Възможно ли е да дава грешка ЕСП-то и респективно да се изключва, ако диметъра на задните и предните гуми е различен?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ЕСП
Collapse
X
-
А цялата тема не беше за каква кола става въпрос...въпроса е принципен и съм го задал точно...и наистина колегата emzo ви е казал за какво точно става въпрос - а именно А3...и става на въпрос точно за ESP....до колкото разучих всичката информация както за ESP-то така и за ASR идва от датчиците на ABS....та въпроса ми е при положение че едните колела се движат по бързо от другите има ли шанс да се трупат грешки в цялата сиситема?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Поне на Мерцедеса част от тази система е да не ти буксуват водещите колела, тези дето се задвижват от мотора.За да разбере системата, че буксуват сравнява техните обороти с оборотите на другите две колела, които не се задвижват от двигателя.Например ако на задвижваните колела имаш гуми с по-малък размер те ще се въртят винаги по-бързо от другите, които ще са с по-голям диаметър без реално да буксуват, но системата ще го отчита именно като буксуване и ще започне да ти натиска спирачките на тези колела, които се въртят по-бързо за да изравни оборотите, но това няма да става защото и на другите ще им намалят оборотите и това ще обърка компютъра
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Ясно...мерси колега за коректният отговор...при Аудито е същото система е да не ти буксуват водещите колела...раликата в гумите е 6мм в диаметъра - предните са зимни 185/65/15, а задните летни 205/60/15...просто така купихме колата и още не им е дощъл реда и на гумите....но в най-скоро време ще сложа 205-ци и отпред и ще видим....след чистене на грешки вчера за сега есп-то работи без проблем - ще видим до кога ще е такаilko-gd написа:Поне на Мерцедеса част от тази система е да не ти буксуват водещите колела, тези дето се задвижват от мотора.За да разбере системата, че буксуват сравнява техните обороти с оборотите на другите две колела, които не се задвижват от двигателя.Например ако на задвижваните колела имаш гуми с по-малък размер те ще се въртят винаги по-бързо от другите, които ще са с по-голям диаметър без реално да буксуват, но системата ще го отчита именно като буксуване и ще започне да ти натиска спирачките на тези колела, които се въртят по-бързо за да изравни оборотите, но това няма да става защото и на другите ще им намалят оборотите и това ще обърка компютъра
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Ами да ти кажа от както сложих 16-ки на бравото с нископрофилни гуми го усещам доста по-стабилно от Аудито....вчера го тествах на едно завойче как работи ЕСП - направи ми впечетление, че при по-малка скорост се знасе, в сравнение с Бравото, но пък ЕСП-то веднага се намеси и то доста кадърноemzo написа:Карал съм същото А3 с 205 гумите и ми хареса адски как се държи на пътя.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар