Здравейте, от 2 дни имам Fiat Brava 1.2 1999 г. и освен стандартните неща за подмяна имам 2-3 проблема, които искам да обсъдя и с вас. Като за начало, има проблем с термостата или нещо по него, защото от София към Пловдив изкарваше мотора направо на замръзване, когато спрях на McDonalds да се изпикая, после като запалих скочи в червените сектори на скалата, след 10 секунди падна под средата и после пак се влачеше ниско долу... В Пловдив вече беше почти нормално, но като цяло прави каквото иска. Втория проблем е радиото, то е AD 182 H2 (1998-2000) като сравнявам по снимките и изобщо няма ток в него. Ако може някой да ми обясни къде да ровя за бушоните на радиото за да разбера работи ли, не работи ли, ще иска ли код или какво.И другото, което ми е интересно е в Пловдив от къде и за колко пари мога да купя заден ляв стоп, тъй като е чупен на 1 място. Знам, че са пакет трите и че в Дин Експрес струват над 200 лева.
Иначе като цяло след днешния преглед в сервиз, засега е обнадеждаващо, че само един маншон и един тампон са за смяна и иска лека регулация на волана. Много ме кефи колата!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2 електричарски проблема (радио и термостат) и един оффтопик
Collapse
X
-
Не разбрах - разбра ли от какво може да е или не? 35 градуса е показанието при изгасена кола - най-долу - там ли пада стрелката? По всичко личи че има електричарски проблем - клемата към датчика на първо място почисти, датчика може да прекъсва вътрешно или на таблото буксата да не прави контакт.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
За радиото - не разбрах точно какъв е проблема, пишеш, че няма ток, явно не работи изобщо. При мен онзи ден като влязох в колата забеллязах, че радиото никакво го няма - ни часовник, ни дявол. А предния ден си работеше. Чудих му се, разкачих акумулатора, ефект нулев. И после какво ми щукна, вкарах една касетка ( нали е касетофон ) и то взе, че тръгна :D Странно и поне за мен необяснимо, но...Така че пробвай това, знае ли човек, може да проработи и при теб.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Ами, при работещ двигател, на по-дълги разтояния вместо термостата да прави така, че работната температура да е 90 градуса, стои на първата чертичка, малко над най-долното деление. Не разбирам от нищо кажи-речи по колите затова не смея да тълкувам това, което ми каза, нито знам как да го направя.stanleyhacker написа:Не разбрах - разбра ли от какво може да е или не? 35 градуса е показанието при изгасена кола - най-долу - там ли пада стрелката? По всичко личи че има електричарски проблем - клемата към датчика на първо място почисти, датчика може да прекъсва вътрешно или на таблото буксата да не прави контакт.
Ами, днес слагах аларма, и казах на майстора да погледне за какво става дума с това радио. Той каза, че ток има по жиците, които отиват към него и каза, че според него е изгоряло, ще пробвам това, което ти ми препоръча, но ми се струва невероятно, все пак по default има часовник отпред. А все пак ако не стане, някой знае ли къде в Пловдив мога да го занеса да го погледат или да купя ново, по възможност същото или по-нов модел?Lane Staley написа:За радиото - не разбрах точно какъв е проблема, пишеш, че няма ток, явно не работи изобщо. При мен онзи ден като влязох в колата забеллязах, че радиото никакво го няма - ни часовник, ни дявол. А предния ден си работеше. Чудих му се, разкачих акумулатора, ефект нулев. И после какво ми щукна, вкарах една касетка ( нали е касетофон ) и то взе, че тръгна :D Странно и поне за мен необяснимо, но...Така че пробвай това, знае ли човек, може да проработи и при теб.
Fiat Brava HSX 1.2, 1999
Коментар
-
Опитах и с касета.. мъртво е.Lane Staley написа:За радиото - не разбрах точно какъв е проблема, пишеш, че няма ток, явно не работи изобщо. При мен онзи ден като влязох в колата забеллязах, че радиото никакво го няма - ни часовник, ни дявол. А предния ден си работеше. Чудих му се, разкачих акумулатора, ефект нулев. И после какво ми щукна, вкарах една касетка ( нали е касетофон ) и то взе, че тръгна :D Странно и поне за мен необяснимо, но...Така че пробвай това, знае ли човек, може да проработи и при теб.
Та сега следва някой ако може да ми каже къде да търся човек в Пловдив, който да ми го оправи или да си купя ново от него.Мерси за информацията, ще го сменим и ще видим какво ще се промени.Sev написа:след гасене на мотора и кратък престой е нормално температурата да е високапри запалване помпата набързо превърта водата и температурата пада за секундипросто смени термостатасамо за информация - началото на скалата отговаря на 50 оСFiat Brava HSX 1.2, 1999
Коментар
-
Виж тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=27187Дано не си закъснял.Но и да си, в "Продава" често се пускат обяви за оригинално радио.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Тва е дърто, моя модел е доста по-нов, макар че има и по-съвременни.. и то достаLane Staley написа:Виж тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=27187Дано не си закъснял.Но и да си, в "Продава" често се пускат обяви за оригинално радио.
Утре сутрин ще ида при един приятел да го изкорми и да видим дали тлъстия бушон, който е отзад на самото радио, 10 амперов някакъв, дали не е от него.. ако и от него не е, вече ще търся ново...
Fiat Brava HSX 1.2, 1999
Коментар
-
Ако не се справиш с бушона - продавам същото такова радио. Работи и касетката и радиото. Просто купих още едно с чейнджър в комплект и сега си имам 2 - едно в колата и едно в кашон. На лични ще ти кажа и евентуалната цена.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Радиото работи, проблема е бил в 10 амперовия бушон, термостата е сменен, работи перфектно, само че стрелката му май нещо е бъгава.. 99% от времето си е точно където трябва, перката също си знае работата, термостата отваря и затваря, всички е куул, но в този 1% процент от времето, когато стрелката не е мн наред, стои на 3/4 от скалата (което са около 110 градуса май) и като я чукна леко или като натисна бутончето до нея и веднага влиза в правия път.
Това защо може да е?
Fiat Brava HSX 1.2, 1999
Коментар
-
Това играене на температурния индикатор се дължи на това, че някой ти е разглобявал таблото и не го е сглобил както трябва. Радвам се, че бушона не ти излезе на цена нов касетофон.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар