другата идея е вадиш кинтоса и си купуваш нов
аз съм много добре с единия фар и много зле с другия, намислил съм да направя като колегата u_bo и да дам да направят ново покритие на фара. с моите рефлекторните, този който е добре и е със сравнително добри крушки/силвърстар/ си свети съвсем задоволително. след като се отказах от ксенона... демонтаца на фара не е нищо особенно- 5 мин. леко е играчка чистенето му, но си заслужава определено
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как светят лупите и обикновенните фарове??
Collapse
X
-
Масова заблуда е това! Ако рефлектора е с площ 1 квадратен метър, още по-добре ли ще свети? Площта няма никакво значение, освен за качеството на насочване, но не и за силата на светлината.Има фабрични ксенони на рефлектор, но са много малко. Лампата им е с цокъл D2R. Зад лупа слагат D2S.u_bo написа:рефлектора свети по-силно - заради по-голямата площ на рефлектора
Коментар
-
u_bo
казвам само личните си впечатления.ogi28b написа:Масова заблуда е това!....u_bo написа:рефлектора свети по-силно - заради по-голямата площ на рефлектора
Коментар
-
E, поне в размисъл вече ме вкараgamma написа:По-добре се вкарайvesko написа:...но демонтаж и разглобяване на фаровете е филм, в който не бих искал да се вкарвам.
С добре почистени и регулирани фарове, обърнати рефлектори и ксенон просто светя като S-класа 
Би ли пояснил това за обърнатите рефлектори, че не ми стана баш ясно. Upside-down???Иначе наистина - файдата от големия рефлектор е в прецизността на насочването. Другото е качеството на покритието. Ей тук има едно предложение, ама и то си е приключение.
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
u_bo
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ъщането е когато, нагорялата част на рефлектора (виж на снимката рефлектора преди рециклиране)се обърне и се сложи да е отдолу.ще има ефект, но аз реших да ги правя както си требва
разбира се обръщането става САМО за фар лупа,за рефлекторни няма как.
Коментар
-
Xората не са го измислили с фаровете на тези модели ФИАТ. Аз имам и 2 OPEL корсички 92 г. е няма такава светлина с нормални крушки признавам ги Немците. Като взех бравото в началото карах на къси и халогени и пак не виждах пътя сложих xenon пак по-добре е, ама не е това което трябва. А лупата свети с насочен лъч и там не е като при нормалния фар всичко да се губи встрани. Според мен няма значение чисти или мръcни, като се сравняват Двата вида фарове тези с лупата светят за 6-ца. И не говориме за фарове ДЕПО а само оригиналните на FIAT :DFIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.
Коментар
-
u_bo
aaa, има и по-зле от ДЕПО-томарката им е TYC.те такова дърво.... не е лесно да се направи.те TYC са много по-зле от ДЕПО-то , отколкото сравнено ДЕПО е по зле от Валео-то
Коментар
-
u_bo
основния проблем е да имаш НЕРВИ !!!!ако си настроен че за сглобяването (как си требе) ще иде поне 2,5 - 3 часа , а за разглобяването поне 1,5 часа - и това без свалянето на фара от колата - няма да имаш проблеми,всичко става бавно и досадно и лепка през цялото време, и хубаво се поизгаряш от пистолета,и поповреждаш разни работи около тебе с горещия пистолетvesko написа:u_bo Страхотна тема. Вие с Оги май дисертация можете да напишете
Само малко не вярвам, че бих се оправил с разглобяването и сглобяването...
Коментар
-
фаровете не се правят от ФИАТ, а от външни фирмипримерно Валеоzzzz323 написа:Xората не са го измислили с фаровете на тези модели ФИАТ. Аз имам и 2 OPEL корсички 92 г. е няма такава светлина с нормални крушки признавам ги Немците. Като взех бравото в началото карах на къси и халогени и пак не виждах пътя сложих xenon пак по-добре е, ама не е това което трябва. А лупата свети с насочен лъч и там не е като при нормалния фар всичко да се губи встрани. Според мен няма значение чисти или мръcни, като се сравняват Двата вида фарове тези с лупата светят за 6-ца. И не говориме за фарове ДЕПО а само оригиналните на FIAT :D
Коментар
-
u_bo
но се измислят от ФИАТ.ЗЛЕ са измислени.Илюстрация е как реших да сложа ксенон - дадох Бравото за един ремонт и през това време за 8 дни карах АЛЕКО.Беше декември - като си тръгваш от работа е доста тъмно. Та свикнах си аз с ПЕРФЕКТНИТЕ халогенни фарове наАЛЕКО-то и първата вечер като бях с Бравото - изтекоха ми очите, а фаровете за мъгла почти не помагаха - с тях + къси Браво-то беше МНОООГО по-зле отколкото АЛЕКО-то с неговите 2 бр. H4 на ОСРАМ.Същата вечер си поръчах ксенона от сайта и едва дочаках да пристигне.На Джогана от кенон просто няма нужда, както и на много други коли с ДОБРЕ ИЗМИСЛЕНИ фарове.Факт е, че дори оги , дето хвалеше своите фарове след почистване, преработка на инсталацията и слагане на осрам найтбрейкър - какво направи накрая --> сложи ксенон, защото просто фара на Браво/а , Мареа не е добре измислен.Всеки който е карал кола с добре измислени фарове ще се съгласи - например скоро се возих в Мондео ,по старо от Браво-то ми - на къси с халогенни крушки - дава осветеност ПОЧТИSev написа:фаровете не с правят от ФИАТ, а от външни фирмипримерно Валеоzzzz323 написа:Xората не са го измислили с фаровете на тези модели ФИАТ. Аз имам и 2 OPEL корсички 92 г. е няма такава светлина с нормални крушки признавам ги Немците. Като взех бравото в началото карах на къси и халогени и пак не виждах пътя сложих xenon пак по-добре е, ама не е това което трябва. А лупата свети с насочен лъч и там не е като при нормалния фар всичко да се губи встрани. Според мен няма значение чисти или мръcни, като се сравняват Двата вида фарове тези с лупата светят за 6-ца. И не говориме за фарове ДЕПО а само оригиналните на FIAT :D
като моя ксенон.
Коментар
-
абе точно пък на мондеото фаровете да хвалиш
и аз съм карал мондео на фарове, не съм се возил. е доста бяха кофти/не отразявам настройка на фарове, качество крушки и т.н./ това беше първата кола на която опитах да отворя фаровете. от единия фар на бравото нямам оплаквания както съм казал нагоре, другия е зле. съмнява ме да не са измислени както трябва, най-малкото преди да бъде пусната колата в прозиводство предполагам се тества и това. е, може да не са супер издръжливи на годините, но поне като е била нова са били добре, бъди сигурен. пак казвам- рефлекторните ми фарове БЕЗ КСЕНОН ако и втория е добре осветеността ми е напълно достатъчна!а дори нямам халогени.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
много зависи по кое време на денонощието си караш колата и по КОЛКО време СЕ НАЛАГА да караш на фаровеpakumba написа:....ако и втория е добре осветеността ми е напълно достатъчна...
а ако има и с какво да я сравниш - тогава разбираш дали са добри или не фаровете ти
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар