Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно плафон ???
Collapse
X
-
Въпрос относно плафон ???
Здравейте, днес се сдобих с радардетектор и искам да си го монтирам на десният сенник(колата е ФИАТ БРАВО).
За тази цел искам да ви попитам дали някои знае може ли от плафона да се изкара захранване в смисъл 12 волта. Без да трябва да развалям лампите и.т.н ... там ми е най-близо и сигурно ще има начин.Благодара предварително
На мъж които знае как да чука винаги ще му отворятЕтикети: –
-
Под двете пластмасови капачки в по-близкият до теб край, има две винтчета. След, като ги развиеш дръпни леко и ще усетиш, как стават нещата!
Капачетата се вадят с тънка, права отверка. Аз също съм си изкарал там захранване за радар детектора, но го монтирам само, като тръгна на по-дълаг път. Мислех преди време да го вградя в плафона, но се оказа, че ще трабва да се лиша от половината плафон за целта...
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ако съм на тебе ще си го направя да се гаси и пуска с копчето за отделните лампи на плафона и ще го скрия под самия плафон.Така хем ще си стои постоянно в колата, хем ще работи когато искам, хем ще се чува добре, защото е до главата.Е, няма да виждаш лампите и няма да можеш да му сменяш режимите, но е супер удобно - на старата ми служебна кола беше така направен и е супер.А ако те спрат катаджии - просто докато спираш - цъкаш копчето на плафона да не квичи и готово...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Колега, направих го с отделно копче за пускане и спиране, на което обаче избрах малко кофти място, но и там си действа. На плафона монтирах гнездо в което вкарваш куплунга от радара и с копчето го пускаш и спираш. А ако искам да си го преместя в другата кола просто свързвам куплунга с оригиналния кабел за захранване от запалката и готово. Мисля, че добре се получи, но ще чакам и вашето мнение
На мъж които знае как да чука винаги ще му отворят
Коментар
-
аз пък имам друга идея, но тя е за истински антирадар, от тези забранените, който да ме пази. мисля да го монтирам отпред някъде около радиаторите, така че да не можеш да познаеш какво е, вътре едно копченце например под съединителя, което да се натиска с крак и това е. но за радар детектор няма смисъл да се слага чак отпред, уж не са забранениLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Къде отпред, колега?pakumba написа:аз пък имам друга идея, но тя е за истински антирадар, от тези забранените, който да ме пази. мисля да го монтирам отпред някъде около радиаторите, така че да не можеш да познаеш какво е, вътре едно копченце например под съединителя, което да се натиска с крак и това е. но за радар детектор няма смисъл да се слага чак отпред, уж не са забранени
Тук така, или иначе обсъждаме едно от стандартните места на радар детектора - между огледалото и десният сенник. Иде реч за захранването, което се осигурява от куплунг, който се включва в запалката, това е наудобно. Затова сме си изкарали ток от плафона!
Аз съм си пуснал една къса жичка, която завършва с куплунг, който влиза в радар детектора. А в интерес на истината е добре човек да използва такова устройство и в града. Случвало ми се е по цялото Ботевградско шосе да ми пищи. Никъде не видях полицаи, и на десет метра след, като завих в дясно спря. Навъдиха се доста маскирани партули... с тази цел мислех да го скрия в плафона, но няма как да стане без да се лиша от половината такъв. Няма място. И не искам да го крия от полицаите, спирали са ме с него и няма проблем, разрешен е. От джамбазите искам да го скрия и да ги използвам в града.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
И моя не може да се побере в плафона, а пък няма друго място под кората на тавана. Все още не мога да му измисля къде да го сложа. Мислил съм за вариант да изрежа таблото и да го монтирам на някакъв механизъм (например с машинка за централно заключване), ама не знам дали някъде има кухо под таблото, да не взема да уцеля на ламарина отдолу.Vladim написа:Къде отпред, колега?pakumba написа:аз пък имам друга идея, но тя е за истински антирадар, от тези забранените, който да ме пази. мисля да го монтирам отпред някъде около радиаторите, така че да не можеш да познаеш какво е, вътре едно копченце например под съединителя, което да се натиска с крак и това е. но за радар детектор няма смисъл да се слага чак отпред, уж не са забранени
Тук така, или иначе обсъждаме едно от стандартните места на радар детектора - между огледалото и десният сенник. Иде реч за захранването, което се осигурява от куплунг, който се включва в запалката, това е наудобно. Затова сме си изкарали ток от плафона!
Аз съм си пуснал една къса жичка, която завършва с куплунг, който влиза в радар детектора. А в интерес на истината е добре човек да използва такова устройство и в града. Случвало ми се е по цялото Ботевградско шосе да ми пищи. Никъде не видях полицаи, и на десет метра след, като завих в дясно спря. Навъдиха се доста маскирани партули... с тази цел мислех да го скрия в плафона, но няма как да стане без да се лиша от половината такъв. Няма място. И не искам да го крия от полицаите, спирали са ме с него и няма проблем, разрешен е. От джамбазите искам да го скрия и да ги използвам в града.Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.
Коментар
-
Защо пък с крак ще до вкючваш вземи ток от габарита и от там ще го пускаш и спираш ама по често ще караш на габарити,за което не виждам да има проблем.pakumba написа:аз пък имам друга идея, но тя е за истински антирадар, от тези забранените, който да ме пази. мисля да го монтирам отпред някъде около радиаторите, така че да не можеш да познаеш какво е, вътре едно копченце например под съединителя, което да се натиска с крак и това е. но за радар детектор няма смисъл да се слага чак отпред, уж не са забранениFIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар