Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с първа бобина на Пунто 2001

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с първа бобина на Пунто 2001

    Накратко - работи на 3-2 цилиндъра; сменени свещи и кабели - без ефект. Следва диагностика с комп /като и без него при сваляне на кабелите , че проблема е в 1-ви и 4-ти цилиндър/ Компа дава грешката - първа бобина /свети си и лампата на таблото/ Следва пробване с нова бобина - не се оправя. Съвети?
    FIAT Punto ІІ 2001 1,2 8V 60 ph; Renault Megane 2009 1,9 dCI 130 ph

    #2
    Провери дали има ток на буксата за бобината.Ако няма провери дали не е пркъснат или не контактува някъде кабела които отива до бобината
    FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

    Коментар


      #3
      кола

      често срещан проблем при М 2 нов ECU в най тешкия мариант дали идва сигнал от ECU а от кой модел е ПУНТОТО 1.2 8 или друго има значение
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Пунтото е 1,2 8 клапана 60 к.с. Проверихме кабела и буксите както и още веднъж самата бобина, както и кабелната обувка на компа - уви всичко ОК. Явно е компа - не подава правилния ток на бобина 1. Така, че вече молбата ми е комп откъде и ориентировъчна цена?
        FIAT Punto ІІ 2001 1,2 8V 60 ph; Renault Megane 2009 1,9 dCI 130 ph

        Коментар


          #5
          кола

          трябва първо диагностика иначесе вкарвате в едни премеждия + даване на доста пари ако се сменя може да провера какво има
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Това, което написах е след диагностика за съжаление и наистина си търся комп
            FIAT Punto ІІ 2001 1,2 8V 60 ph; Renault Megane 2009 1,9 dCI 130 ph

            Коментар


              #7
              muko написа:
              Пунтото е 1,2 8 клапана 60 к.с. Проверихме кабела и буксите както и още веднъж самата бобина, както и кабелната обувка на компа - уви всичко ОК. Явно е компа - не подава правилния ток на бобина 1. Така, че вече молбата ми е комп откъде и ориентировъчна цена?
              Колега само не разбрах! Въпросната бубина има ли захранване или няма? При запален двигател и извадена букса на тази бубина. На единия извод на буксата трябва да има напрежение приблизително равно на това на акумулатора. То трябва да го има и при закачена букса де. Ама малко по-трудно се проверява.
              Lancia Dedra 1.6 ie
              FIAT Marea 2.0 20V

              Коментар


                #8
                Въпросната бобина има захранване, но някакво постоянно изилиза на диагностиката, не реагира на високите обороти като другата с увеличавне на предварението и т.н. Именно захранващите/ниско напрежение/ и кабели - от компа до нея проверихме и са си здрави. Параметрите на самата бобина също проверихме - съпротивлението и - мисля, че 8 и нещо ома беше е напълно едакво с другата и най-вече при размяна на местата на двете бобини отново не работи тази на първо място - явно управлявящия я токов импулс не е ОК.
                FIAT Punto ІІ 2001 1,2 8V 60 ph; Renault Megane 2009 1,9 dCI 130 ph

                Коментар

                Working...
                X