westdogg написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Само аз ли не съм доволен от XENON-a?
Collapse
X
-
"Мислеее... да я, да я!"nanio написа:Категорично да!
. Мисле, че само жичката за "-" ще трябва да оголиш и да я после да я изолираш.
:P Няма нищо за оголване, клемите се закачат за жиците отиващи към фабрично предвидената крушка. Минуса, масата, или стола :D се взимат от жичката, която е закачена за основата на фасунгата в която лежи крушката. Тя е с кабелна обувка, издърпва се и ХОП! Муш в жицата към баласта!
Другата жичка, плюсовата се закача за онази, която отива към крушката. И пак ХОП и муш в баласта! :D Поздрави и дано не се обидиш за цитата, но ми стана много смешно!
А... и в игри и закачки забравих... изолирайте добре двете жички! При мен кабелните обувки на жичките към баласта нямаха предвидени изолацийки за разлика от високоволтовите кабели!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
u_bo
да за изолацията аз сложих термошлаух.ако нямате пистолет с горещ въздух може да го свиете и със запалка.моя шлаух беше 5мм , но ми беше малко тесен за буксите.
Коментар
-
Няма какво да се засягамза цитата
Като пиша в форума гледам да е максимално бързо, и да обясня посъщество. Никога не си чета постовете като пиша и се вижда резултата
.Аз си мислих, че "-" задължително трябва да е сложен на фасунката. Мислих, че от там замасява и затова увих жичката на ксенона за букстата - моя грешка!ogi28 днес за малко да успея да си преправя схемата на фаровете. Ще оставя нещо и за следващия собственик все пак 
Ако някой си тъси JTD на добри пари да пише л.с.
Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар