karal fiatКолега виждам, че си от Варна .. да ти докарам колата да видиш как са ги сложили моите фарове.... до сега не са мигали каквото и да съм правил...паля колата когато фаровете са светнати и не се променя нищо !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хenon крушки с различни келвини - мигане.
Collapse
X
-
твоята инсталация не е точно същатаслед фейслифта има промянаkazan написа:karal fiatКолега виждам, че си от Варна .. да ти докарам колата да видиш как са ги сложили моите фарове.... до сега не са мигали каквото и да съм правил...паля колата когато фаровете са светнати и не се променя нищо !
Коментар
-
Имам 3 конкретни въпроса:1. Какъв трябва да е капацитета на кондензаторите?2. Преди или след трансформатора да се вържат?3. Последователно или паралелно?Sev написа:с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматорFiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Промяната се изразява само в габаритите и то по лесния начин...с клещти и малко изолирбандSev написа:твоята инсталация не е точно същатаслед фейслифта има промянаkazan написа:karal fiatКолега виждам, че си от Варна .. да ти докарам колата да видиш как са ги сложили моите фарове.... до сега не са мигали каквото и да съм правил...паля колата когато фаровете са светнати и не се променя нищо !
Но както и да е .. може да се почерпи опит
Коментар
-
1.подбор според намотката2. на веригата от батерията към к-та3. успоредно на намоткатаIvoMarea написа:Имам 3 конкретни въпроса:1. Какъв трябва да е капацитета на кондензаторите? 2. Преди или след трансформатора да се вържат?3. Последователно или паралелно?Sev написа:с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
Коментар
-
Ама в този случай кондензатора трябва да е вързан направо на фаровете, а не на релето, защото релето няма проблеми при включване на консуматори, а фаровете имат.Sev написа:с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматорFiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
от батерията взимаш + и подаваш на к-та на релето, от другия контакт подаваш на зах. на ксенона. кабела на фаровете закачаш за управление на намотката/сработване на релето/ успоредно поставяш кондезатор при изключване на фаровете да задържи 5-7сек. така избягваш пика/ хлабината/ при светкавица и преминаване на дълги и обратно.IvoMarea написа:Ама в този случай кондензатора трябва да е вързан направо на фаровете, а не на релето, защото релето няма проблеми при включване на консуматори, а фаровете имат.Sev написа:с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
Коментар
-
Ама така въобще не избягваме пика при поява на други консуматори, защото кондензатора ще помага на управлението на релето, а не на самите фарове. Говоря за леката промяна на силата на ксенона при натискане на спирачки например - ако се върже кондензатор паралелно на самите фарове преди трансформатора, хем при превключване от къси на дълги този кондензатор ще обира частицата от секунда, при която се спира плюса към късите светлини, хем като има друг консуматор на ток, ще бъде по-плавна промяната на силата на ксеноните. Не съм ли прав?Но пък така вероятно ще се натоварва още повече първоначално веригата на късите светлини, защото веднъж ксенона товари повече в първите си няколко секунди, втори товар се получава докато кондензатора се зареди. Освен ако няма кондензатори, които много бавно се зареждат, а имат възможност бързо да отдават енергията си, което ще е оптималния за нас вариант.karal fiat написа:от батерията взимаш + и подаваш на к-та на релето, от другия контакт подаваш на зах. на ксенона. кабела на фаровете закачаш за управление на намотката/сработване на релето/ успоредно поставяш кондезатор при изключване на фаровете да задържи 5-7сек. така избягваш пика/ хлабината/ при светкавица и преминаване на дълги и обратно.IvoMarea написа:Ама в този случай кондензатора трябва да е вързан направо на фаровете, а не на релето, защото релето няма проблеми при включване на консуматори, а фаровете имат.Sev написа:с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматорFiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Промяната се изразява в различното захранване на късия фар, нещо което правим и в колите преди т. нар. фейслифт. И забравяме за всякакви мигания, примигвания, присветвания, смущения и др.... без кондензатори, без допълнителни релетаkazan написа:Промяната се изразява само в габаритите и то по лесния начин...с клещти и малко изолирбанд
Но както и да е .. може да се почерпи опит 
Ако има желаещи, заповядайте тази неделя на вечерната среща, и ще видите за какво иде реч в моята кола, и как всякакви вредни влияния са избегнати, само с пускане на късите през фабричното реле.
Коментар
-
при мен при превключване явно имаше момент на прекъсване и за това сложих реле и кондензатор да държа постоянно захранване на късите.IvoMarea написа:Ама така въобще не избягваме пика при поява на други консуматори, защото кондензатора ще помага на управлението на релето, а не на самите фарове. Говоря за леката промяна на силата на ксенона при натискане на спирачки например - ако се върже кондензатор паралелно на самите фарове преди трансформатора, хем при превключване от къси на дълги този кондензатор ще обира частицата от секунда, при която се спира плюса към късите светлини, хем като има друг консуматор на ток, ще бъде по-плавна промяната на силата на ксеноните. Не съм ли прав?Но пък така вероятно ще се натоварва още повече първоначално веригата на късите светлини, защото веднъж ксенона товари повече в първите си няколко секунди, втори товар се получава докато кондензатора се зареди. Освен ако няма кондензатори, които много бавно се зареждат, а имат възможност бързо да отдават енергията си, което ще е оптималния за нас вариант.karal fiat написа:от батерията взимаш + и подаваш на к-та на релето, от другия контакт подаваш на зах. на ксенона. кабела на фаровете закачаш за управление на намотката/сработване на релето/ успоредно поставяш кондезатор при изключване на фаровете да задържи 5-7сек. така избягваш пика/ хлабината/ при светкавица и преминаване на дълги и обратно.IvoMarea написа:Ама в този случай кондензатора трябва да е вързан направо на фаровете, а не на релето, защото релето няма проблеми при включване на консуматори, а фаровете имат.Sev написа:с кондензатора е по-добреособено когато при Браво/Брава/Мареа се появи досадно мигане при включване на консуматор
Коментар
-
Оги, за това съм изчел всичките теми (голяма част от които твои), но за моята кола тази схема не е приложима. Изпорязах няколко кабели, дупчих други за да видя откъде идва тока на фаровете и така и не намерих точния кабел. Затова се чудя за други варианти.ogi28b написа:Промяната се изразява в различното захранване на късия фар, нещо което правим и в колите преди т. нар. фейслифт. И забравяме за всякакви мигания, примигвания, присветвания, смущения и др.... без кондензатори, без допълнителни релетаkazan написа:Промяната се изразява само в габаритите и то по лесния начин...с клещти и малко изолирбанд
Но както и да е .. може да се почерпи опит 
Ако има желаещи, заповядайте тази неделя на вечерната среща, и ще видите за какво иде реч в моята кола, и как всякакви вредни влияния са избегнати, само с пускане на късите през фабричното реле.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Това е било защото не си питал Rokambol как и кой кабел точно да пипаш. Той го е направил по този начин, който на практика той е измислил
Ела в неделя да го видиш как изглежда, питай също deadairplane, Yavor, JO_666, ако не се лъжа и u_bo са им така колите, и нЕма ядове. Нема начин да нема начин дето викаха наш’те на форт бойар.
Аз за пореден път да питам колегата - искаш единствено да държиш късите постоянно под напрежение, или искаше да избегнеш каквито и да е влияния от другите консуматори?
Коментар
-
Искам да държа късите под постоянно напрежение, не държа да елиминирам смущенията от консуматорите.ogi28b написа:Това е било защото не си питал Rokambol как и кой кабел точно да пипаш. Той го е направил по този начин, който на практика той е измислил
Ела в неделя да го видиш как изглежда, питай също deadairplane, Yavor, JO_666, ако не се лъжа и u_bo са им така колите, и нЕма ядове. Нема начин да нема начин дето викаха наш’те на форт бойар.
Аз за пореден път да питам колегата - искаш единствено да държиш късите постоянно под напрежение, или искаше да избегнеш каквито и да е влияния от другите консуматори?Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар