Колеги имам сериозен проблем с охлаждането на колцата ми!Значи проблема ми е следния: колата взе да загрява защото перката на радиатора не се включи, нито на първа, нито на втора степенЗакачихме я на колпютъра да тестваме системата но ефект никакъв Проблемът не е в перката защото беше пробвана директно, нито в предпазителите които са здрави Интресно е че преди се чуваше цъкването на релето а сега дори и след подаден сигнал от компютър за тест не се чува нищо. Интересува ме някои имал ли е подобен неприян проблем и ако да- как го е отстранил и също така ако някой знае каде ТОЧНО стои въпросното реле за перката за да го подменя защото силно се самнявам че проблема се крие точно в негоБлагодаря!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с перката на радиатора(или пътя до нея)Купе 1.8(16V)
Collapse
X
-
на Мареа със същия мотор релетата са пред акумулаторатам има три релетапровели какво точно се е получилоно да знаеш, че също така имам датчик който подава сигнал към компа и той включва перкататози датчик може да се намира да радиатора или на термостатапровери и негои пиши какво се е получилоФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
-
Търсих релета пред акумълатора има само едно и то е наред! Аз сам без климатик ако това е от значение!До сега сам си играл да търся каде е проблема ама увиalvanovo написа:на Мареа със същия мотор релетата са пред акумулаторатам има три релетапровели какво точно се е получилоно да знаеш, че също така имам датчик който подава сигнал към компа и той включва перкататози датчик може да се намира да радиатора или на термостатапровери и негои пиши какво се е получило
Замервах всичко и се оказа че кам перката постоянно има ток но масата я няма значи тя се управлява от датчика и бордовия (датчика е нов) Не мога да проследя каде отива минуса от перката някаде към купето вътре ама до там сам
Коментар
-
Малко да те корегирам. Датчика на радиатора е част от управляващата верига. Т.е. при сработване надатчика,веригата се затваря и релето сработва. А от там се захранва силовата верига, захранваща мотора на перката. Случайно дали провери на какъв хал ти е предпазителя на вентилатора? Случва им се да изгарят.evgeni85 написа:Търсих релета пред акумълатора има само едно и то е наред! Аз сам без климатик ако това е от значение!До сега сам си играл да търся каде е проблема ама увиalvanovo написа:на Мареа със същия мотор релетата са пред акумулаторатам има три релетапровели какво точно се е получилоно да знаеш, че също така имам датчик който подава сигнал към компа и той включва перкататози датчик може да се намира да радиатора или на термостатапровери и негои пиши какво се е получило
Замервах всичко и се оказа че кам перката постоянно има ток но масата я няма значи тя се управлява от датчика и бордовия (датчика е нов) Не мога да проследя каде отива минуса от перката някаде към купето вътре ама до там самНастоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Значи аз нямам дадчик ма радиатора а на цилиндровата глава които влиза директно кам бордовия и от там при повишаване на температурата тои(бордовия) подава сигнал кам релето (което не знам каде е или кое от многото е) и така Интересно е че като го свръзвахме кам комп. тествахме системата за принудително охлаждане (вкл. изкл.) и нищо! В смисал че ни перка тръгва нито реле се чува!! Незнам де е тва ши**но реле да го видя да не е сдало фираKorun написа:Малко да те корегирам. Датчика на радиатора е част от управляващата верига. Т.е. при сработване надатчика,веригата се затваря и релето сработва. А от там се захранва силовата верига, захранваща мотора на перката. Случайно дали провери на какъв хал ти е предпазителя на вентилатора? Случва им се да изгарят.evgeni85 написа:Търсих релета пред акумълатора има само едно и то е наред! Аз сам без климатик ако това е от значение!До сега сам си играл да търся каде е проблема ама увиalvanovo написа:на Мареа със същия мотор релетата са пред акумулаторатам има три релетапровели какво точно се е получилоно да знаеш, че също така имам датчик който подава сигнал към компа и той включва перкататози датчик може да се намира да радиатора или на термостатапровери и негои пиши какво се е получило
Замервах всичко и се оказа че кам перката постоянно има ток но масата я няма значи тя се управлява от датчика и бордовия (датчика е нов) Не мога да проследя каде отива минуса от перката някаде към купето вътре ама до там сам
Коментар
-
Колега отвори тоя линкhttp://fiat-bg.org/Downloads/Books/C...s%20post96.htmПредполагам, че Фиата ти е 1.8.Диаграмата е на 31 стр., а на 32 стр. са дадени местата на отделните елементи. Релето за 1ва степен е някъде до десния калник. За втора трябва да е в купето при предпазителите (позиция 96, Е3).Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Благодаря ти пичKorun написа:Колега отвори тоя линкhttp://fiat-bg.org/Downloads/Books/C...s%20post96.htmПредполагам, че Фиата ти е 1.8.Диаграмата е на 31 стр., а на 32 стр. са дадени местата на отделните елементи. Релето за 1ва степен е някъде до десния калник. За втора трябва да е в купето при предпазителите (позиция 96, Е3).
офф тва е мнооого неприятен проблем и се надявам скоро да го отстраня че ме е шубе да карам така че да не я опека!Ще гледам какво мога да сторя и ще пиша
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар