нека всеки , който е поръчал и монтирал ксенонче от PC-LINK.BIZ да гласува МОЛЯ !Който има проблем да го опише подробно.Моля ако при някой се появи проблем , или пък отстрани такъв също да обновява мнението си
МНОГО МОЛЯ БЕЗ OFFTOPIC !!!нека запазим анкетата чиста.п.с. аз още не съм монтирал моя, но щом стане веднага ще пиша.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
АНКЕТА - Имате ли проблем с ксенона от PC-LINK.BIZ ?
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
Вече се потретвам може би и писах ама пак ще пиша От 2 комплекта по един баласт даде фира и сега съм ги комбинирал само на едната си кола. Кофти работа ама винаги с голям мерак така става. А и като чета из другите форуми не сме сами. Напишете в гугъла "проблем ксенон " и гледаите за кво става въпрос. И м/у другото с извинение към колегата U_BO , все пак си е негова анкетата, не го категоризираите като ОФФ Напишете дали според вас това наистина е 6000к , щот според мен е някъде към 8000кОще веднъж се извинявам на U_BO
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
-
Аз нямам проблем със самия ксенон,а с ФМ-модулатора в запалката.Като пусна фаровете и слушам музика от модулатора,в колоните се чува тънко и неприятно пищене.То се увеличава като се увеличава и силата на звука на радиото.Сложих кабелите на ксенона в отделно пластмасово кофре(не знам това ли е правилното название) и ги прекарах възможно най-далеч от останалите кабели.Никакъв резултат.След това сложих (на плюса на радиото) три кондензатора-1000микрофарада на 25в и шума наполовина изчезна.Утре ще се занимавам повече. Свалих едното реле,защото реших че едно е достатъчно.При опит да измеря общата консумация с мултимер DT9208Aединия баласт не запали-само премигваше.Оказа се,че сондите на мултимера не издържат големия първоначален ток. Логично е ,че не светна десния фар.При мен той е по-далеч от общото реле.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
u_bo
според мен ти би трябвало да гласуваш - НЕ , работи си 100% .!!Пластмасата НЕ ЕКРАНИРА ЕлектроМагнитни СМУЩЕНИЯ ! проблема може да ти е от нискокачествен ФМ модулатор ,НО ако шума го има не само на модулатора но и на слушане на станции , то си купи за 10-тина лв. филтър за авторадио. -продават се по конрад, викиват, кузмов .... и тнтRed Storm написа:Аз нямам проблем със самия ксенон,а с ФМ-модулатора в запалката.Като пусна фаровете и слушам музика от модулатора,в колоните се чува тънко и неприятно пищене.То се увеличава като се увеличава и силата на звука на радиото.Сложих кабелите на ксенона в отделно пластмасово кофре(не знам това ли е правилното название) и ги прекарах възможно най-далеч от останалите кабели.Никакъв резултат.След това сложих (на плюса на радиото) три кондензатора-1000микрофарада на 25в и шума наполовина изчезна.Утре ще се занимавам повече. Свалих едното реле,защото реших че едно е достатъчно.При опит да измеря общата консумация с мултимер DT9208Aединия баласт не запали-само премигваше.Оказа се,че сондите на мултимера не издържат големия първоначален ток. Логично е ,че не светна десния фар.При мен той е по-далеч от общото реле.
Коментар
-
Баш така съм гласувал. Пластмасата е сложих за допълнителна изолация,защото кабела на десния фар минава между радиатора и въздуховода.Проблема с електромагнитните смущения ще го реша през почивните дни. Добре ,че са братята китайци-ни модулатор щях да имам,ни ксенон.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
u_bo
аз не бих прекарал кабел близо до радиатора. Все пак там става доста горещо.има опасност от , разтапяне, запалване... лично мнение ...но все пак не съм виждал кабел прекаран близо до радиатора !!!а иначе вчера пуснах и моя ксенон. от толко четене имах по-големи очаквания..., ДОСТА ДОБРЕ Е не отричам, може би не са ми оптимално насочени фароветеRed Storm написа:Баш така съм гласувал. Пластмасата е сложих за допълнителна изолация,защото кабела на десния фар минава между радиатора и въздуховода.Проблема с електромагнитните смущения ще го реша през почивните дни. Добре ,че са братята китайци-ни модулатор щях да имам,ни ксенон.
Коментар
-
Не съм лепнал кабела за радиатора.Минава под въздуховода.Сложил съм го и в кофре.Радиатора се нагрява до 90 градуса.Едва ли ще стопи кабела.Засега е под наблюдение.Някой колега беше дал съвет кабелите на ксенона да са възможно най-далеч от заводските кабели.От друга страна,след като оттам не минават други кабели,значи не е редно.u_bo написа:аз не бих прекарал кабел близо до радиатора. Все пак там става доста горещо.има опасност от , разтапяне, запалване... лично мнение ...но все пак не съм виждал кабел прекаран близо до радиатора !!!а иначе вчера пуснах и моя ксенон. от толко четене имах по-големи очаквания..., ДОСТА ДОБРЕ Е не отричам, може би не са ми оптимално насочени фароветеRed Storm написа:Баш така съм гласувал. Пластмасата е сложих за допълнителна изолация,защото кабела на десния фар минава между радиатора и въздуховода.Проблема с електромагнитните смущения ще го реша през почивните дни. Добре ,че са братята китайци-ни модулатор щях да имам,ни ксенон.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
u_bo
еееееее... не така де. тогава по-добре сутрин да не сядаш в колата ... по същата причина.Аз пък си гласувах.westdogg написа:За сега нямам проблем , но не съм гласувал, за да не предизвиквам съдбата
Коментар
-
Да чукна на дърво, но нямам проблеми с ксенона. Да, имам премигване при светлинен клаксон и съвсем, ама съвсем леко премигване при първоначално настикане на спирачките. Това с премигването за мен не е болка. Ще си карам така и дано да изкарам дълго!Иначе съм много доволен от светлината - няма никакво място за сравнение с каквато и да било халогенна крушка.Миналата седмица пътувах на дълъг път през нощта и дълги не съм използвал.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар