Този пост беше доста безсмислен, затова си го трия сам.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
замяна радиатор(+вентилатор) без датчик с нов с датчик - OK
Collapse
X
-
Опа, не се връзвай не искам никого да засегна просто правя евала на Rokambol за простичкото решение.ogi28b написа:да бе, вярно че ти още миналия месец прегледа всички варианти, и даде точния съвет, а ние 5 човека си играем да си хабим клавиатурите.....NikMar написа:до сега се изписаха куп излишни съвети
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
u_bo
я да напиша решението
свалих инсталацията от старата перка и я сложих на новата !Стана перфектно.Старанични ефекти1.от новия радиатор , който е оригинален МагнетиМарели се разбра , че е била излишна смяната на термостата.ОГРОМНА разлика има вече в жегите с работната температура на колата.така че скоро ще пускам тема за изгодна цена на термостат Вернет за 1.8 до 98
2. Новия радиатор на климатика имаше същия ефект - много по-добра работа на климатика !!!3.Остана ми една чисто нова ОРИГИНАЛНА инсталация на перката за охлаждаме
Коментар
-
Браво, u_bo
Я, сега аз да те питам нещо - мислиш ли, че мога да отделя радиатора на охл. течност от този за климатика, с цел почистване, но така, че да не се налага източване на антифриза? С две думи възможно ли е малко до похитрувам? Маркучите дали ще могат да се усукат и огънат достатъчно, тъй че двата радиатора да се раздалечат на поне 10см.?
Коментар
-
u_bo
не е страшно изобщо източването и пълненето на радиатора с антифриз !ако искаш да стане както трябва:махаш фарове,горна гредаизточваш радиатора от антифризаоткачаш го от маркучитеподпираш климатичния (след откачане от антифризния )изваждаш антифризнияпочистваш отвън + ПРОМИВАШ отвътреи после по обратен ред.въпреки че ако скоро (2 год.) не ти е правена профилактика на климатика - отиваш да ти източат фреона- изваждаш радиаторите комплект- Важно - с найлонови торбички (или презервативи) защитаваш накрайниците на климатичните тръби и входовете на радиатора им.чистиш, промиваш антифризния и сглобяваш наново.А ако искаш икономично - тръбите на антифриза са МНОГО гъвкави !!!НО радиатора (Антифриз) е на щифтове горе и долу - отгоре се отвиват държачите, но ако искаш да го накланяш назадпърво извади шифтовете му от долната греда - в тампони са.Така сам няма да се справиш - ще трябват още 1 чифт ръце.но за 1 час от край до край без бързане ще си се оправил.Rokambol написа:Браво, u_bo
Я, сега аз да те питам нещо - мислиш ли, че мога да отделя радиатора на охл. течност от този за климатика, с цел почистване, но така, че да не се налага източване на антифриза? С две думи възможно ли е малко до похитрувам? Маркучите дали ще могат да се усукат и огънат достатъчно, тъй че двата радиатора да се раздалечат на поне 10см.?
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар