Зима е и колата няколко пъти подред отказваше да запали, презареждах акумолатор (на под 1 година е) и след ден-два пак няма никой. Водих я на доктор и се оказа, че тъпия плеър дори и с махнат панел смуче ток като за световно и денонощно. Човека ми предложи да го преправи така, че колата като не е на контакт да не подава никакъв ток на там и аз на драго сърце се съгласих само и само да ми приключат мъките с паленето сутрин.Днес обаче ново двайсет - след всяко гасене на колата радиото си губи запаметените станции и настройки
Имате ли някакви идеи как може да се оправи?Редактирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с радио и акумулатор
Collapse
X
-
За да се запазят настройките на радиото има един плюс /обикновено е жълт кабел/ който стои постоянно включен, когато се посне радиото взема плюс през друг кабел / червен/ който се свързва при включен контактен ключ , явно първоначално двата са били включени на постоянен + на колата а сега са на + само при включен контактен ключ.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
-
Както колегата казва това е до свързването и аз имах същия проблем, но го реших много лесно просто свързването ми мина през контактния ключ и само при запалено положение ми работи музиката. Просто силовия + се слага към контактен ключ, а + за памета се закача за постоянен включени +. Цялата работа идва от качеството на самия плеяр /касетофон/NikMar написа:За да се запазят настройките на радиото има един плюс /обикновено е жълт кабел/ който стои постоянно включен, когато се посне радиото взема плюс през друг кабел / червен/ който се свързва при включен контактен ключ , явно първоначално двата са били включени на постоянен + на колата а сега са на + само при включен контактен ключ.
Fiat Punto SX 90
Toyota Celica ZZT231 1.8 VVTLi T Sport
Коментар
-
Имам същият проблем взех си миналата седмица едно ЦД сложих го и добре до тукна другия ден колата отказа да запали..... заредих акумолатора и сичко беше добре,палих гасих ден два,един ден пропуснах да ходя с нея (не е палена)и пак акомалатора е аути аз смятам че е от ЦД наистина има кабели и то бол
но въпросът ми е следният : има червен кабел които е + (фабричен на колата) тои от ключа ли некаде идва или как ?ако е от ключа то лесно ше го вържа само да работи с него а за памет ше си зема от другаде +та последно този кабел(червен) дето идва от вътре от контакта ли е или от каде колата е Пунто МК2
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Мери ги бе човек и ще разбереш, трябва ти + който да е само при включен контакт за червения и + постоянен за паметта.todorshalev написа:Имам същият проблем взех си миналата седмица едно ЦД сложих го и добре до тукна другия ден колата отказа да запали..... заредих акумолатора и сичко беше добре,палих гасих ден два,един ден пропуснах да ходя с нея (не е палена)и пак акомалатора е аути аз смятам че е от ЦД наистина има кабели и то бол
но въпросът ми е следният : има червен кабел които е + (фабричен на колата) тои от ключа ли некаде идва или как ?ако е от ключа то лесно ше го вържа само да работи с него а за памет ше си зема от другаде +та последно този кабел(червен) дето идва от вътре от контакта ли е или от каде колата е Пунто МК2FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Няма значение от плеъра, на всички черния е -, жълтия е за постоянен ток за запазване на настройките а червения е непостоянен +.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse

Акумулатор се пише, колеги!
Коментар