jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенонът гасне на дълги, хайде да го оправим
Collapse
X
-
Как защо са ми. Да речем, че нещо е станало и карам със 150-160. Пътят се стеснява бързо, трябва повече светлина. Поне аз така го разглеждам. Е, по тъмно не съм карал с толкова, ама на светло знам как става. Не можеш да присветнеш на никого, ако ти се налага, защото гаснат късите. Не може без дълги.
А и днес обикалях за Осрам Найт Брейкът или каквито са там, ама нямат хората. Някакви Филипс ми предлагат с 30% повече светлина. Ама най ще си намеря и поръчам Осрам от нета. Поне ще знам, че няма да обикалям. А ако някой знае как да разрешим проблема, да каже веднага, дрои едно ЛС, за да го видя веднага.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
-
Имайки предвид, че ксенона ти свети с по-висок (по-голям) интензитет от 55W крушка във тялото на дългата светлина - просто пресвяткането им ще се види от насрещния като мигане на мигачите ти... Това имах предвид с въпроса си. Но нищо - ентусиасти като теб не трябва да липсват - за това някои си правят би-ксенони т.е. слагат ксенон и на дългите.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Абе хора, каква е тая заблуда, че като си сложиш ксенон и дълги не ти трябват? Който мисли така, значи нещо фаровете му не му са наред. jenshen73, з@еби интензитета, принципно късите (регулирани както трябва) светят на 50 - 60 метра напред.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Абсолютно прав си - моите светят дори на по-малко. Но пробвай да видиш - застани пред колата, жена ти примерно да те светка с дългите и да видим те ли ще се виждат по-добре или добре регулираният ти ксенон. Колкото и добре да са регулирани. Най-добрият вариант си остава и ксенон на дългите. Просто заради интензитета на ксенона не се налага да виждаш на 60 метра примерно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Дълги си трябват, поне аз така мисля. И затова ще връщам крушките и малко като се опарича ще отида да ми сложат ксенон в специализирано място. Иначе ксенон на дълги ОК, ама нали като присветнеш няма да стане нищо - трябва време да загреят. Сегашният ще видя да го монтирам на фаровете за мъгла. Ама май няма да е скоро, предвид времето вече.jenshen73 написа:Имайки предвид, че ксенона ти свети с по-висок (по-голям) интензитет от 55W крушка във тялото на дългата светлина - просто пресвяткането им ще се види от насрещния като мигане на мигачите ти... Това имах предвид с въпроса си. Но нищо - ентусиасти като теб не трябва да липсват - за това някои си правят би-ксенони т.е. слагат ксенон и на дългите.
NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
И аз се съмнявам, че ксенонови крушки на дългите светлини ще бъдат ефективни, защото обикновено дългите се пускат за кратко (докато дойде насрещна кола). Поради честото им палене-гасене е вероятно много бързо да изгорят. Освен това за присветкване също не вършат работа (както каза колегата svetkos_)svetkos_ написа:Дълги си трябват, поне аз така мисля. И затова ще връщам крушките и малко като се опарича ще отида да ми сложат ксенон в специализирано място. Иначе ксенон на дълги ОК, ама нали като присветнеш няма да стане нищо - трябва време да загреят. Сегашният ще видя да го монтирам на фаровете за мъгла. Ама май няма да е скоро, предвид времето вече.jenshen73 написа:Имайки предвид, че ксенона ти свети с по-висок (по-голям) интензитет от 55W крушка във тялото на дългата светлина - просто пресвяткането им ще се види от насрещния като мигане на мигачите ти... Това имах предвид с въпроса си. Но нищо - ентусиасти като теб не трябва да липсват - за това някои си правят би-ксенони т.е. слагат ксенон и на дългите.
Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
ксеноновата крушка и трябва време да загрее незнам на колко места го пишеш вече тва за тоя биксенон биксенон е на крушка която късите и дитлгите са си в нея а не 2 различни крушки ако ти успееш да навреш Н4 в мястото за х7 кажи как си го направил че да го навра на бравата и аз мислих да слагам на пежото и на дългите ама ме разобедиха на време дори и на колите с фабричен ксенон дългите им са с нормални крушкиjenshen73 написа:Абсолютно прав си - моите светят дори на по-малко. Но пробвай да видиш - застани пред колата, жена ти примерно да те светка с дългите и да видим те ли ще се виждат по-добре или добре регулираният ти ксенон. Колкото и добре да са регулирани. Най-добрият вариант си остава и ксенон на дългите. Просто заради интензитета на ксенона не се налага да виждаш на 60 метра примерно.Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Здравеите на скоро и аз си купих Фиат Мареа 99г. Жтд и го имам саштия проблем когато превклуча на дълги и късите изгасват и после като сваля на каси няма никои а ксенона си е монтиран от човек които постоянно се занимава с такива работи и неможа да си обесни защо е така моля ако някои може да помогне ще бада адцки благодарен
Коментар
-
Колега, запознай се подробно с тази тема. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=36808Чети внимателно, и намери схема на фарове на Мареа, ама точно на твоят модел, и ще ги оправиш, няма страшно.
Коментар
-
на мен вчера ми монтираха ксенон и започнаха проблемите.влизам в колата паля и като включа фаровете стрелката на оборотомера,километража се вдигат до край и след това се връщат в нормално положение.Също така дневния ми километраж се нулира.След това ги гася и ги включвам веднага и този проблем го няма.Появи ми се и друг проблем когато мигна със светкавицата на дълги ми светва и ксенона,а когато включа дълги ми светват и късите.Този проблем ми се появи след като ми монтираха ксенона.Човека,който ми го монтира има същия ксенон и същата кола като моята(fiat brava)но той няма такъв проблем.Ако някой знае от какво може да е станало така и как може да се оправи да пише.FIAT BRAVA 1.6 16v
Коментар
-
Да се надяваме, че Оги би могъл да ти обясни. Той също кара брава. Но аз пък нямаше как да не пиша, понеже досега не бях чел за подобна аномалия при слагането на ксенон. М/удругото има вероятност след седмица-две да си ходя до селото (Ресен - на 15км. от ВТ). Ако финансовата криза не ме е засегнала, ще ти пиша, че идвам. Дотогава може Оги примерно да знае за какво става дума, да ми обясни, да си запиша, да снимам и евентуално да го оправим този проблем. Но вероятността да дойда към ВТ е около 10%. Все пак ще ти пиша. Аз като съвет ще ти дам да размениш баластите. И виж дали + и - на са с + и - на крушката. Смисъл такъв, дали има друг допълнителен кабел, пуснат към захранването. И все пак си мисля, че ако преработиш схемата, няма да има проблем (ако колата е след 2000 няма нужда от преработка). Има тема на Оги за преработка на схемата. Смятам, че там е ключът от къщата. Успех и пиши какво става.bg_bombeto написа:на мен вчера ми монтираха ксенон и започнаха проблемите.влизам в колата паля и като включа фаровете стрелката на оборотомера,километража се вдигат до край и след това се връщат в нормално положение.Също така дневния ми километраж се нулира.След това ги гася и ги включвам веднага и този проблем го няма.Появи ми се и друг проблем когато мигна със светкавицата на дълги ми светва и ксенона,а когато включа дълги ми светват и късите.Този проблем ми се появи след като ми монтираха ксенона.Човека,който ми го монтира има същия ксенон и същата кола като моята(fiat brava)но той няма такъв проблем.Ако някой знае от какво може да е станало така и как може да се оправи да пише.NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
Опитайте да сложите паралелно на захранващият кабел на баласта,който се включва към буксата на халогенната лампа един кондензатор с капацитет от 1000 до 2000 микрофарада,вместо да преправяте инсталацията.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
2 въпроса - аз например си нямам никаква идея какво е това кондензатор, и как се използва:1. Как този кондензатор ще помогне в частта - при присветване със светлинен клаксон, да не светват късите. 2. Как този кондензатор ще помогне в частта - при включване на къси да светнат веднага, а при превключване на дълги - да няма примигване/гаснене3. С преправянето на инсталацията се разтоварва контактния ключ и конзолата с лостовете, както и се използва фабричното реле, за захранване на баласти с по-голям начален ток. Как кондензаторът помага от тази гледна точка. Благодаря предварително.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар