Здравейте , от няколко дена забелязвам , че когато си работи CD-то и запаля двигателя то изключва и пак включва , все едно не му достига ток при самото завъртане.... а миналата седмица го нямаше този проблем. На какво би могло да се дължи ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със CD при запалване.
Collapse
X
-
Re: Проблем със CD при запалване.
мен ако питаш е от начина по който си вързал захранванетоMoHaX написа:Здравейте , от няколко дена забелязвам , че когато си работи CD-то и запаля двигателя то изключва и пак включва , все едно не му достига ток при самото завъртане.... а миналата седмица го нямаше този проблем. На какво би могло да се дължи ?
колегите да ме поправят защото сигурно греша
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
-
Re: Проблем със CD при запалване.
Това е абсолютно нормалноMoHaX написа:Здравейте , от няколко дена забелязвам , че когато си работи CD-то и запаля двигателя то изключва и пак включва , все едно не му достига ток при самото завъртане.... а миналата седмица го нямаше този проблем. На какво би могло да се дължи ?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Според мен не е болка за умиране... С оригиналното ми стерео го нямах този проблем. С този плеър в момента... уви - гасне, като при теб. Друг, колега от форума, но с мотор 1.4 със същият, като моя плеър пък няма такива проблеми. Не знам, какво би станало, ако на захранващите жици зада плеъра се сложи един по-голям кондензатор
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Аз съм пробвал варианта с кондензатор, ами нищо не стана, т.е. нямаше ефект. Не помня капацитета, но пробвах са различни. И при мен на оригиналното стерео такъв проблем нямаше. Струва ми се, че съвременните свирки имат изискване за определено минимално напрежение. В момент на запалване, изглежда им идва недостатъчно. Проблема, ако може да се нарече такъв, го има във почти всички марки и модели автомобили, така че, както каза - не е болка за умиране.Vladim написа:Според мен не е болка за умиране... С оригиналното ми стерео го нямах този проблем. С този плеър в момента... уви - гасне, като при теб. Друг, колега от форума, но с мотор 1.4 със същият, като моя плеър пък няма такива проблеми. Не знам, какво би станало, ако на захранващите жици зада плеъра се сложи един по-голям кондензатор
Коментар
-
При мен го имаше същия проблем докато бях със стария акумулатор. След като си купих нов неата си дойдоха на мястото. Не съм много убеден, че ЦД-тата имат прагово напрежение за сработване, но явно при по-слаба батерия тока към свирката намалява драстично и затова се получава прекъсването в момента на запалване.Fiat Bravo 11'97
1.4 12V A/C
Коментар
-
Става но наистина с много голям кондензатор. Аз съм ползвал 120 000 микрофарада на бензинка СД не усеща че палиш, а на дизел последователно на плюса към СД то и кондензатора сложих диод с малък пад /под 0.3 волта/ и нямаше никакви странични ефекти при палене.Vladim написа:Според мен не е болка за умиране... С оригиналното ми стерео го нямах този проблем. С този плеър в момента... уви - гасне, като при теб. Друг, колега от форума, но с мотор 1.4 със същият, като моя плеър пък няма такива проблеми. Не знам, какво би станало, ако на захранващите жици зада плеъра се сложи един по-голям кондензатор
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар