здравейте колеги шофьори!имам един въпрос към вас!мой приател има фиат темпра с б*си проблема,стана исторически!значи,карайки си колата,без да се дави,предърпа или нещо подобно........гасне и след това тя си решава кога да запали!сменяхме няколко пъти датчик на коляновия вал,след това ни казаха че проблема е в масата на комутатора,и накрая казаха че е от комутатора!УЖАС!!! небях виждал такова нещо
така сменихме всичко,а проблема си го има пак!та въпросът ми е откаде може да идва този велик проблем?само моля да ми пишете на ЛС,защото несъм свикнал с този форум и ми е доста трудно(поне за сега)Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Комутатор за Темпра.
Collapse
X
-
Предишната ми кола беше Темпра и ми направи същото. По време на движение изгасна изведнъж , въртеше но не палеше. Оказа се лош контакт м/у комутатора и куплунга. Пръснаха го с контактен спрей и запали веднага. Сега я кара баща ми и 2 години никакъв проблем. Все пак си купих резервен - нови няма, само 2 употреба. Ако купувате, гледайте означението - обикновенно буква, три цифри и пак буква. Отначало намерих един при италианеца, но последната буква беше друга и колата работеше на по ниски обороти на празен ход. От колега от форума намерих точния, но не се е налагало да го ползваме.Fiat Marea 1,6 16V 1998
Lancia Y 1.2 8v 1997
Fiat Tempra 1.6 1991
Коментар
-
благодаря за коментара колегаще пробваме и твоя вариантако стане.......то така или иначе може да се каже че само това несме пробвали!!!а несе знае в някой от сервизите дали неса пробвалино пак ще пробваме!благодаряnikolay nikolov написа:Предишната ми кола беше Темпра и ми направи същото. По време на движение изгасна изведнъж , въртеше но не палеше. Оказа се лош контакт м/у комутатора и куплунга. Пръснаха го с контактен спрей и запали веднага. Сега я кара баща ми и 2 години никакъв проблем. Все пак си купих резервен - нови няма, само 2 употреба. Ако купувате, гледайте означението - обикновенно буква, три цифри и пак буква. Отначало намерих един при италианеца, но последната буква беше друга и колата работеше на по ниски обороти на празен ход. От колега от форума намерих точния, но не се е налагало да го ползваме.
Коментар
-
Колега,кажи направо какъв е бил проблема при теб.Аз съм със съшия двигател,нямам го този проблем,но нищо не се знаеJoro написа:Кажи с къв двигател е темпрата. Имах подобен проблем. Като слушам симптомите е 1.8 или 2.0. Ако съм прав ще ти кажа къде е проблема
Ако наистина е от тези мотори които казвам, не сте сменили само една част по запалването - и тя е проблемната.
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Това е в сила за всички системи IAW P8 и производните и: Проблема е датчика за определяне на фазите в делкото. Писъл съм многократно за този проблем. Този датчик подава информация само в момент на запалване и после не е от значение. За това колата пали по някое време, работи нормално, но по време на работа ако този датчик прекъсне, двигателя ще продължи да си работи нормално, но като го загасиш - няма палене след това. При мен това прекъсване се дължеше на лоша споика м/у бобинажния проводник на датчика и многожилния кабел който отива към буксата на делкото.
Коментар
-
Re: Комутатор за Темпра.
Аз май не изтълкувах правилно това изречение. Разбрах че си върви нормално, и като я загасиш не пали. Сега като се зачетох май наистина гасне в движение....parakozov написа:....значи,карайки си колата,без да се дави,предърпа или нещо подобно........гасне и след това тя си решава кога да запали! ....
Коментар
-
мисля че двигателя е 1.6mi LPG.наистина си нямам на идея за какво става въпрос?закачаме на компютър.........никакви грешки или нещо нередно.......слагаме друг комутатор..........,няма промяна!както си върви(в движение),гасне без основателна причина,и после когато си пожелае тогава пали!Е*АСИ КОЛАТА..........цял Бургас вдига ръце от нея!lu40 написа:Колега,кажи направо какъв е бил проблема при теб.Аз съм със съшия двигател,нямам го този проблем,но нищо не се знаеJoro написа:Кажи с къв двигател е темпрата. Имах подобен проблем. Като слушам симптомите е 1.8 или 2.0. Ако съм прав ще ти кажа къде е проблема
Ако наистина е от тези мотори които казвам, не сте сменили само една част по запалването - и тя е проблемната.
Коментар
-
Колеги аз имам фиат темпра и имам почти същия проблем само че при мене проблема започна с празареждане на динамото.Като я запаля първите 10 сек нищо и няма после почва да презарежда.Днес започна да вдига обороти на празен ход и както се движа да угасва за секунда.Преди няколко дена и бях махнал акумолатора за около 20 часа и проблема с презареждането се беше се оправил за около половин час.След това пак започна да презарежда.Вече незнам къде да търся дерта.Някои ако може да помогне да помага.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар