Колеги, при положение, че колата ми "спи" на улицата и в общи линии 95% от времето се намира именно там ми хрумна отново една идея. Искам да си купя усилвател за subwoofer, който може да е и за още две колони отзад, не съм решил. При положение, че винаги, когато решат апашите могат да ми се вмъкнат в колата си мисля, че е добре да се скрие поне това, което може и за, което съм давал пари. Мисля си, че усилвателя може да се монтира под задните седалки и да се захване солидно за ламарината на купето. Мисля, че не-голям усилвател без проблеми може да се мушне там. Основният проблем идва с охлаждането! Наистина всички популярни модели имат защита против прегряване, но някак няма да е приятно да си услилиш някое парче и кефейки се да започнат да изчезват ниските... В този ред на мисли ми хрумва и друга идея - охлаждане подобно на компютърното!
Един вентилатор в единият край под седалките и друг някъде в средата, единия ще изкарва, а другия ще вкарва въздух. Хайде сега сте вие на ход да давате мнение!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да скрием усилвателя! Една идейка да обсъдим...
Collapse
X
-
Наистина под седалката има достатъчно място за усилвател.Аз там съм си сложил аптечката, триъгълника и пожарогасителя и къп други дроболии за да са ми леснодостъпни и при натоварен багажник.Даже си мисля че ако е добър усилвател и работи разтоварено, т.е. не се напъва, може да мине и без охлаждане. Ти едва ли ще думкаш до дупка по 1 час...Другия момент е, че ако се захване за пода като се махне изолацията, то тогава самия под ще дайства като охладител също.Иначе с вентилаторчета става - те и без това са си на 12волта - мгат да се свържат към усилвателя - като се пусне да тръгват. Консумацията им е пренебрежима, в сравнение с всички други консуматори в колата
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Eeee на Пунтиака няма такива тайници ... газовата е на мястото на рез.гума, гумата у багажника + аптечки+ пожарогасители и една джанта ... и тва е ... нпапълни се. Как да сложа туба?
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
Може би е добре да се купи по-мощничък усилвател и да не се товари на макс. От друга страна е добре да се премери точно пространството, както да се предвиди, че плоскостта отдолу не е равна, т.е. да не се купува усилвател, който ще надига седалкатаYavor написа:Наистина под седалката има достатъчно място за усилвател.Аз там съм си сложил аптечката, триъгълника и пожарогасителя и къп други дроболии за да са ми леснодостъпни и при натоварен багажник.Даже си мисля че ако е добър усилвател и работи разтоварено, т.е. не се напъва, може да мине и без охлаждане. Ти едва ли ще думкаш до дупка по 1 час...Другия момент е, че ако се захване за пода като се махне изолацията, то тогава самия под ще дайства като охладител също.Иначе с вентилаторчета става - те и без това са си на 12волта - мгат да се свържат към усилвателя - като се пусне да тръгват. Консумацията им е пренебрежима, в сравнение с всички други консуматори в колата
Между другото самата седалка отдолу също е метална, тя макар в непряк контакт с усилвателя също може да разсейва топлина. За зимата мисля, че няма да има никакви проблеми без да се слага охлаждане. Лятото обаче, когато в купето често темперетурата достига 40-50 градуса и всичко се напича, пасивното охлаждане в ролята на купето не знам дали ще действа.. Май ще съм първият, който ще проба!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Еми... махни газовата!easylife написа:Eeee на Пунтиака няма такива тайници ... газовата е на мястото на рез.гума, гумата у багажника + аптечки+ пожарогасители и една джанта ... и тва е ... нпапълни се. Как да сложа туба?
Пълно щастие няма! Тук някой бе постнал линк на един образ, който си беше направил туба във формата на пода на багажника. Целият под е туба, десетина сантиментра висока, а говорителят бе заврян в резервната гума там, където обикновено ни седи пластмасовата поставка с крика. Място винаго може да се намери!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Това за което пише Владим мисля че е най удачното място ,когато търсих кола по автосалоните на една брава там беше сложен СД ченджара,на една друга пък имаше една пласмаса която приличаше на извадено от дупката чекмедже и там имаше триъгълници 2 бр пожарогасител комплект набор резевни крушки аптечка и още нещо .Та мисъта ми е че това ако е било оригинално и производителят е помислил как да запълни тайникът.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Според мен няма да може да го напъхаш под седалката. усливателите са доста дебели. Ако си купиш някакъв малък ще те е много яд. Моя услвател съм го "лепнал" за гърба на седалката и съм вързал тубата пред него. Моето въобще не е скриване, а само идея
. Един от недостатъците да живееш в София. Аз в моя град изключително често си оставям колата отключена с пари, документи и телефони вътре Yellow_Flash_Colorz_PDT_03
Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Имах проблеми с охлаждането на усилвателя и го реших с 6 малки вентилаторчета монтирани на самия усилвател на охлаждащите радиатори от двете му страни. Вече се предлагат доста мънички вентилатори /под 20 мм./ Съжелявам но го продадох и няма как да покажа снимки. Проблеми слд като сложих вентилаторите не съм имал, преди това лятото след 30 мин малко по здрава музика и почваше да сработва термозащитата.
Коментар
-
Колата няма еърбег на мястото до шофьора, но пък за сметка на това таблото ми е вдлъбнато :D Идеята ми е да осигуря цуркулиране на въздуха под седалките, не толкова да обдухвам самият усилвател. Преди малко пак гледах мястото.... перфектно е!Rokambol написа:Има автоусилватели с вградени вентилатори - сработват само при нужда, подобно на някой лаптопи. Потърси такъв. Удобно място може да се намери зад/над жабката на колата, особено ако няма еърбег.
Като си купя усилвател и го монтирам ще снимам!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар