Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Модул на аербег-изгорял

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Модул на аербег-изгорял

    Колеги виждам че има и други подобни теми за което се извинявам че пускам новата тема Вече 3 месеца се мъча да изгася лампата на аербеците но все не става карах я на различни специалисти с различни програми ама неможе да се закачи все едно че има скъсан кабел??? Днес открих проблема съвсем случайно???? Та по накратко ЕЛЕКРОНИКАТА БЕШЕ ПЪЛНА С АНТИФРИЗ (тече радиаторчето на парното) и на места доста нагоряла все едно че е давала на късо Ясно че от нея нищо не става ??? КАЖЕТЕ КАКВО СЛЕДВА ОТ ТУК НАТАТЪК има ли надежда за аербеците или да ги забравя От друг фиат става ли? и дали ако сложа друг модул лампата ще спре да свети или пак трябва да се чисти грешката???????? КОЛАТА Е ФИАТ БРАВО 1.9тд 75кс. с два аербега е ?????????
    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

    #2
    change колега ако найстина е така,по-добре го направи както трябва,че с airback шега не бива

    Коментар


      #3
      колега ще обясниш ли накратко кое се сваля за да стигна най-бързо до радиаторчето да проверя и моето че много ме съмнява ...мерси
      1.6 16v Abarth

      Коментар


        #4
        xtry написа:
        колега ще обясниш ли накратко кое се сваля за да стигна най-бързо до радиаторчето да проверя и моето че много ме съмнява ...мерси
        http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10138
        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

        Коментар


          #5
          Re: Модул на аербег-изгорял

          maxuel82 написа:
          Колеги виждам че има и други подобни теми за което се извинявам че пускам новата тема Вече 3 месеца се мъча да изгася лампата на аербеците но все не става карах я на различни специалисти с различни програми ама неможе да се закачи все едно че има скъсан кабел??? Днес открих проблема съвсем случайно???? Та по накратко ЕЛЕКРОНИКАТА БЕШЕ ПЪЛНА С АНТИФРИЗ (тече радиаторчето на парното) и на места доста нагоряла все едно че е давала на късо Ясно че от нея нищо не става ??? КАЖЕТЕ КАКВО СЛЕДВА ОТ ТУК НАТАТЪК има ли надежда за аербеците или да ги забравя От друг фиат става ли? и дали ако сложа друг модул лампата ще спре да свети или пак трябва да се чисти грешката???????? КОЛАТА Е ФИАТ БРАВО 1.9тд 75кс. с два аербега е ?????????
          трябва да стане според мене.......защо не вземеш от някоя морка гледай годините да са сходни или поне да е с 2 аербега....вземи и им кажи да го бележат че до вечерта или до 2 дена ще го върниш щото се съмняваш дали е от това....след това си го минтирай и ако не изгасне отиди на диагностикано аз сам 99% че ще трябва диагностикаи след като го изчистят ще ти изгаснестига и др. модул да е наред разбира се .....
          Fiat Brava 1.6 16V 2001

          Не на войната по пътищата !
          http://media.causes.com/ribbon/478500

          Коментар


            #6
            alvanovo написа:
            xtry написа:
            колега ще обясниш ли накратко кое се сваля за да стигна най-бързо до радиаторчето да проверя и моето че много ме съмнява ...мерси
            http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=10138
            Мерси колега,МНОГО полезна тема !
            1.6 16v Abarth

            Коментар


              #7
              Re: Модул на аербег-изгорял

              ivan_dmx написа:
              стига и др. модул да е наред разбира се .....
              Кой е другия модул нали е само един блок за управление на аербеците??? това дето му викат"чентралина" а в самите аербеци доколкото знам има само пиропатрон който го задеиства чентралината и доколкото знам годността на пиропатроните е 10г поне така пиша от вътрешната страна на жабката ти за тях ли говориш
              LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

              Коментар


                #8
                неенен сорри ако съм те объркал...за това говорех дето ти си писал "ЕЛЕКРОНИКАТА БЕШЕ ПЪЛНА С АНТИФРИЗ"нали там ще го сменяш него ... аз за това те съветвах ако искаш да земиш от морга и т.н.
                Fiat Brava 1.6 16V 2001

                Не на войната по пътищата !
                http://media.causes.com/ribbon/478500

                Коментар


                  #9
                  колеги,наистина радияторчето на парното ми беше за смяна-смених го и сега няма да се потят стъкла няма проблеми модула на аербега се беше наводнил бая,отворих го,подсуших го-няма следи да му е станало нещо а и платката е лакирана..буксата която влиза в модула беше се окислила но я почистих добре остана само да отида на диагностика да се изчисти грешката на аербега и дано угасне тая лампа най-накрая ако трябва да се смени модула след това със сигурност ще трябва да се окачи на комп аербега-то си го пише и на самия модул като мина диагностика ще пиша дали се оправиха нещата или модула е за смяна вече ..
                  1.6 16v Abarth

                  Коментар


                    #10
                    Проблем с модула за управление на 2-та airbaga

                    Здравейте колеги.Имам Фиат Мареа 1997 година,а сестрами Фиат Браво-1997 година.Имам проблем с модула за управление на 2-та airbaga.Радиатора на парното беше пукнат и е текъл в/у него.Сменихме радиатора,но цифрите на модула са изтрити.Някой би ли ми казъл какъв модул точно ми трябва.Не ми се занимава просто да разглобявам и Мареата да видя нейния какъв.Предполагам,че всички модели произведение през 1997 са с един и същ модул.Ще ви бъда много благодарен

                    Коментар


                      #11
                      това е моят модул колега и той не работи по същата причина че беше пълен с антифриз ФИАТ БРАВО 1.9ТД 75кс С ДВА АЕРБЕГА дано да съм ти бил полезен
                      Прикачени файлове
                      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                      Коментар

                      Working...
                      X