Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за реле....Оправен!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за реле....Оправен!!!

    Колеги от вчера съм шах-мат!!!Парното не ми работи отново... Обаче този път проблема не е във врътката за степени а някаде другаде незнайно къде! Преди няколко дни разглобявах цялото табо за да сваля врътката на парното и се оправи но май проблема не е бил в нея..повдигнах пластинките малко(те не бяха изобщо нагоряли или нещо такова) но вчера докато парното работеше и оп по едно време парно....нанайци! Свалих отново таблото (хубаво че не го бях сглобил напълно) изкарах буксата мърдах,шавах,премерих ключа-работи,платката там с терморелето и резисторите е наред,перката работи при подадено напрежение директно от акумулатора(също лампичките които са в снопа с проводници от ключето: светят)..... Незнам вече къде може да е проблема и дали няма някое реле,през което да минава тока за ключето?А между другото и запалката не работи ... Може би "Оги" ще помогне Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Yellow_Flash_Colorz_PDT_32 или някой който знае "пътя на тока" за въпросното ключе на парното. Колата е Браво 1.8GT 1997г. Ако трябва и снимки ще правя да видите какво е положението с релета под жабката, щот си изпочупих ръцете със сваляния на табла и капаци,а най вече щот ми писна да трия с парчето прозореца и да умирам от студ!!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_39 Yellow_Flash_Colorz_PDT_50 Yellow_Flash_Colorz_PDT_41
    Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
    Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
    Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

    #2
    От целия пост не разбрахме кое не ти работи вентилатора или не загрява радиаторчето, т.е. не ти работи врътката за топло/студено или врътката за степените. Работи ли ти ако включиш на 4-та степен?
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      парно

      колегата сигурно има предвид че не работи вентилатора.на пунтото го имам същия проблем, и аз се чудя какво става, единствено не съм проверил клуча за степените за окисляване или нагар, но дълбоко ме съмнява. та проблема при мен е следния: пускаш вентилатора-работят всички степени, но за кратко, след известно време вентилатора спира и не работи никоя степен /вкл. и 4та/, и така цял ден, на следващия ден всички степени работят пак за около час. това което направих е че проверих вентилатора-работи, няма боклуци в него, резисторите с термо ключа са ок, даже му направих байпас с проводник за проба, данеби нещо да е откачил и да изключва когото не трябва, по отношение на тока и + и маса са ок...та колеги давайте съвети...на колегата се извинявам че му ползвам темата, но пък може заедно да намерим решениепоздрави
      алфа 156 2,4 jtd 98г.
      пунто 1,9 jtd 00г.

      Коментар


        #4
        Става въпрос за врътката със степените..... не ми работи на нито една степен и затова търся проблем в някой прекъснат проводник или в някое реле,защото всичко друго е проверено
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #5
          Re: парно

          stoian1976 написа:
          колегата сигурно има предвид че не работи вентилатора.на пунтото го имам същия проблем, и аз се чудя какво става, единствено не съм проверил клуча за степените за окисляване или нагар, но дълбоко ме съмнява. та проблема при мен е следния: пускаш вентилатора-работят всички степени, но за кратко, след известно време вентилатора спира и не работи никоя степен /вкл. и 4та/, и така цял ден, на следващия ден всички степени работят пак за около час. това което направих е че проверих вентилатора-работи, няма боклуци в него, резисторите с термо ключа са ок, даже му направих байпас с проводник за проба, данеби нещо да е откачил и да изключва когото не трябва, по отношение на тока и + и маса са ок...та колеги давайте съвети...на колегата се извинявам че му ползвам темата, но пък може заедно да намерим решениепоздрави
          Колега аз мойто го оправих вече....след прегледа на вентилаторчето,плочката с резисторите и терморелето,врътката за степените се оказа че проблема не е в тях и премерих накрая дали изобщо идва ток към тея консуматори и се оказа че виновника за всичко е бушончето. Значи преди да отиде напрежението към ключето и към перката,минава през бушонче намиращо се вляво под кормилото където са всички предпазители. Някъде бяха писали че за парното няма предпазител и затова не бях търсил проблема там.Да оточня само за който незнае,че предпазителя е и за запалката и за парното 30А зеленичък :P
          Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
          Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
          Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

          Коментар


            #6
            Re: парно

            PaUnOff написа:
            Да оточня само за който незнае,че предпазителя е и за запалката и за парното 30А зеленичък :P
            20 ампера е Препоръчвам ти да си намериш от някоя автоморга оригинални, и да си сложиш такъв за 20 ампера.

            Коментар


              #7
              парно

              поздрави на всички, и весели празницибушоните проверих най-първо, после и тока, идва и маса и +, а при мен и запалката работи.проблема е много странен половин ден има вентилатор, половин -няма/когато работи-работят всички степени/ не ми е останоло време да проверя ключа за степените, ако не е и той остава хлабава маса....и с това се изчерпвам напълно...като имам резултати - ще пиша, а междувременно, колегите да дават понякоя сламка, съвети и т.н.
              алфа 156 2,4 jtd 98г.
              пунто 1,9 jtd 00г.

              Коментар


                #8
                Ееееми може да е от ключа...прежали се и го виж и него :D Аз други идеи нямам
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар

                Working...
                X