи. Аз обаче за такива цели бих ползвал обикновена хладилна чанта със замразени пълнители в нея. Но да останете на палатка например и да чакате на тоя хладилник - тц. Не случайни по каравани и кемпери хладилниците са на 220в - за като си в къмпинг, на 12в - докато пътуваш и работи двигателя и на газ - за като си спрял. Човек по инерция се заблуждава от хладилника вкъщи че хоп включваш - и изстудява. Няма такъв филм. Има ОГРОМНО значение с каква температура ще са продуктите които сложите вътре. В кемпер клуба обсъждахме темата и общо взето се стигна до извода, че продуктите се слагат от хладилника вкъщи - в хладилника в кемпера, като даже е хубаво да се добавят замразени в камерата пълнители (или бутилки с вода). И дори и тогава ти трябват едни 12 часа че тоя хладилник да поддържа нормална ниска температура. Аз съм наясно че сега ще скочат 10 човека да ми обяснят как пускат хладилника и за 10 минути прави лед. Ами айде натъпчете го както бихте си натъпкали хладилника при подготовка за палатка и да видим за колко време ще охлади.Ако е за гъзарийката - имам някакъв спомен че се продават минихладилничета, колкото за един кен и се захранват от юсб.Хладилните чанти на 12 волта не ги препоръчвам - изключително разваляеми. По-добре си вземете една добре изолирана хладилна чанта (не на ток!) и я натъпчете със замразени пълнители, за един ден е достатъчно. И сте сигурни че колата ще запали после.
Коментар
-
Да то за продължителна работа не е много ефективно, макар че ако се изработи добре с максимално оползотворяване на енергията както казахте ако си на газ не е лошо. Ама да речем че тръгнеш някъде на поход или дори плаж и има да речем към час път според мен си е хитро поне за това време да си държиш нещо вътре. Като цяло не бих дал пари за такова нещо; само ако взема аз да си го изработяТо ясно че размерите няма да позволяват кой знае какво да сложиш вътре ама ако има място за 2 - 3 найлонки Каменица :D си е добре.Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
една обикновена хладилна чанта (не на ток) ти държи от сутринта до следобяд продуктите студени... само слагаш пълнителите вечерта във фризера или в камерата и на сутринта я пълниш със студените напитки и пълнителите... от 9 сутринта до 3-4 следобяд съм имал студена Кола...Interceptor написа:Да то за продължителна работа не е много ефективно, макар че ако се изработи добре с максимално оползотворяване на енергията както казахте ако си на газ не е лошо. Ама да речем че тръгнеш някъде на поход или дори плаж и има да речем към час път според мен си е хитро поне за това време да си държиш нещо вътре. Като цяло не бих дал пари за такова нещо; само ако взема аз да си го изработяТо ясно че размерите няма да позволяват кой знае какво да сложиш вътре ама ако има място за 2 - 3 найлонки Каменица :D си е добре.
Коментар
-
http://www.coolers.bg/?categoryId=710 Доколкото знам тези са може би най добрите.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Re: Хладилник в колата?
След като прегледах темата сметнах че съм май с най голям стаж с мини хладилниците. Първия с който се сдобих беше един Румънски Fram 22 от един тираджия. С амонячен агрегат и комбиниран нагревател за 12V и 220V. Тип ракла и хваща точно 13 бири. Имали токове работи перфектно.Температурата слиза до минус 5-6 С’ за една нощ.Изкарва лед във формичката за ракийката Но консумацията си е голяма 60W и само на акомулатор не става. Но по време на движeние поне не почва да се стоплят нещата и после се ползваше като хладилна чанта. Къде ли не съм го возил, а и си изкарах и студенството в квартирата. В последствие и аз залитнах по едни руски с елемент на пелтие. Не стига че вентилатора им ръмжеше на умряло ами и консумацията му се оказа и по голяма. Та го разкарах на бързо и пак се върнах на изпитаната марка. А и като рових по едни бумаги се оказа че румънците са копирали един от моделите на Данфос който оригинално е бил предвиден да работи и на пропан-бутан за места където няма ел захранане. Даже и място за бутилката е предвидено. Направих проба с една спиртна лампа и се оказа че работи перфектно само дето се налага да го оставям на завет че гасне пламъка и така няколко години с тази времянка изкарах по къмпинзите на морето. А и спирта за горене не беше проблем тогава само трябва ше редовно да се долива в лампата. След това му стъкнах една газова горелчица и просто заспа. Но за съжаление след близо 20 годишна употреба се запуши агрегата. Направих неуспешни опити да намеря сервиз да се отремонтира но за съжаление май в българия вече никой не се занимава с такива. Още ми е грях на душата да го изхвърля и все тая надежда че може да се ремонтира. Та ако се интересува някой мога да кача някоя снимка на тая антика. Май доста се поувлякох по обясненията но според мен това е варианта с най доброто решение на хладилник за къмпингуване. Работещ на два независими источника на енергия. И едно от най големите му предимства за мен е че е напълно безшумен.Interceptor написа::D Някой някога срещал ли е нещо подобно? Лятото може да взема да разпарчатосам някои Минск или Зил да му преработя камерата и инсталацията; конвертор 12DC-220AC и да се получи нещо :D
Коментар
-
Не , защото трябва да монтираш и сушилня и по този начин ще ти се скапе динамотоVladim написа:А аз да попитам... може ли да си вградя пералня в колата? :D
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар