Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Това табло...-за катинарче

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Това табло...-за катинарче

    Знае ли някой от кой Фичо е тва табло.Купих го заради оборотомера,но си нямам идея дали ще трябва и някъв датчик или може да се свърже към бобинатап.п. Иска ми се да го ползвам за Tempra SW 1,6i.e/55kw-93г
    Прикачени файлове
    ===============================
    // ..."Денят не си личи по сутринта"... //
    ===============================

    #2
    Прилича ми на по-старо. От 131 или нещо такова. Всъщност не знам дали не е от Крома. От типо определено не е. По-широко е.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      на мен ми прилича на регатово,но пак не съм наясно дали има специално за оборотомера датчик
      ===============================
      // ..."Денят не си личи по сутринта"... //
      ===============================

      Коментар


        #4
        100% Е от Регата карал съм такава.
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          дай малко акъл,от къде взима инфо оборотомера и къде е вързан тоя шлаух на разходомера
          ===============================
          // ..."Денят не си личи по сутринта"... //
          ===============================

          Коментар


            #6
            От Регата е. Още я карам. За оборотомера не знам, но мога да погледна. Спомням си обаче, че като я взех оборотомера подскачаше, заради най-малкото искрене по кабели, бобини и т. н. Затова сложих електронно запалване и всичко е ОК. Делкото съм забравил къде е. За разходомера съм сигурен - има една тетка на маркуча за сервото, там е мушнат тънкия шлаух. И за да не се чудиш за една лампичка от чекера, която е за щеката на маслото: на регатите щеката им е с датчик и ако маслото намалее, датчика остава на сухо и лампата светва. Всичко друго си е като на кола.
            PUNTO 1,2 8V 2001

            Коментар


              #7
              колега Pepo,много би ми помогнал,ако погледнеш и споделиш къде е закачен оборотомера.Моята смела идея е да го измъкна и използвам като допълнителен уред.На първо време не се захвашам с "чекера"-много кабелаж има да опъвам.Ако може още някой да попогне-
              ===============================
              // ..."Денят не си личи по сутринта"... //
              ===============================

              Коментар


                #8
                100% от регата нашата едно време беше с такова табло
                Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
                Alfa Romeo 146 1.9 JTD
                Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
                Alfa Romeo 155 2.0 8V

                Коментар


                  #9
                  Лошото е, че зад таблото всички кабели са пакетирани и се включват с куплунзи. Ще се поогледам в гугъл за схема. Пробвай и ти в мрежата. Един колега търсеше схема за Ритмо и не можах да му помогна. Все пак утре ще огледам около бобината.
                  PUNTO 1,2 8V 2001

                  Коментар


                    #10
                    Разглобих го. Обаче кабелите около двигателя вече нямат цвят и не можах да го проследя. Предполагам, че е от бобината. А се сетих, че ще използваш оборотомера отделно. Ще трябва да режеш платката, че май отзад е едно цяло. Продължавам да търся схема. Чакам един германец.
                    PUNTO 1,2 8V 2001

                    Коментар


                      #11
                      pepo написа:
                      Ще трябва да режеш платката, че май отзад е едно цяло.
                      Не е.Разпарчосал съм го отдавна.Оказа се,обаче,че под никаква форма не намирам подходящ корпус за вграждане на чарковете.В момента очаквам(благодаря на форума)да ми изпратят орг.уред за допълнително монтиране.Като стана готов с всичко ще пиша.Реро,мерси,че помниш за проблема ми!
                      ===============================
                      // ..."Денят не си личи по сутринта"... //
                      ===============================

                      Коментар


                        #12
                        Това упражнение съм го правил на уно.Не знам стои ли ти лентата с пистите.Ако стои огледай кое е + и кое -.100% съм сигурен че единият + трябва да го вземеш от бобината.Експериментирай няма какво да изгори.
                        Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          Колеги чак сега виждам темата.Ако на някои му трябват някакви схеми на регата да казва имам хаинес(купих си книгата преди много години).За суйаление на този етап нямам много време и немога да я снимам да я кача но ако мога да помогна на някои да пише на лични

                          Коментар


                            #14
                            Вземай от бобината и ще тръгне 99.99% съм сигурен, само че трябва да му подадеш +,- и ако го слагаш отделно предвиди и осветление.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              Ами ти си почти готов. Снимай го отделно и после монтирано. Едно време имаше едни часовници, стари такива, с будилник.Ако изровиш от някой битак.....сетих се, защото в такова нещо лесно ще го закрепиш. Може и скоростомер от руски УАЗ.Успех!
                              PUNTO 1,2 8V 2001

                              Коментар

                              Working...
                              X