По спомен имаше болт и под конзолата(демонтирай я) с бутона за стъклото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Демпване" на вратите - кратко ръководство
Collapse
X
-
Развит е, разбира се. Под декоративно капаче.Два, за да махна дръжката и един под капачето.Виделин Райчинов написа:Имай предвид, че под дръжката има още един дълъг болт! Самата дръжка има два болта, но отдолу под нея също има един!Конзолата съм я махнал. С двете бутончета на моята врата. В нишата не виждам никакви други болтчета.Какво пише на друго място:Имам две снимки.Снимка 1Снимка 2На първата пише следното:After all the screws are out, the door card is free to be taken off.You do it like so:Start pulling the door card from the yellow dot in the direction of the red arrow. The door card will pull it self out of the holder (yellow arrow) and will have plastickaci написа:По спомен имаше болт и под конзолата(демонтирай я) с бутона за стъклото..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Здравей, тази процедура е най-добре да се прави през топлата част от годината защото вътре в самата врата има влага и изолационния материал не може да прилепне добре, демпването се състои в това да покриеш вътрешната част на вратата(ламарината) със битумна изолация, т.е. първо махаш това прозрачно фоло и почваш да облепваш отвътре, след това слагаш обрато фолиото и почваш да облепваш и върху него за да затвориш обема на вратата, после облепваш кората на вратата от вътрешната страна и я монтираш. Общо взето демпването, хем помага за шумоизолирането на колата, хем превръща врата от варел дрънкащ на ламарина във нещо подобно на тонколона.FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
-
Здравей, благодаря ти за отговора!Малко не ми е ясно, как с ленти широки 5 см, каквито съм всел, ще облепя от вътрешната страна...?Иначе аз ще нагрявам със силен сешоар, понеже нямам пистолет за горещ въздух.Поздрави!p.b.stoyanov написа:Здравей, тази процедура е най-добре да се прави през топлата част от годината защото вътре в самата врата има влага и изолационния материал не може да прилепне добре, демпването се състои в това да покриеш вътрешната част на вратата(ламарината) със битумна изолация, т.е. първо махаш това прозрачно фоло и почваш да облепваш отвътре, след това слагаш обрато фолиото и почваш да облепваш и върху него за да затвориш обема на вратата, после облепваш кората на вратата от вътрешната страна и я монтираш. Общо взето демпването, хем помага за шумоизолирането на колата, хем превръща врата от варел дрънкащ на ламарина във нещо подобно на тонколона.
Коментар
-
Бавно лепиш една до друга лентите с малко застъпване и така... на първата страница на темата има снимкиViiipeer написа:Здравей, благодаря ти за отговора!Малко не ми е ясно, как с ленти широки 5 см, каквито съм всел, ще облепя от вътрешната страна...?Иначе аз ще нагрявам със силен сешоар, понеже нямам пистолет за горещ въздух.Поздрави!FIAT BRAVO 1.9 JTD 105, 99г.
Коментар
-
Проблема е, че някога е имало.p.b.stoyanov написа:Бавно лепиш една до друга лентите с малко застъпване и така... на първата страница на темата има снимкиViiipeer написа:Здравей, благодаря ти за отговора!Малко не ми е ясно, как с ленти широки 5 см, каквито съм всел, ще облепя от вътрешната страна...?Иначе аз ще нагрявам със силен сешоар, понеже нямам пистолет за горещ въздух.Поздрави!
Сега не се показват.Поздрави!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар