И аз си мислех за тази схема ,но се оказа че компа ми е с един компорт и ще го отварям да видя ,някъде пишеше че на дъното имало място и можел да се изведе с кабел. А номерата на крачетата на интегралите как са ,че имам един справочник но май е доста стар и не ги намерих
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схеми на интерфейси за връзка с ECU
Collapse
X
-
Ето ти снимка с разположението на крачетата. Можеш да се ориентираш за 1-ви крак по точката на чипа или ако няма точка гледаш надписа и най-лявото краче ти е 1-во. При MAX232 е същата работа. За компютъра - намери си от някъде една стара бракма с два порта и ще си решиш проблема.янко написа:И аз си мислех за тази схема ,но се оказа че компа ми е с един компорт и ще го отварям да видя ,някъде пишеше че на дъното имало място и можел да се изведе с кабел. А номерата на крачетата на интегралите как са ,че имам един справочник но май е доста стар и не ги намерихBravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
кола
кви са Тея протели взимаш както казва колегата ескпериментална платка с дупки дори и най малката от 1 левче правиш схемата от по горе и готововзимаш кабел за КОМ порт режеш на 2 ако е кола БРАВО/А и 2 извода на диагтностика се прави с 1 КОМ и готово става и за Лаптоп или РС ако е с три извода / К -L / Се прави с 2КОМ порта за РС КОМА ИМА 9 ПИНА
Коментар
-
Колеги днес попаднах на тази схема http://www.bellamacchina.net/temp/AR...nterface_2.jpg дали ще върши работа.
Коментар
-
И така,след като си направих схемата,опита ми да се вържа към ЕКУ-то на колата претърпя неуспех.Сега започва ходенето по мъките,за да видя къде е проблема.Започвам и с въпросите:1.Има ли значение кой СОМ къде се връзва на компа? В смисъл СОМ 1 на схемата към СОМ 1 на компа ли трябва да бъде?2.Има ли начин да тествам схемата по някакъв начин дали е изпълнена правилно или трябва да проследя всички спойки и кабелчета?Просто не знам къде да търся причината.Компютъра или изпълнението на схемата.Става въпрос за схемата с 2 СОМ-а за Виза.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Портовете се вързват както е отбелязано на схемата. Начина на проверка е един хващаш уреда и прозвъняваш. Също така гледаш да няма някъде късо. Ако всичко е наред захранваш платката и почваш да мериш захранващите напрежения на чиповете, има вероятност да си обърнал или разменил някой елемент. Ако пак всичко е наред виж дали са ти конфигурирани правилно портовете. След това провери дали се вързваш правилно на диагностичния куплунг. Аз действах в тази последователност. Не се притеснявай нали знаеш, че ако нещо тръгне от първия път значи не е наред, е при мен тръгна ама колата ми не е наредdudulia написа:И така,след като си направих схемата,опита ми да се вържа към ЕКУ-то на колата претърпя неуспех.Сега започва ходенето по мъките,за да видя къде е проблема.Започвам и с въпросите:1.Има ли значение кой СОМ къде се връзва на компа? В смисъл СОМ 1 на схемата към СОМ 1 на компа ли трябва да бъде?2.Има ли начин да тествам схемата по някакъв начин дали е изпълнена правилно или трябва да проследя всички спойки и кабелчета?Просто не знам къде да търся причината.Компютъра или изпълнението на схемата.Става въпрос за схемата с 2 СОМ-а за Виза.
Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Така е направена схемата, за да стане на платката. Протела не иска да опроводява ако няма елемент. А иначе там са вързани и двата ком порта.янко написа:Колега тая схема ще стане ли,гледам че е за един компорт ,а доколкото разбрах за визата трябват два и гледам порта е с осем пина а на другите схеми с по девет .А със тоя протел нещо не мога да се преборяUho написа:Извинявай, но сега видях, че съм сложил грешна схема. Ето я правилната.Uho написа:Ето ги схемата и платката. В два формата са - единият е PDF - там е ясно. Другият е Protel DXP.
Коментар
-
http://cgi.ebay.co.uk/USB-KKL-OBD2-O...колкото разбрах тоз кабел ще сработи поне за моделите които са само с K line
така или иначе мисля да пробвамp.s. принципно не ме бърка вместо един да поръчам няколко (ako пък доствката не я умножат по бройката, не ми се смята колко ще излезе тука

Коментар
-
От тоя същия си купих моя кабелjuly`s написа:http://cgi.ebay.co.uk/USB-KKL-OBD2-OBD-II-Diagnostic-Vag-com-vagcom-409-1-B06_W0QQitemZ120496011149QQcmdZViewItemQQptZUK_Dia gnostic_Tools_Equipment?hash=item1c0e1f378dдоколко то разбрах тоз кабел ще сработи поне за моделите които са само с K line
така или иначе мисля да пробвамp.s. принципно не ме бърка вместо един да поръчам няколко (ako пък доствката не я умножат по бройката, не ми се смята колко ще излезе тука


Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
ами точно тоз цената си я е разбил на 2 паунда за кабела и 7 за доставката (така на пейпал ще им снесе комисионна само върху 2-та долара
ако обаче 7-те паунда за доставката си останат 7 и за 5-те кабела, които имаше налични нещата стават хубави
17 паунда за 5 кабела
@kluchar нямам против да подкрепя българското
гледах обаче нещо от сорта на 50 кинта за същия кабел...ако имаш нещо впредвид сподели моля (може и на л.с. ако ще се приеме за реклама) (да само с К линия съм)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар