Няколко пъти в рамките на 2 седмици вече ми се слува това и изчезва от самосебе си Карам си преди малко и изведнъж ми светна лампата на еърбега. След още 100тина метра радиото започна да прекъсва, осветлението на таблото и копчалъците намаля, фаровете почти изгаснаха. Изгасих колата и когато пробвах да запаля неуспя, все едно е паднал акумулатора(а той е свален от друг автомобил и е почти нов). Тюхках се, вайках се и след 5-10 мин пробвах пак и колата запали все едно нищо не се е случвало. Покарах малко и проблема се повтори като този път двигателя изгасна сам. Когато се опитах да запаля запали без проблем, но след минутка 2 всичко се повтори. Изведнъж от самосебе си се оправи и карах до вкъщи още 50тина км. Моля някой ако има идея да пище, че немога да тръгна на по-дълъг път с тази кола. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с токовете
Collapse
X
-
Наистина клемите неса от най-хубавите, но са стегнати много добре според мен. Ще видя тия почивни дни да си поиграя с тях, че от работа не остава време да си погледна колата. И аз мисля, че някъде има калпава връзка щото неможе ту да го има проблема ту да го няма. Ако е стартер няма да имам проблем по време на движение, ако пък са четки по генератора те или правят контакт или не. Средно няма
.
Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
Колега преди на пунтото ни правеше такива шашми с токовете след като сменихме клемите на акумулатора и колата се оправи.Между другото това ми е мнение 900.zihe написа:Наистина клемите неса от най-хубавите, но са стегнати много добре според мен. Ще видя тия почивни дни да си поиграя с тях, че от работа не остава време да си погледна колата. И аз мисля, че някъде има калпава връзка щото неможе ту да го има проблема ту да го няма. Ако е стартер няма да имам проблем по време на движение, ако пък са четки по генератора те или правят контакт или не. Средно няма
.Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron
Коментар
-
Хайде да почнем отново. Миналата седмица в дъжда проблема отново ми се появи при положение, че бях изчистил масите до които имах достъп и близо 3 месеца несъм имал проблеми. Само, че този път ми светна лампата за генератора. Закарах я на сервиз защото наистина не зареждаше (показваше малко под 12В при запален автомобил) и там са ми сменили реле-регулатора и 2 лагера на алтернатора. Майстора каза, че всичко друго било в перфектно състояние. Беше почистил и калайдисал масите към алтернатора и от акумулатора към купето. Обаче снощи след около 100тина км каране всичко започна отново. Едвам съм се прибрал през ноща без фарове. И нещеш ли на около 100тина метра от вкъщи всичко си светна все едно нищо не е било. Колеги, Моля полагайте, че немога да тръгна на по дълго пътуване с колата, а сезона вече идва
.
Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
Така ситуацията е следната. На генратора когато се мери напрежението е перфектно - малко над 14В. Но когато се мери на акумулатор показва малко над 12В, т.е 2В се губят някъде по трасето и то по +совия кабел. Кажете къде прави връзки този кабел да го прегледам него.Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
Връзката е от плюса на акумулатора до стартера и от там до генератора. Имахме подобен случай на Пунто, проблема беше в керноването на кабелните обувки и то от двете страни на кабела. Най-сигурно подмени обувките с нови и освен притискане ги запои.zihe написа:Така ситуацията е следната. На генратора когато се мери напрежението е перфектно - малко над 14В. Но когато се мери на акумулатор показва малко над 12В, т.е 2В се губят някъде по трасето и то по +совия кабел. Кажете къде прави връзки този кабел да го прегледам него.
Коментар
-
Всичките тези замервания съм ги правил при запален мотор. Иначе ми е ясно, че при запален и при изгасен ще има разлика това е нормално нали все пак идеята на алтернатора е да зарежда акумулатора. Оставих я пак при майстора и утре ще прегледа + совия кабел къде минава и къде се губи връзката. Ако не открие нищо съм му казал да го дублира с нов за 100%това връзка.van_dal написа:Нормално е да показва 12-до 13 волта в угасено състояние, нищо не ти се губи.Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар