има ли значение? Виса примерно. като гледам има и двете линии за комуникация. Все с някой софт ще стане. Ако не за фиат, поне за рено да свърши работа. Може и за газов инжекцион да помогне, там доколкото знам пак се ползват К и Л линии.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схеми на интерфейси за връзка с ECU
Collapse
X
-
Диагностика
не питай щото е много скъпа поне като начало е 8000 лв а стига и до 15000 лв комплект ЕКЗАМИНЕРтрябва не само програма а и скенер -кодочетец ползвай тука налични е ако правиш сервеиз за Италянски коли е друго Като начала една префасонирана Виза кабел и програма на DOC с 1или 2 кома или на ХР от тук www.fiatecuscan.netчети форума тук има почти всичко писане е поне 20 големи теми а къв е проблема та ти трябва диагностика А И КАТО НАПРАВИШ ДИАГНОСТИКА после кво ще стане
Коментар
-
фиатекускан не става за мен. с хитачи компютър съм. проблема е нестабилни обороти на празен ход докато позагрее колата (половин минута след запалване, не повече). подозирам моторче за празен ход, но не съм сигурен. И предпочитам сам да си гледам колата, не да ходя на мастори. не че няма, ама са далече и не ми се разкарва. от майстори в момента трети ден жена ми е без кола, а преди месец да се очистим на магистралата... повече майстори НЕ ! щото са мърляви некадърни скапаняци, без извинение !"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
диягностичен кабел
и аз има сащия проблем с оборотите качватсе и падат от 1000 на 1500 и постоъано така но забелязах че когато е стодена и натрупва явно грешки забелязах че трмостата ми е изван строя постояно стои отворен на дълаг пат няамам парно и градосите и са ниски и искам да попитам дали от това ще ми прави те зи проблеми с обротите или от друго е колата ми е фиат браво 1.4 12в 59кв и искам да попитам дали знаете каде се намира диагностчната ми букса и да ли с тази схема и софта на виса мига та ъа закача макар че се чудъа да си направя схемата с усб кабела защтото сам с лап топ и искам да мога да я закачам кам нея а тои е само с усб и е от по ново поколение
Коментар
-
Колега би ли постнал линк на сайта. Мъча се да се вържа към ЕКУ-тата на един Сааб и Рено Сценик, но не успявам с Визата и схемата от началото на темата. Имам идея да опитам с тая схема, но търся и софтуер за нея с който да закача максимален брой модели автомобили.Synthy написа:Ето какво дадоха като кабел за К-Л интерфейс за USB от едни руски сайт:
ммм.. май ще го пробвам. Всичко що е USB трябва да се тества, може пък и да се случи чудото да заработи
Крайно време е да се престане с тези комове, отживелица от преди 10г.Fiat Marea TD100
Коментар
-
кола
колега я прочети повече с Виза не става да правиш всички коли някой да но не всимчки за Рено си има друга програма и кабел са Сааб друга за опел 3 кабела и 4 програми да мелцедес поне 3-4 кабена и поарами Трябва инвестиране -пари поне 1000 лв и повече опит ина и някой универсални но за някой модели и години ази имам някой като за БМВ МВ Опел Фолцваген сега видях и това например http://mototronica.hit.bg/
Коментар
-
Re: кола
Достатъчно изчетох но все не намирам това което търся. Рено се подържа от Визата. Най малко поне 30 - 35 модела на Рено се подържат. Само за Сценик няма, но защо си мисля че компютъра е един от тия като на останалите модели Рена. Друго- един познат работи само с една програма, забравих и имвто но бе с три букви само, а ползва в карен случай и още една. Сааб го вързва с нея без проблеми и няма проблем с която и да е кола с К или К и Л линий. Аз мисля че протокола е един и същ за всички коли по К, К и Л линий, друг за ОБД, друг за ОБД2 и друг за подръжката по CAN. Какъв е проблема , като имам схема на кодочетец за К и Л, ОБД. ОБД2 и CAN, да не мога да ползвам една или две програми, които го подържат. Даже чувам за някаква Крейска или Китайска програма, която празно нямала и я издирвам.kluchar написа:колега я прочети повече с Виза не става да правиш всички коли някой да но не всимчки за Рено си има друга програма и кабел са Сааб друга за опел 3 кабела и 4 програми да мелцедес поне 3-4 кабена и поарами Трябва инвестиране -пари поне 1000 лв и повече опит ина и някой универсални но за някой модели и години ази имам някой като за БМВ МВ Опел ФолцвагенFiat Marea TD100
Коментар
-
Re: кола
Това е руската схема която я има тук в темата. Само че на изхода чипа е заменен с транзистори. Явно някой ентусиаст е решил да искара лев с нея. Подържа само ISO протокола, а това е голямо ограничение. Мисля да се спра на схема с ELM327 която има пдръжка на ISO -K.L, PWM и VPW, т.е. подържат се всички протоколи.kluchar написа:колега я прочети повече с Виза не става да правиш всички коли някой да но не всимчки за Рено си има друга програма и кабел са Сааб друга за опел 3 кабела и 4 програми да мелцедес поне 3-4 кабена и поарами Трябва инвестиране -пари поне 1000 лв и повече опит ина и някой универсални но за някой модели и години ази имам някой като за БМВ МВ Опел Фолцваген сега видях и това например http://mototronica.hit.bg/Fiat Marea TD100
Коментар
-
Re: кабели
Това за сайтовете е ясно. Там продават целия кодочетец, т.е. цялата платка с електроника кутия и кабели, а аз търся само чипа на ELM327.kluchar написа:има няколко сайта за си купиш направо може и без поръчка само като пишеш ELM327само че имайте на предвит че с някой преходници- кабели не тръгва на всички модели ФИАТFiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар