и при мен го имаше проблема с премигването на ксенона,сложих си реле и сега е по добре.преди ако небеше запалена колата едната крушка почваше да премигва,сега е ок.взех едно реле 40А и го свързах на мястото на крушката за къси на десния фар (понеже е по близко до акумолатора) то прекъсва плюса който е вързан директно на акумолатора и утива към баластите сложих и един предпазител 20А,минуса отива директно към баластите.това е най елементарния и бърз начин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подсигуряване на ксенона с реле
Collapse
X
-
Оги каза, че при мен не би трябвало да се направи подобно нещо. Все пак в неделя ще отида на срещата и ще видим, дали ще има оправия. Надявам се да се разкрие този проблем.2she написа:и при мен го имаше проблема с премигването на ксенона,сложих си реле и сега е по добре.преди ако небеше запалена колата едната крушка почваше да премигва,сега е ок.взех едно реле 40А и го свързах на мястото на крушката за къси на десния фар (понеже е по близко до акумолатора) то прекъсва плюса който е вързан директно на акумолатора и утива към баластите сложих и един предпазител 20А,минуса отива директно към баластите.това е най елементарния и бърз начин.
Пък може да се окаже, че като твоя проблем. Знаели човек. При мен странното е, поне за мен, че около 10 сек, веднага след като се пуснат фаровете, има къси дълги. После гасне, ако се подаде светлинен сигнал. Както и да е. Дано след НГ да могат момчетата да открият проблема. Останалото е лесно, мисля.
We’ll see...
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
тя причината е ясна,получава се пад в напрежението при пускане на дългите светлини и от там и премигването и палене отново на ксенона,неми си залягаше да преправям инсталацията като пускам кабел на релето от ключа,а и моя начин е по добър и за инсталацията на колата.ogi28b за кабели може много да си говорим,аз и тока се познаваме мнооо отдавнаogi28b написа:...и грешен, да добавя. И ти не си търсил причината, а си опитал да се справиш със следствието.
BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
Това ставаше от самото начало няма топли, няма студени. Карах така няколко месеца и ми писна и го свалих. Все пак да видим уредите какво ще покажат. Но е логично, че някъде се губи захранване. Все пак има време, ще си покаже. Смятам утре да го сложа отново, да видя отзад светлините какво правят, когато се пусне ксенона и се подава светлинен сигнал.2she написа:и двата фара ли ти гаснат.пробвал ли си с други баласти.тея като ги барнеш топли ли са.може баластите да са проблемни аз върнах едни кадето неможеха да палят и мигъха.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Не се бях сетил да пусна един кабел до акумулатора и тогава изпробвам на къси-дълги и т.н. Ама пък утре няма откъде да взема кабели... много важно.2she написа:включи ги директно на акумолатора първо и ги остави да светят,зада провериш дали проблема не ти е от ксенона,задните светлени нямат общо със къси/дълги на фаровите,отзат се получава нагаряне и ступяване на буксата на стопа
Все до неделя ще изчакам.
Айде лека вечер от мен!
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Проверих днес, светва целия фар. Прав си, че е старата инсталация. Сега при това положение какво трябва да направя за да се оправят нещата?ogi28b написа:Като пускаш дълги - токът за късите спира да тече по една верига и тръгва по една друга. В тоя момент ти примигва ксеона, щото за част от секундата имаш 0 напрежение. Точно за да стане ясно дали е в ключа, или е от самата инсталация - направи това което ти писах, правилно си ме разбрал - даваш контакт, присветваш със светкавицата, все едно даваш предимство на някой, и гледаш дали светва само дългия, или късия +дългия. Мисля че си с инстал-я от стария модел, и ще трябва да се "приведеш" в новия вид. Няма нищо трудно, за 15-20 минути работа е, вече доста коли са така, вкл. и аз, а също и всички коли произведени след 2000 г.Scorpion_BV написа:Явно проблема е в ключа. Ако не го пипам всичко си работи.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар