perlsite написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Схеми на интерфейси за връзка с ECU
Collapse
X
-
Няма ли някой да помогне. Много искам да разбера тия стойности дали са вярни!iuly_vn написа:Хм. Странно. На моята марея, също TD100 има също две букси на дясното бомбе. Но аз се закачам само на едната с К линия и нямам проблем. Доколкото знам другата букса, зад нея е за климатика и на нея въобще не можах да се закача. Колкото за Еърбега под жабката има пак две букси. Тая с кабелите с жълто е еърбег а другата пак не отчита нищо. В един мануал пише че тя е за ABS-a. Колега, след като си се закачал за ТД100, можеш ли да ми кажеш какво ти изписа за аванса(Injection Timing) при изключен мотор.(на контакт) При мен ми отчита някакви си -10* а като запаля мотора отчита 3.2* И при теб ли е било така? Погледни ми поста по тая тема за повече инфо http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=42034 Ще съм ти много благодарен защото отдавна се чудя дали теста е верен. Че тия -10* на контакт и незапален мотор ми се виждат странни. Колкото и странно е това, че потенциомртъра за газта отчита 7.8%. И при теб ли се получиха същите данни. Много съжалявам че питам тук но ми е важно!ilko-gd написа:Скоро закачах Марея ТД100 с Виза на настолен компютър с 2 КОМ порта. На нея се оказа не знам защо, че са разделени буксите за К и Л линиите.Двете букси се намират на дясното бомбе, където е номера на рамата. Първо реших, че си е само по К линия като моята кола, но се оказа че се използват и двете букси - на едната е К линия и маса, а на другата Л линия и маса
Тук става въпрос за ЖТД но може и да е същото. На тази Марея пробвах да се свържа и с ЕКУ-то за възглавниците, но не можах. Под жабката намерих букса подобна на тази на снимката на колегата, но без тази жълта изолация. Възможно ли е там да има и букса за друго нещо и да я бъркам? Друга букса освен тази под жабката не намерих.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Проблем във връзкатa към ECU-to на ABS Lucas
Първо благодара на колегата ilkor за схемата с чиповете Si9241 която изпълних и тръгна с версия 183cна старо PC с 2 com порта.Свързах се с ECU-то на двигателя без проблеми. Въпросът ми е зашо не мога да се свържа към ECU-то на ABS Lucas.Избирам от програмата точката Мареа-ABS и т.н.Купунга е стандартния с K-маса-L.Кабела ми е пълния с двата интерфейса К и L в двете посоки.Разменях местатана К и L линиите но не помогна.hmilev
Коментар
-
Re: Проблем във връзкатa към ECU-to на ABS Lucas
И аз не успях да се вържа.HMILEV написа:Въпросът ми е зашо не мога да се свържа към ECU-то на ABS Lucas.Избирам от програмата точката Мареа-ABS и т.н.Купунга е стандартния с K-маса-L.Кабела ми е пълния с двата интерфейса К и L в двете посоки.Разменях местатана К и L линиите но не помогна.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Значи трябва да са 4 светодиода така ли защото на тея оригиналните са три един е (Power) и другите 2 са за К и L линияП.С. мерси много колега сега остава само да ми донесат 2-та чипа SI9241 че ми ги объркали вместо SI ми пратили някви LA9241Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар