Вчера тествахме Бравата с визата и даде грешка на температурния датчик, която неможахме да изтрием. Когато купих колата август миналата година ходих на тест и ми даваше същата грешка, механика каза че гршката е прекъснат + на датчика, смених датчика с нов без да тествам наново. Сега пак е същата гершка, само че визата не изписва прекъснат + а само дава грешка в датчика, от какво може да е това? Иначе колата си върви нормално, на куплунга на датчика идва 4.6 в от компа. Проблема авно се показва когато пускам по надолнище в студено време и стрелката на градусите спадне до 3-4 мм от началото, тогава ми светва индикатора на инжекциона, оправя се след гасене и запалване на ново. Какъв дявол се е вселил в колата и къде да го търся?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Грешка на температурния датчик
Collapse
X
-
Защо, как той ще шашка компа че да ми дава тази грешка? Тремостата си отваря и затваря нормално.rosenmvr написа:Колега провери си термостата.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Re: Грешка на температурния датчик
Това е признак на неизправност в термостата.NikMar написа:Вчера тествахме Бравата с визата и даде грешка на температурния датчик, която неможахме да изтрием. Когато купих колата август миналата година ходих на тест и ми даваше същата грешка, механика каза че гршката е прекъснат + на датчика, смених датчика с нов без да тествам наново. Сега пак е същата гершка, само че визата не изписва прекъснат + а само дава грешка в датчика, от какво може да е това? Иначе колата си върви нормално, на куплунга на датчика идва 4.6 в от компа. Проблема авно се показва когато пускам по надолнище в студено време и стрелката на градусите спадне до 3-4 мм от началото, тогава ми светва индикатора на инжекциона, оправя се след гасене и запалване на ново. Какъв дявол се е вселил в колата и къде да го търся?
Коментар
-
Re: Грешка на температурния датчик
Добре не е проблем в смяната му струва 23 лв., но защо така реагира компа? Механика ми каза да сменя датчика и го смених, сега да сменя термостата, ако можеш да ми обясниш причината за реакцията на компа ще ги прежаля и тия 23 лв., а ако пак не се оправи да сменя цялата кола ли? И както писах термостата ми отваря и затваря нормално, т.е. имам си парно за чудо и приказ /да не му е уруки/ а лятото не ми е загрявала значи трябва да си работи ОК.rosenmvr написа:Това е признак на неизправност в термостата, а датчика е на самия термостат.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Колега при нормално работещ термостат не е възможно да ти пада температурата при работещ двигател , освен ако навън не е -20 градуса и ти спускаш 10км по нанадолнище на неутрална скорост.Запали си колата и провери кой тръби ти се затоплят първи.А ЕКУ то реагира така защото за него не е нормално да ти падне температурата по време на движение и според него има проблем в датчика.
Коментар
-
Това вече е малко по-смислен отговор. Ще проверя за пореден път. Това за изстиването ми го направи за пореден път на 14.01.2009 вечерта и беше доста студено спусках на 5-та около 2 км.Сетих се и още нещо. При теста с визата грешката ми я даваше като текуща-с удивителна, а не като стара-с чип, а двигателя беше с нормална работна температура.rosenmvr написа:Колега при нормално работещ термостат не е възможно да ти пада температурата при работещ двигател , освен ако навън не е -20 градуса и ти спускаш 10км по нанадолнище на неутрална скорост.Запали си колата и провери кой тръби ти се затоплят първи.А ЕКУ то реагира така защото за него не е нормално да ти падне температурата по време на движение и според него има проблем в датчика.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
На неутрална скорост не трябва да изстива при изправен термостат. По-скоро може да започне да изстива при спускане на скорост, защото спира подаването на гориво - т.н. принудителен празен ход.rosenmvr написа:... освен ако навън не е -20 градуса и ти спускаш 10км по нанадолнище на неутрална скорост.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Колега в никакъв случай не желая да влизам в спорове кога се отделя по-голяма топлина от двигателя защото това е друга тема, факт е че при изправен термостат колата не трябва да изстива, особено бензинова ако колата е тази от подписа на колегата.simeon3000 написа:На неутрална скорост не трябва да изстива при изправен термостат. По-скоро може да започне да изстива при спускане на скорост, защото спира подаването на гориво - т.н. принудителен празен ход.rosenmvr написа:... освен ако навън не е -20 градуса и ти спускаш 10км по нанадолнище на неутрална скорост.
Коментар
-
Колега не се стягай толкова за една малка грешка виж какво става при мен и тогава пак пиши за този датчик няма място за притеснение и аз го имам този проблем с него,а промяна на работата на мотора няма, но при мен явно не контактува самата букса на този датчик за температурата добре,защото грешката се трие.Но тази където съм я пуснал е активна и неиска да се изтрие,но колата си върви на карате и не се оплаква.
FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
И при мен е същото, но ме човърка спортната страст да го разнищя и реша проблема, още повече че не обичам когато нещо не ми е наред по колата и да не знам защо. В случая важи следното:Теория - това е когато знаете всичко, но нищо не работиПрактика - това е когато всичко работи, но не знаете защоПри нас съчетаваме теорията с практиката. Нищо не работи и нямаме понятие защо.zzzz323 написа:Колега не се стягай толкова за една малка грешка виж какво става при мен и тогава пак пиши за този датчик няма място за притеснение и аз го имам този проблем с него,а промяна на работата на мотора няма, но при мен явно не контактува самата букса на този датчик за температурата добре,защото грешката се трие.Но тази където съм я пуснал е активна и неиска да се изтрие,но колата си върви на карате и не се оплаква.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Да така е колега.И на мен не ми е готино ама като по тези километрични снопове кабели съм се ровил и нищо не се променя в един момент си казваш и тази кола е като ЖЕНАТА със собствено мнение и немога да излезна на глава с нея.Оставяш я да се прекара и после на ново запретваш ръкави и взима и става твоито.Това е просто тези коли са със собствено мнение за живота.
FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар