Здравейте,сложих табло от Hgt на браво 1,8 и оборотомерът не е верен.Някой знае ли как се оправя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Табло от HGT
Collapse
X
-
Каква е гаранцията, че броя на зъбите на коляновия вал при 4 ри и 5 цилиндровия мотор са еднакви. Оборотомера не е вързан директно към този датчик а към ЕКУ то. Дори и при еднакъв брой не е ясно какви импулси излизат от ЕКУ-то. Ако вземем че при 5500 об./мин сработва ограничителя с новото табло - 5500 х 5 = 27 500 имп/мин. разделяме на 4 - 27 500 / 4 = 6875 и се приближаваме до реалните максимални обороти на 4 ри цилиндровия двигател.
Коментар
-
Аз с бяло табло, Оги може да потвърди. Вече не знам дали е от ХГТ или не. Но 100% не оригинално за моето Браво 1.2. Има датчици по него, които не ми светят. Т.е. не се поддържат от модела на колата. Така я купих колата, какво са правили по нея в Италия или България, не мога да кажа.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Да сметката е много близо до правилното , но виж в текста какво е посочено, заради това го пуснах:Значи има една назъбена шайба зад маховика, за която и ти казваш, която е с общо 60 зъба. 58 от тях налични, и 2 от тях - фабрично премахнати. Датчика отчита тази пауза в сигнала, и я отброява като един оборот, няма значение дали зъбите са 60 с пауза от 2, или пък 120, с пауза от четири (примерно). Датчика отчита паузата. Тъй като шайбата се върти с вала, независимо от броя на цилиндрите - един оборот на шайбата = 1 импулс на датчика. Това е моето обяснение на този текст.Продължавам да си мисля че това табло просто си е дефектно, трябва да се сложи в оригинална кола, такава с 2-литров двигател, и да се види дали там е точно.stenli написа:Каква е гаранцията, че броя на зъбите на коляновия вал при 4 ри и 5 цилиндровия мотор са еднакви. Оборотомера не е вързан директно към този датчик а към ЕКУ то. Дори и при еднакъв брой не е ясно какви импулси излизат от ЕКУ-то. Ако вземем че при 5500 об./мин сработва ограничителя с новото табло - 5500 х 5 = 27 500 имп/мин. разделяме на 4 - 27 500 / 4 = 6875 и се приближаваме до реалните максимални обороти на 4 ри цилиндровия двигател.
Коментар
-
Колега и аз да питам таблото ти до колко километра е разграфено.На ХГТ таблото е до 240км/чsvetkos_ написа:Аз с бяло табло, Оги може да потвърди. Вече не знам дали е от ХГТ или не. Но 100% не оригинално за моето Браво 1.2. Има датчици по него, които не ми светят. Т.е. не се поддържат от модела на колата. Така я купих колата, какво са правили по нея в Италия или България, не мога да кажа.
Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар